کد خبر: ۱۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
دومین روز از رویداد بین المللی رادمان با بررسی ارکان توسعه نوآوری اجتماعی در کیش، فناوری‌های نوین، متاورس، کار آفرینی و نقش تفاهم نامه‌ها در همکاری‌های بین المللی، برگزار شد.

دومین روز از رویداد بین المللی رادمان با برگزاری سه نشست تخصصی در کیش

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش :دومین روز از این رویداد عصر پنجشنبه ۱۸ اسفند با حضور جمعی از مدیران سازمان، نوآوران، کارآفرینان و دست اندرکاران زیست بوم نو آوری در سالن رازی مرکزهمایش‌های بین المللی کیش برگزار شد.

بر اساس این گزارش، محمد رسولی مدیر خانه خلاق و نوآور "دال" در نشست اول، راه کار آفرینی در مسائل اجتماعی نوین، تعاریف زیست بوم‌های اجتماعی، نوآوری و خلاقیت، چگونگی شناخت فرصت‌های اجتماعی و تبلیغات رسانه ای، ایجاد زیرساخت‌ها برای بر طرف کردن خلاء‌های زیست بوم اجتماعی کیش را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین ایجاد نهاد‌های تسهیل گر برای تیم سازی در حوزه‌های نوآوری، صادرات و ارزش گذاری با هدف تشکیل ناحیه نوآوری کیش را از مسائل مهم این حوزه عنوان کرد.

همچنین در این نشست به تشریح دنیای متاورس به عنوان برگ برنده‌ای در تکنولوژی قرن و ابزاری با محدودیت پایین و مقیاس پذیری بالا که می‌تواند دنیای مد و پوشاک را متحول کند نیز پرداخته شد.

بررسی راه حل‌های خلاقانه برندینگ با استفاده از NFT و متاورس به عنوان بیلبور‌های تبلیغاتی در داخل و خارج از کشور همچنین موضوعات مهمی همچون ارز‌های دیجیتال و کریپتو به عنوان حوزه جدید و خلاقی که بر زندگی اجتماعی مردم تاثیر بسزایی دارد نیز از دیگر بخش‌های نشست تخصصی "فناوری‌های نوین" بود.

در ادامه این رویداد، "محمدرضا پاکروان" عضو کمیته راهبردی دانشگاه‌های مجازی، نقش تفاهمنامه‌ها در همکاری‌های بین المللی همچنین شناخت فرصت‌ها و تهدید‌ها در این مناطق اشاره کرد و گفت: محدودیت‌های کمتری در حوزه برندینگ مناطق آزاد کشور وجود دارد که این موضوع می‌تواند جذابیت بیشتری برای سرمایه گذاران ایجاد کند.

وی افزود: باید در آینده با ارائه NFT در بستر متاورس به عنوان سند اولیه ارائه کالا و خدمات راه را برای سرمایه گذاران هموار کنیم.

در این سه نشست تخصصی دو کارآفرین خارجی از کشور‌های سوریه و پاکستان حضور داشتند که با اشاره به فرصت‌ها و چشم انداز‌های آینده، خواستار کارآفرینی مشترک ایران با کشور‌های همسایه شدند.

تلاش رایزنان و سفرای ایران برای معرفی هرچه بهتر فرصت‌های به دیگر کشورها، عدم وابستگی به درآمد‌های حاصل از فروش نفت و بهره گیری از منابع طبیعی ایران در بحث توسعه گردشگری بین کشور‌ها و درآمد زایی بیشتر، تعریف قوانین ویژه و جداگانه برای مناطق آزاد جهت جلب اعتماد و فراهم سازی امنیت سرمایه گذاران خارجی، تلاش مسئولان برای ایجاد ثبات در قوانین وضع شده مناطق آزاد، معافیت‌های طولانی مدتپروژه‌های سرمایه گذاری و همکاری‌های مشترک در گردشگری درمانی از جمله مواردی بود که از سوی "سقر صبوح" از سوریه و "محمد حسین حیدری" از پاکستان مطرح شد.

گفتنی است نشست‌های این رویداد با حضور سید روح الله حسنی معاون بین الملل شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
اگر این نشانه‌ها را دارید یعنی شخصیت قوی دارید title
علم روانشناسی می‌گوید افرادی که شخصیت قوی‌ای دارند اغلب جسورترند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. آن‌ها از ابراز عقاید خود واهمه ندارند و به طور حتم به دیگران اجازه نمی‌دهند به آن‌ها بی احترامی کنند.
آموزش گرفتن خروجی و بکاپ از انواع اطلاعات تلگرام title
در صورتی که نیاز به گرفتن خروجی و بکاپ از اطلاعات خود در تلگرام دارید، در ادامه می‌توانید آموزش استخراج داده‌های Telegram را مشاهده کنید.
آشنایی به شکل بلایند دیت یعنی چی؟ title
‌نمی‌توان بلایند دیت را پدیده‌ای بیگانه و مغایر با فرهنگ ایرانی دانست خصوصا که می‌تواند یکی از راه‌های آشنایی افراد برای روابط عاطفی و ازدواج در نظر گرفته شود. به تازگی هم برنامه‌ای که اصطلاحا نسخه اسلامی بلایند دیت است ساخته شده، هر چند ساخت ورژن اسلامی بلایند دیت انتقادات زیادی را بین کاربران برانگیخته است.
وکس صورت در دوران قاعدگی ضرر دارد؟ title
خدمات زیبایی مثل مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و… به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ تبدیل شده‌اند.
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
پلمپ قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران بخاطر حجاب! title
پیتزا "داوود" قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد
بعد از ۱۸ سال نمی‌دانم ناصر عبداللهی را کشته‌اند یا نه؟ title
«ناصر را زده بودند، اما این‌که چه کسی این‌کار را کرد من هیچ‌وقت نفهمیدم»؛ این‌ها گفته‌های فاطمه فهیمی، همسر ناصر عبداللهی است. پس از ۱۸ سال، او در مصاحبه خود روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور دارد. کسی که به گفته خودش در تمام این سال‌ها متهم به قتل همسرش بوده، اما قانون به او اجازه نداده تا او را پیگیری قضایی کند. این پرونده عبداللهی بدون پیگیری پدر و پسران عبداللهی مختومه اعلام شد و هرگز عاملان مرگش شناخته و مجازات نشدند.
برگزیده
رییس جمهور: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود title
رییس جمهور گفت: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود.
چرا اسرائیل از ریزپرنده برای خرابکاری در اصفهان استفاده کرد؟ title
استفاده اسرائیل از ریزپرنده برای تهاجم به یک پایگاه هوایی در اصفهان، بیش از آنکه محصول یک طراحی عملیاتی باشد، نتیجه پذیرفتن معادله جدید با ایران تا این لحظه از تنش‌ها هست.
لیلاز: اسرائیل می‌خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند title
سعیدلیلاز، اقتصاددان: بدون شک، نتانیاهو (نه اسراییل) از رویارویی که با ایران خواهد داشت، منافعی برداشت می‌کند، اما منافع کلان ایران این است که وارد این دام و این بازی نشود، چراکه ایران به هر حال قدرت‌نمایی خود را انجام داده است. شاه‌کلید حرف من این است، ما در صحنه خاورمیانه برد ژئوپلیتیک داشته‌ایم، نباید این برد ژئوپلیتیک را با یک باخت تاکتیکی تعویض کنیم. این خواسته مهم اسراییل است که برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند. ایران نباید تن به این اشتباه دهد و تن هم نخواهد داد
توصیه مهم رهبر انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران title
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم. هر چه می‌توانید، در این خطِّ حزب‌اللّهی جلو بروید.
رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت title
رئیس‌جمهور گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آن‌ها تارعنکبوتی است.
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.