به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران :بخشی از نقطه نظرات دکتر بهزادپور دراین گفتگو، درپی میآید:
نمایندگان وکارگزاران صنعت بیمه و کارگزاران برخط (استارت آپ ها) هرکدام ماموریت جداگانهای دارند و هیچکدام برای مقابله با دیگری نخواهد آمد.
اندازه خدماتی که شبکه نمایندگان ارائه میدهند، قابل مقایسه با هیچ کدام از کارگزاران برخط نیست و در هیچ کجای دنیا فروش رو در رو (کاری که نمایندگان، انجام میدهند) منتفی نشده است واین مجموعه باید برود وبازاریابی لازم راانجام دهد و موجب توسعه صنعت بیمه شود.
درمورد آیین نامه ۱۰۲ باتوجه به ذینفعان متعددی که دارد سعی شدت وجه ویژه به درخواست نمایندگان دراین آیین نامه بشود و بخش عمدهای از دغدغهها رفع بشود اگر هم باز موارد جزئی باقی بماند تلاش میکنیم درفضایی توام با آرامش و انگیزه بخشی نمایندگان، موارد را حل وفصل نماییم.
یک تشکل یکپارچه تری درخصوص شبکه نمایندگان، لازم است ایجاد شود تا کار انتقال نظرات نمایندگان عزیز، درخصوص اصلاح آیین نامه ها، سهلتر انجام شود.
بیمه مرکزی با همراهی بیمه ایران بوده که توانسته است به توسعه و رشد صنعت بیمه و ارتقای آن بپردازد.
مشروح این گفتگو و مطالب متنوع دیگر همچون گفتگو با مدیرکل نظارت برشبکه نمایندگان بیمه مرکزی و نیز دبیر انجمن صنفی نمایندگان بیمه ایران را درمجله شماره ۴۳۳ پیام بیمه ایران که در دست چاپ است مطالعه فرمائید.