کد خبر: ۱۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

محصول"کیف پول دیجیتال چند سگمنت نقدی اعتباری متصل به کارت‌بانک پارسیان" برگزیده جشنواره نوآوری برتر ایرانی

در هفتمین جشنواره نوآوری ملی برتر ایرانی، محصول «کیف پول دیجیتال چند سگمنت نقدی اعتباری متصل به کارت» شرکت خدمات هوشمند همراه لوتوس از شرکت‌های گروه داده‌پردازی بانک پارسیان به‌عنوان محصول نوآور و برتر در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.
محصول کیف پول دیجیتال چند سگمنت نقدی اعتباری متصل به کارت‌بانک پارسیان  برگزیده جشنواره نوآوری برتر ایرانی

محصول

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛«هفتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی» در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های صنعتی شریف در محل دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری و با محوریت نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار برگزار و از شرکت خدمات هوشمند همراه لوتوس از شرکت‌های گروه داده‌پردازی بانک پارسیان برای محصول «کیف پول دیجیتال چند سگمنت نقدی اعتباری متصل به کارت» با اهدای تقدیرنامه و لوح زرین به رسول پور رجبی مدیرعامل این شرکت تقدیر شد.
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در این مراسم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره به اهمیت محل برگزاری آن اشاره کرد و گفت: دانشگاه صنعتی شریف جایی است که اندیشمندان به آن وارد و دانشمند از آن خارج می‌شوند که دستاورد‌های هر یک از آن‌ها می‌تواند دانشی بسیار باارزش و مهم در راستای توسعه و اعتلای کشور باشد.
بهرام هنرپرور در ادامه خاطرنشان کرد: این دانش مهم و باارزش مسلماً نیاز به حمایت و نگهداری دارد که در این راستا بانک پارسیان با توجه به رونمایی از استودیوی تجربه تکمیل زنجیره نوآوری اکوسیستم و همچنین اقدامات مؤثری که در حوزه‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و راهکار‌های نوآورانه مالی صورت داده است، امکان همکاری و دعوت از گروه‌هایی که دارای تجربه‌ای موفق در حوزه نوآوری هستند برای مشارکت در تولید محصولات خلاقانه و نوآور فراهم آورده است.
وی افزود: در حال حاضر بانک پارسیان با برخی شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه تولید دیتا و مجموعه تحلیل متن‌های شبکه‌های اجتماعی برای پیش‌بینی در حوزه بازار و شرکت‌هایی که کمک بسیاری در ایجاد شعب مجازی بانک می‌تواند داشته باشد به‌عنوان شرکت‌هایی قوی در حوزه اکوسیستم نوآوری کشور، همکاری دارد.
جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هرساله با شناسایی، ارزشیابی و تعیین برترین نوآوری¬‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه تولید محصولات و خدمات نوین، زمینه توسعه کشور در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان را فراهم می‌نماید.
اهداف اصلی جشنواره شناسایی، انتخاب، ممیزی و احراز شرایط برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی است. نوآوری‌هایی که در سال جاری در کشور صورت گرفته در جشنواره شناسایی و ارزیابی می‌شود. این اقدام در چهار بخش نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار، زمینه معرفی و تقدیر از تلاشگران حوزه صنعت و کسب وکار را فراهم کرده و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل‌بهبود، به نهادینه کردن و بلوغ فرآیند‌های نوآوری در شرکت‌های ایرانی کمک می‌کند.

 
برچسب ها: بانک پارسیان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟ تعداد دانش آموزان اتباع در تهران چند نفر است؟
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تعداد معلمان شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی شهر تهران ۹۰ هزار نفر است گفت: امسال شرایط نیروی انسانی خیلی خوبی را داریم.
از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟ از خواص علمی پسته اطلاع دارید؟
پسته سرشار از انواع مواد مغذی است. از جمله خواص پسته می‌توان به کاهش وزن، سلامت روده، کنترل قند خون و سلامت قلب اشاره کرد. همچنین پسته یک ماده اولیه خیلی پرکاربرد است که در پخت بسیاری از غذا‌ها کاربرد دارد. در این مطلب از دپارتمان تغذیه کلینیک سلامتی با ۹ مورد از خواص پسته برای سلامتی آشنا خواهید شد.
watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد watchOS ۱۱ با قابلیت‌های ویژه به‌صورت رسمی عرضه شد
شرکت اپل در کنفرانس WWDC۲۴ از سیستم عامل جدید ساعت‌های هوشمندش یعنی واچ او اس ۱۱ رونمایی کرد و حالا خیلی از کاربر‌ها می‌تونن نسخه بتای اونو روی اپل واچ‌شون امتحان کنن.
مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن مدارک لازم برای تمدید گواهینامه رانندگی، مراحل و هزینه آن
در گذشته گواهینامه‌های رانندگی ۵ سال اعتبار داشتند، ولی چند سالی است که اعتبار آنها ۱۰ساله شده است. در صورت اتمام اعتبار گواهینامه رانندگی باید برای تمدید آن اقدام کنید. زیرا گواهینامه تاریخ‌گذشته مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.
صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم) صحنه معروف هارولد لوید در تاریخ سینما چگونه فیلمبرداری شد؟ (فیلم)
یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تاریخ سینما آویزان شدن هارولد لوید از ساعت بالای برج است.
حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم) حرکات زن قصاب ایرانی توجه همه را به خود جلب کرد (فیلم)
فیلمی از یک قصاب زن ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و با توجه به این که تعداد قلیلی از بانوان علاقه به کارکردن در این حوزه دارند او به عنوان اولین قصاب زن ایرانی در فضای مجازی معروف شد.
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد