کد خبر: ۱۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

دکتر زارعیان در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار بر ترویج فرهنگ سازمانی برای ایجاد تجربه جذاب برای مشتریان در مراکز مخابراتی تاکید کرد

معاون تجاری و خدمات مشتریان در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار که امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در مخابرات منطقه خراسان رضوی با حضور تمامی اعضای هیات مدیره شرکت، جمعی از معاونین مرتبط ستادی و مدیران مختلف مخابرات منطقه خراسان رضوی و روسای مراکز برگزار شد، با ارایه موضوع "چگونه یک شرکت مشتری محور باشیم" گفت: برای ترویج فرهنگ سازمانی برای ایجاد تجربه جذاب برای مشتریان در مراکز مخابراتی باید انتظارات مشتریان را شناخت وبا ایده‌های جدید برنامه ریزی راهبردی وعملیاتی داشته باشیم.
دکتر زارعیان در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار بر ترویج فرهنگ سازمانی برای ایجاد تجربه جذاب برای مشتریان در مراکز مخابراتی تاکید کرد

دکتر زارعیان در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار بر ترویج فرهنگ سازمانی برای ایجاد تجربه جذاب برای مشتریان در مراکز مخابراتی تاکید کرد

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :دکتر زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان ضمن بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه در این همایش قصد داریم نگاه به کسب و کار را در شرکت تغییر دهیم به تشریح محور‌های اصلی همایش پرداخت و گفت: تبیین سیاست‌های راهبردی ستاد در حوزه کسب و کار، تشریح وضعیت موجود استان در حوزه کسب و کار، خلق تجربه جذاب و متفاوت برای مشتریان در مراکز مخابراتی و مراکز مطلوب از منظر کارایی، نوآوری و اقتصادی ازجمله آن‌ها است.
وی درتشریح اهداف کلان معاونت تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، افزایش درآمد ماهیانه به ازای هر مشترک، توسعه بازار و جریان‌های درآمدی مشتریان تجاری و بهبود تجربه دیجیتال و یکپارچه مشتری را از جمله آنان برشمرد و گفت: ورود به بازار سرویس‌های دیجیتال همسو با اپراتور‌های مطرح از طریق مشارکت با شرکت‌های دانش بنیان، نوآور و سرمایه گذار، ارائه خدمات متنوع و متناسب با نیاز انواع بخش‌های مشتریان وخدمات باندل ثابت و سیارنیز از دیگر اهداف عنوان کرد.
معاون تجاری و خدمات مشتریان با تاکید بر توجه و مشارکت تمام حوزه‌ها به توسعه کسب و کار شر کت برای تامین سریع نیاز مشتری گفت: همه واحد‌ها باید با برنامه ریزی درست در راستا هم خدمات را ارایه کنند تا به نیاز مشتری پاسخ داده شود وموجب افزایش درآمد شرکت نیزمی شود.
همه کارکنان به مشتری فکر می‌کنند
دکتر زارعیان به تشریح ویژگی ها، فروش و پشتیبانی شرکت‌های مشتری محورپرداخت و گفت: کارکنان متخصص و آموزش دیده برای ارائه خدمات به مشتریان – (همه کارکنان به مشتری فکر می‌کنند)، ارائه خدمات و خلق تجربه مشتری یکپارچه در همه کانال‌های حضوری و غیرحضوری، را از جمله ویژگی‌های شرکت‌های مشتری محوراست.

تغییر پارادایم در ارایه بسته‌های خدمات متناسب با نیاز مشتری
وی محصولات و سرویس‌های مشتری محور، نظارت و ارزیابی مستمر کانال ها، واحد‌های پشتیبان و فرایند‌ها و تصمیم گیری داده محور و مبتنی بر داده برای بهبود تجربه مشتری نیز از دیگر ویژگی‌ها دانست و گفت: مدیران همه مناطق در همه حوزه به تمام جزییات در ارایه خدمات توجه کنند و تغییر پارادایم را در ارایه بسته‌های خدمات متناسب با نیاز مشتری داشته باشند.
معاون تجاری و خدمات مشتریان فروش از طریق کانال‌های مختلف متناسب با نیاز بخش‌های مشتریان، فروش شخصی سازی شده و متناسب با نیاز و سلیقه انواع مشتریان، ارائه اطلاعات دقیق، کامل و شفاف در مورد محصولات، قیمت ها، نحوه خرید نیزرا از جمله نکاتی دانست که باید در زمینه فروش شرکت‌های مشتری محور به آن توجه داشت.
تغییررفتاربا مشتری وپشتیبانی سریع و آنی برای رفع نیاز مشتری
وی با تاکید برتغییررفتاربا مشتری وپشتیبانی سریع و آنی برای رفع نیاز مشتری گفت: ارائه پشتیبانی از طریق کانال‌های مختلف حضوری و غیرحضوری، پاسخگویی سریع و صحیح به مشتریان در همه ساعات شبانه روز، پشتیبانی متناسب با نیاز مشتریان، رفع مشکلات و رسیدگی به تیکت‌های مشتریان در زمان وعده داده شده و پشتیبانی پیش فعال (Proactive) را نیز از جمله مواردی عنوان کرد که در زمینه پشتیبانی در شرکت‌های مشتری محور باید رعایت شود.
دکتر زاعیان با اشاره به ابعاد معادله تجربه مشتری گفت: بهبود تجربه مشتری، با بهبود عملکرد در ابعاد ساده سازی و کاهش زحمت مشتری، تامین نیاز‌های عاطفی، ایجاد مزایای حاصل از استفاده از محصول قابل انجام است.
وی عوامل موثر در کیفیت سرویس راعوامل قابلیت اطمینان، پاسخگویی، تضمین، همدلی را عنوان کرد و گفت: ظاهرامکانات فیزیکی، تجهیزات، کارکنان، توانایی ارائه خدمات به‌صورت درست و دقیق، تمایل به کمک و پاسخگویی به نیاز مشتری، توانایی کارکنان برای ارائه حسن اطمینان و اعتماد و اهمیت دادن و توجه ویژه به تک‌تک مشتریان از جمله مولفه‌های آنان است.
وی با تاکید بر اینکه آنچه که موجب می‌شود سطح رضایتمندی مشتری کاهش یابد شکاف بین نیاز مشتری وانچه که شرکت ارایه می‌دهد است به انواع شکاف ها‌ی خط مشی، دانش، ارتباطی، تحویل و مشتری اشاراه کرد و گفت: تفاوت بین انتظارات مشتری با آنچه از سرویس تجربه می‌کند، مشتری از خدمات اطلاعات کافی ندارد و برداشت نادرست مشتری از کیفیت خدمات، مهمترین موارد‌ی است که در شکاف با مشتری مطرح است.
وی در پایان از تمامی مدیران حوزه مختلف خواست دراین نشست با شناسایی تمامی نقاط ضعف و قوت، راهکار‌های بهبود را بررسی کنند تا با کمک هم و با برنامه ریزی کار‌ها را جدی‌تر عملیاتی کنیم تا به اهداف تعیین شده در شرکت برسیم.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
روایت راننده بی ام و از زورگیری در روز روشن روایت راننده بی ام و از زورگیری در روز روشن
ویدیویی از زورگیری از راننده بی ام و آی ۸ در ترافیک روی یکی از پل پارک وی منتشر شده بود و حالا راننده این خودرو توضیحاتی درباره زورگیری ساعت ۱۵ روی این پل و خساراتی که به خودرویش وارد شده، داده است.
در بعضی مواقع بهترین کار سکوت است در بعضی مواقع بهترین کار سکوت است
گاهی اوقات، قدرتمندترین کاری که می‌توانید انجام دهید سکوت کردن است.
بیماری پوستی دیوید بکام چیست؟! بیماری پوستی دیوید بکام چیست؟!
طبق گزارش رسانه آمریکایی ال فوتبولرو، دیوید بکام به بیماری پوستی آتوپیک مبتلا شده است.
رئیس‌جمهور چند ساعت در روز کار می‌کند؟ رئیس‌جمهور چند ساعت در روز کار می‌کند؟
رئیس جمهور در روز بیش از ۱۵ ساعت کار می‌کنند
گروگانگیری مرد ثروتمند افغانستانی در تهران گروگانگیری مرد ثروتمند افغانستانی در تهران
حالی که متهم راز گروگانگیری میلیاردی را برملا کرده و پلیس در جست‌وجوی گروگان بود، مرد تاجر که از سوی همدستان متهم رها شده بود، نزد پلیس رفت و راز ربودنش را فاش کرد.
راهکاری برای ترمیم کدر شدن چراغ‌های خودرو راهکاری برای ترمیم کدر شدن چراغ‌های خودرو
کدر شدن چراغ‌های خودرو یکی از عواملی است که باعث کاهش نوردهی می‌شود. چه دلایل و راهکار‌هایی برای پیشگیری از کدر شدن چراغ‌ها وجود دارند؟
آیا شما انسانی جذاب هستید؟ آیا شما انسانی جذاب هستید؟
آیا تا به حال کسی را دیده‌اید که به شما خیره شده باشد و از خود بپرسید: «دارد به چه چیزی نگاه می‌کند؟» حقیقت این است که بسیاری از ما دقیقا نمی‌دانیم چقدر در نظر دیگران جذاب هستیم. ما عادت داریم روی اشکالاتمان تمرکز کنیم و از نکات کوچکی که ممکن است به ما گوشزد کند که جذاب‌تر از آن چیزی هستیم که فکر می‌کنیم، غافل شویم. نتیجه یک تحقیق که در سال ۲۰۱۷ میلادی در نشریه «مرز‌ها در روانشناسی» منتشر شد، نشان داد که جذابیت یک تجربه چندحسی است.
برگزیده
چرا رابطه جنسی و خوردن و آشامیدن در ایستگاه فضایی بین المللی ممنوع شده چرا رابطه جنسی و خوردن و آشامیدن در ایستگاه فضایی بین المللی ممنوع شده
ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) پیچیده‌ترین ماشین ساخته بشر است که با همکاری نزدیک پنج آژانس فضایی بزرگ دنیا یعنی ناسا، روسکازموز، آژانس فضایی اروپا، آژانس اکتشافات فضایی ژاپن و آژانس فضایی کانادا طراحی و ساخته شده است، اینجا برخی کارهای ممنوعه برای فضانوردان در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) را معرفی می‌کنیم
بدخوابی در دهه پنجم زندگی چه عواقبی دارد؟ بدخوابی در دهه پنجم زندگی چه عواقبی دارد؟
خواب کافی و باکیفیت بر عملکرد شناختی مغز تاثیر می‌گذارد.
سردرد‌هایی که باید جدی گرفت سردرد‌هایی که باید جدی گرفت
یک متخصص مغز و اعصاب با بیان اینکه سردرد یک شکایت شایع است که تقریباً همه افراد آن را تجربه می‌کنند، گفت: برخی موارد خاص سردرد باید مورد توجه قرار گیرند.
صفحه خبر بالای تصاویر