کد خبر: ۱۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.

حضور ایرانسل در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

به گزارش مخاطب 24 به نقل از روابط عمومی ایرانسل:اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با سبد کاملی از سرویس‌ها و خدمات محتوایی، مبتنی بر صوت و تصویر فراگیر، در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، شرکت کرده است. این نمایشگاه که توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) برگزار می‌شود، از ۱۱ تا ۱۴ اسفند ۱۴۰۱، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از ساعت ۸ تا ۱۶ میزبان بازدیدکنندگان است و ایرانسل در سالن ۷ آن حضور دارد.

ایرانسل با ارائه سرویس «تلویزیون اینترنتی لنز» به عنوان بستر پخش فیلم، سریال، پخش رویداد زنده و شبکه‌های تلویزیونی، سرویس «راویتو» به عنوان پلتفرم اشتراک ویدیو و پخش زنده با امکان کسب درآمد، سرویس «ریتم» به عنوان پلتفرم جامع انتشار موسیقی و موزیک استریم، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی، سرویس «سیمبا» به عنوان سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب و «پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا» به عنوان شبکه آموزش مجازی برای تمام فعالان آموزشی، در نمایشگاه رصتا مشارکت کرده است. همچنین «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوی صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است، در این نمایشگاه حضور دارد.

نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران با رویکرد حمایت‌گری و به‌منظور معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور و هم‌افزایی هر چه بیشتر سازمان صدا و سیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و سایر اجزای زیست‌بوم، در دو بخش سرویس و محتوا برگزار می‌شود و اهدافی از جمله «اطلاع رسانی از آخرین دستاورد‌های حوزه رسانه و ایجاد ارتباط بین شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان»، «جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، بومی و ملی»، «حمایت‌های مادی و معنوی از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر»، «ایجاد فضای رقابت رسانه‌ای بین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان خدمات و محتوای رسانه‌ای در جهت ارتقاء کیفی»، «ایجاد تعامل بین نخبگان دانشگاهی، سازمان صدا وسیما، ساترا و رسانه‌ها» و … را دنبال می‌کند.

در این نمایشگاه تلویزیون‌های اینترنتی، طراحان پلتفرم، مراکز ارائه دهنده خدمات رسانه‌های دیجیتال، توسعه‌دهندگان، استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌های صنایع خلاق، نهاد‌های مردمی، نرم‌افزار‌های رسانه‌ای، نرم‌افزار‌های تلفن همراه، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، مراکز پژوهش، فناوری و نوآوری در رسانه‌های دیجیتال، تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال، تولیدات رسانه‌های دیجیتال دانش آموزی و… میزبان علاقه‌مندان هستند.

 
برچسب ها: ایرانسل
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر قدیمی به کما رفت title
علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.
فیلیمو سریال «حشاشین» را حذف کرد title
پلتفرم «فیلیمو» با گذشت دو روز از ابلاغیه شورای مجوز ساترا مبنی بر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» به پخش این سریال ادامه می‌داد که سر انجام شامگاه ۱۰ اردیبهشت پخش این سریال را متوقف و از خروجی خود حذف کرد.
کشف میلیارد‌ها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول title
بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.
مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است title
رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه بروز علایم مسمومیت با الکل‌های حاوی متانول زمانبر است، گفت: مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است.
داریوش کاردان: تلویزیون نمی‌بینم، رادیو هم گوش نمی‌دهم title
داریوش کاردان: به همین منظور هم از سال‌ها پیش و به طور ضمنی چندین بار اخطار دادم که این فاصله بین یک طنز فاخر با سطح سلیقه مردم در حال افزایش است و طنز ما روزی به جایی خواهد رسید که اول کوچه بازاری و بعد هم مبتذل شود. من اصلا این فضا را بلد نیستم، نه این که بگویم بد است، شاید هم این طنز‌ها لازم باشد، اما من بلد نیستم. اگر هم بلد باشم حاضر نیستم وارد این فضا شوم
حضور بیش از ۴۰ میلیون نفر ایرانی در اینستا! title
گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.