کد خبر: ۱۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
همزمان با اجرای پروژه احداث کوره‌های پاتیلی بخش فولادسازی، به منظور برق رسانی به کوره پاتیلی ۳، اصلاح سیستم برق رسانی به کوره پاتیلی ۱ و همچنین ارتباط استاندارد با پست برق زرین شهر، پروژه احداث پست برق ۶۳ کیلو ولت کلید زنی MSDS ۵ با طرح دو فیدر ورودی و یک کوپلاژ و چهار فیدر خروجی در حال انجام است.

پیشرفت ۸۹ درصدی پروژه احداث پست برق ۶۳ کیلو ولت ذوب آهن اصفهان

به گزارش مخاطب24به نقل از شرکت ذوب آهن اصفهان:عباس کشتکار مدیر این پروژه با اشاره به این که پیشرفت آن تا پایان بهمن ماه حدود ۸۹ درصد می‌باشد، افزود: شرکت توسعه پست‌های فشار قوی پارسیان به عنوان پیمانکار اصلی در پروژه پست ۶۳ کیلو ولت کوره‌های پاتیلی ۱و۳ مشغول کار است.

وی افزود: یکی از حساس‌ترین بخش‌های این پروژه عملیات تغییر مسیر خطوط فشارقوی قدیم به سمت پست جدید می‌باشد که پیش نیاز آن قطع برق بخشی از کارگاه‌های بهره بردار بود بنابراین این عملیات طی برنامه‌ای فشرده ۴۸ ساعته و با همکاری بخش‌های مختلف کارخانه با پیمانکار در روز‌های دوم وسوم اسفندماه با موفقیت انجام شد.

کشتکار، افزایش پایداری شبکه ۶۳ کیلو ولت برق کارخانه، تامین برق پایدار برای مصرف کنندگان پست MSDS ۵ شامل کوره پاتیلی شماره یک، کوره پاتیلی شماره ۳ و ترانسفورماتور شماره ۲ پست GPP ۱ با توجه به احداث این پست را از مزایای این پروژه برشمرد و گفت: ایجاد پست کلید زنی بر روی خطوط هوایی ۶۳ کیلو ولت ۶۰۱، ۶۰۲ که قبل از احداث پست مذکور قطع و وصل خطوط فوق از طریق دیسپاچینگ منطقه‌ای اصفهان و در محل پست زرین شهرصورت می‌پذیرفت و تفکیک فیدر‌های برق رسانی به کوره‌های پاتیلی شماره یک و سه از پست‌های اصلی کارخانه نظیر پست GPP ۱ وپست ۲۳۰‏/۶۳ KV کارخانه از دیگر مزایای این پروژه می‌باشد.

لازم به ذکر است بخش عمده تجهیزات پست مذکور از شرکت‌های داخلی نظیر پارس سوبیچ، نیرو ترانس تامین و در بخش حفاظت نیز از رله‌های سری جدید SIPROTEC ۵ زیمنس استفاده شده است.

گفتنی است؛ در این پروژه مدیریت‌های فولادسازی، تولید و توزیع برق، نورد، مهندسی کارخانه و شرکت پارسیان با مدیریت اجرایی پروژه‌ها همکاری فعالی داشتند.

 
برچسب ها: ذوب آهن اصفهان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
برگزیده
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.