به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر:در ابتدا مدیرعامل شرکت نکاتی را در خصوص اقدامات بیمه کوثر با محوریت نوآوری در محصول و فرآیند ارائه داده و هدف اصلی شرکت را افزایش رضایت مشتریان و سودآوری عنوان نمود. ابوالفضل آقادادی در توضیح "سامانه بیمه کوثر من" اشاره داشت تمامی درگاههای مرتبط در این سامانه تجمیع شده اند و کارکنان، شبکه فروش و مشتریان از طریق آن میتوانند به بررسی موضوعات مربوطه بپردازند.
در ادامه مدیر توسعه فناوریهای دیجیتال و همکاران شرکت به بررسی ساختار و معرفی امکانات و خدمات "سامانه بیمه کوثر من" به عنوان بستر ارائه خدمات یکپارچه مشتریان در سیر تحول دیجیتال پرداختند و توضیحاتی را در خصوص پنلهای بیمه گذاران، کارکنان، نمایندگان و مراکز درمانی ارائه و اعلام نمودند درگاههایی همچون صدور و اعلام و پرداخت خسارت آنلاین، CRM، پورتال نمایندگان، پورتال درمان، مدیریت ریسک و... در "سامانه بیمه کوثر من" تجمیع شده و جامعیت و یکپارچگی، هوشمندی و تحلیل پذیری، متصل و مرتبط بودن تمام اجزای سیستم به یکدیگر، تجمیع دادههای مختلف بیمه گری و غیر بیمه گری، توسعه سریع و آسان ماژولها و امکانات جدید و استفاده از مدل وب اپلیکیشن پیش رونده (PWA) جهت اجرا و نصب در سیستم عاملهای اندروید و IOS از جمله مزایای سامانه فوق هستند.