کد خبر: ۱۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
توسط مراکز خدماتی فولاد مبارکه انجام شد؛
جلسه ارزیابی عملکرد مراکز خدماتی فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با حضور معاون فروش و بازاریابی و جمعی از مدیران این معاونت و همچنین مدیران عامل شرکت‌های آتیه‌فولاد نقش‌جهان، فولاد متیل و مراکز خدماتی، به میزبانی فولاد مبارکه برگزار شد.

تأمین نیاز ۵۰۰۰ مصرف‌کنندۀ با درخواست کمتر از ۱۰۰ تن

به گزارش مخاطب24به نقل از شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛محمد تاجمیر ریاحی مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه در خصوص اهداف و دستاورد‌های این جلسه گفت: در این نشست برنامه‌های سال آتی فولاد مبارکه در حوزه مراکز خدماتی، مباحث مربوط به اهداف و مأموریت‌های مراکز خدماتی، تحلیل و پیش‌بینی بازار سال جاری و آتی و راهکار‌های ارائه خدمات بهتر به مشتریان نهایی از طریق مراکز خدماتی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در سال‌های مختلف مراکز خدماتی را با چهار شاخصه اصلی مورد ارزیابی و پایش قرار داده است که این چهار شاخص عبارت‌اند از: ۱- بازاریابی و فروش محصولات فولاد مبارکه به تولیدکنندگان کوچک؛ ۲ - ارائه انواع خدمات موردنیاز مشتریان شامل مشتریان بزرگ که به‌صورت مستقیم از فولاد مبارکه خرید می‌کند و همچنین مشتریان کوچک؛ ۳- خرده‌فروشان محصولات در تمام نقاط کشور؛ ۴- فروش محصولات خریداری‌شده در داخل استان محل استقرار مراکز خدماتی.

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه برنامه فروش محصول به این مراکز همه‌ساله بر اساس این چهار شاخص اصلی تعیین و برای سال آینده ارائه می‌شود، افزود: فولاد مبارکه به‌منظور ارتقای این چهار شاخص در سال آتی در نظر دارد با ایجاد نرم‌افزار یکپارچه، عملکرد مراکز خدماتی خود را مورد پایش و بررسی قرار دهد و گام‌های مؤثرتری برای تأمین نیاز مشتریان خُرد در تمامی نقاط کشور بردارد.

به گفته تاجمیر ریاحی مشتریان فولاد مبارکه به دو دسته مشتریان عمده و مشتریان خُرد تقسیم می‌شوند. در این تقسیم‌بندی مشتریانی که توان خرید سالانه بیش از ۱۰۰۰ تن محصول را داشته باشند به‌عنوان مشتریان بزرگ شناخته می‌شوند. این دسته از مشتریان محصولات موردنیاز خود را به‌صورت مستقیم از فولاد مبارکه خریداری می‌کنند؛ مشتریان خُرد کسانی هستند که کمتر از ۱۰۰۰ تن درخواست دارند و باید از طریق مراکز خدماتی نیاز خود را تأمین نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود ۵۰۰۰ مشتری خُرد نیاز‌های خود را از مراکز خدماتی فولاد مبارکه تأمین کرده‌اند و جای خوشحالی است که فولاد مبارکه توانسته از طریق مراکز خدماتی خود حدود ۲۰۰ هزار تن انواع محصولات شرکت را بین این تعداد از مشتریان توزیع کند.

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه اظهار کرد: این شرکت بر آن است که درصد خرده‌فروشی در مراکز خدماتی را افزایش دهد و در سال‌های آینده زیرساخت‌های مناسبی ایجاد کند تا تعداد مشتریان کوچکی که نیاز خود را از مراکز خدماتی تأمین می‌کنند، افزایش یابد.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت‌گرفته در دو سال اخیر تعداد مشتریان مصرف‌کننده نهایی کوچک در مراکز خدماتی نزدیک به ۵۰ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که در سال‌های گذشته تعداد مشتریان خرد و مراکز خدماتی فولاد مبارکه ۳۰۰۰ مشتری بوده است. این افزایش تعداد مشتریان کوچک نشان از افزایش عرضه محصولات فولاد مبارکه در مراکز خدماتی و بهبود شرایط برای تأمین هرچه بهتر نیاز این دسته از مشتریان و همچنین حذف واسطه‌ها در بازار بوده است. امید می‌رود با این اقدامات، فولاد مبارکه بتواند محصولات را با مناسب‌ترین قیمت و در زمان کوتاه‌تری به مصرف‌کنندگان نهایی تحویل دهد.

گفتنی است در پایان این جلسه برنامه‌ها و اهداف معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه برای سال آینده در حوزه مراکز خدماتی تشریح شد و در همین زمینه هر یک از مدیران و نمایندگان مراکز خدماتی نیز نظرات خود را ارائه کردند.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
خانم مجری سیتیزن امریکا از ایران رفت؟ title
ژیلا صادقی، مجری پرحاشیه صداوسیما که در ماه‌های اخیر بسیار مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی بود، به تازگی یک استوری عجیب و متفاوت منتشر کرد.
ارتباط استفاده از سیگار الکتریکی با صرف وقت در رسانه‌های اجتماعی title
تحقیقات جدید نشان می‌دهد کودکان و نوجوانانی که هفت ساعت یا بیشتر در روز از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، دو برابر با خطر بیشتر مصرف سیگار سنتی یا سیگار الکترونیکی یا هر دو مواجهند.
اجرام مرموز در فضا که از وجود حیات فرازمینی حکایت دارند title
ستاره شناسان اجرامی مرموز را در فضا رصد کرده اند که احتمال می‌دهند نشانه وجود حیات در آنجا باشد.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
برگزیده
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.