کد خبر: ۱۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه ملت معرفی شد؛ تشریح استراتژی ۴ گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی توسط یزدان‌دوست

مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت ۴ استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی ۴ گانه‌ای است که از سوی یزدان‌دوست تشریح شد.
سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه ملت معرفی شد؛ تشریح استراتژی ۴ گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی توسط یزدان‌دوست

سرپرست مدیریت بازاریابی بیمه ملت معرفی شد؛ تشریح استراتژی ۴ گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی توسط یزدان‌دوست

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه ملت:علیرضا یزدان‌دوست گفت: مدیریت بازاریابی در شرکت‌های بیمه جایگاه بسیار ویژه‌ای از نظر جذب مشتری و ساز و کار حفظ آن دارد.

وی با تاکید بر اینکه نقش فعالیت‌های پیش از فروش، ضمن فروش و پس از فروش مانند دیگر بخش‌های اقتصادی در صنعت بیمه هم قابل توجه است، افزود: قطعا پیش از این نیز همه دوستان زحمات زیادی متحمل شده‌اند، اما به نگاه و رویکرد جدیدی در این بخش نیاز بود و بی‌شک سرپرست جدید مدیریت بازاریابی با دانشی که در زمینه تدوین راهبرد دارد، می‌تواند در پیشبرد اهداف شرکت اثرگذار باشد.

مدیرعامل بیمه ملت تصریح کرد: در حوزه پاسخگویی و ضرورت توجه ویژه به آن برای سال ۱۴۰۲ باید شاهد تحولات و برنامه‌های جدیدی باشیم، زیرا این مدیریت حلقه اتصال بیرون و درون سازمان است.

یزدان‌دوست ادامه داد: در زمینه طراحی محصولات جدید، جذب مشتریان جدید و ایجاد بازار خاص باید بسیار فعال باشیم و حوزه مناقصات هم مجدداً به مدیریت بازاریابی باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه در حوزه نگه‌داشت مشتریان نیز باید گام‌های بلندی برداشت و با برنامه‌ریزی، با بیمه‌گذاران بزرگ ارتباط برقرار کرد، گفت: باید برای جذب بیمه‌گذاران جدید و نگهداری آن‌ها فعال باشیم، زیرا بودن و موفقیت ما مشروط به رضایت مشتریان است.

مدیرعامل بیمه ملت همچنین اظهار کرد: توجه به خرده فروشی از راهبرد‌های اصلی شرکت است و باید با همکاری مدیریت شعب طرح‌های مستقلی تدوین و نمایندگان باانگیزه‌تر و فعال‌تر شوند.

یزدان‌دوست خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور همکارانی که سابقه مفید و ارزشمندی در شرکت بیمه ملت دارند، از دانش و تجربه آن‌ها برای منافع شرکت استفاده شود تا اثرگذارتر و مفیدتر از گذشته نقش ایفا کنند. باید از حاشیه‌ها دوری کنیم و فقط رویکرد حرفه‌ای و کار در اولویت باشد نه هیچ چیز دیگر و سال ۱۴۰۲ را به نحوی تدبیر کنیم که شاهد روند رو به رشد و موفقیت شرکت باشیم.

امیرحسین قربانی، معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز در سخنانی با ارزیابی مثبت از این تغییر مدیریتی، گفت: نیاز است برنامه‌ای مدون برای شبکه فروش شرکت تعریف شود تا با کمک مدیریت جدید و نیرو‌های توانمند این بخش، شاهد نظم بیشتر و عملکرد مثبت مجموعه باشیم.

مهرداد مهدی‌زاده، سرپرست جدید مدیریت بازاریابی شرکت بیمه ملت نیز در این مراسم گفت: بازاریابی قلب تپنده شرکت و محل تلاقی سازمان با ذی‌نفعان خود یعنی بیمه‌گذاران و شعب است، بنابراین سعی می‌کنیم راهبرد محوری را در دستور کار داشته باشیم.

مهدی‌زاده پیش از این به عنوان مدیر طرح و توسعه شرکت بیمه ملت فعالیت می‌کرد.

پس از پایان این مراسم، علیرضا یزدان‌دوست از بخش‌های مختلف ساختمان کالج شرکت بیمه ملت بازدید و با کارکنان شرکت گفتگو کرد و در جریان نظرات آنان قرار گرفت.

 
برچسب ها: بیمه ملت
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
اتهامات سنگین علیه پسر ارشد ولیعهد نروژ اعلام شد اتهامات سنگین علیه پسر ارشد ولیعهد نروژ اعلام شد
ماریوس بورگ هویبی، پسر ارشد پرنسس نروژ، پس از تحقیقات طولانی، به چندین جرم از جمله چهار مورد تجاوز متهم شد و ممکن است تا ۱۰ سال زندان شود.
قلقلی سکوت را شکست؛روایت تلخ شهرام لاسمی قلقلی سکوت را شکست؛روایت تلخ شهرام لاسمی
شهرام لاسمی،قلقلی معروف، در برنامه رک با مجید واشقانی، از زندگی تلخ خود در فقر صحبت کرد.
مصوبه جدید شورای رقابت: تعیین قیمت خودرو به خودروسازان مصوبه جدید شورای رقابت: تعیین قیمت خودرو به خودروسازان
طبق تصمیم تازه شورای رقابت، از این پس قیمت خودرو مستقیماً توسط خودروسازان بر اساس فرمول «کاست‌پلاس» تعیین می‌شود و سازمان حمایت تنها نقش ناظر خواهد داشت.
از کنفرانس تهران تا نشست آلاسکا؛ تکرار سیاست قدرت‌های بزرگ از کنفرانس تهران تا نشست آلاسکا؛ تکرار سیاست قدرت‌های بزرگ
در گذار از کنفرانس تهران ۱۹۴۳ تا نشست آلاسکا ۲۰۲۵، تاریخ تکرار می‌شود: قدرت‌های بزرگ همچنان سرنوشت ملت‌های ضعیف را رقم می‌زنند. ایران و اوکراین، قربانیان رئال‌پلیتیک، حاکمیت محدود خود را در برابر منافع غول‌ها از دست می‌دهند.
جبهه اصلاحات: آشتی ملی فرصتى طلایی برای تغییر و بازگشت به مردم است جبهه اصلاحات: آشتی ملی فرصتى طلایی برای تغییر و بازگشت به مردم است
جبهه اصلاحات ایران در بیانیه‌ای آشتی ملی را تنها راه نجات کشور و تغییر ساختار‌ها دانست و خواستار مذاکرات مستقیم با آمریکا شد.
نخست‌وزیر دانمارک: نتانیاهو خودش یک مشکل است نخست‌وزیر دانمارک: نتانیاهو خودش یک مشکل است
مته فردریکسن اعلام کرد بنیامین نتانیاهو با اقدامات اخیر دولت اسرائیل به «مشکل» بدل شده و قصد دارد فشار اتحادیه اروپا بر تل‌آویو را افزایش دهد.
کیهان: ادعای خروج ایران از لیست سیاه FATF موهوم است کیهان: ادعای خروج ایران از لیست سیاه FATF موهوم است
روزنامه کیهان با انتقاد از اظهارات رئیس مرکز اطلاعات مالی، آن را «خوش‌خیالی موهوم» خواند و گفت ایران هنوز راه طولانی تا خروج از لیست سیاه FATF دارد.
برگزیده
تاکید مدیرعامل شستا بر ارتباط بارز با استارت آپ‌ها و پارک‌های فناوری تاکید مدیرعامل شستا بر ارتباط بارز با استارت آپ‌ها و پارک‌های فناوری
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در دیدار با مدیران گروه صنعتی بارز ضمن اشاره به اهمیت دو موضوع بین‌المللی سازی و نوآوری بر ایجاد ارتباط بین گروه صنعتی بارز با استارت آپ‌ها، دانشکده‌های تخصصی و پارک‌های فناوری تاکید کرد.
روند بازگشت دلار روند بازگشت دلار
قیمت دلار که روز گذشته خود را به کانال ۹۵ هزار تومانی نزدیک کرده بود، در معاملات نقدی امروز دوباره به کانال ۹۲ هزار تومانی سقوط کرد و روی رقم ۹۲ هزار و ۴۰۰ تومان بسته شد. تا این لحظه، قیمت دلار در معاملات فردایی هم رونق چندانی ندارد و ۲۰۰ تومان بالاتر قرار گرفته است.
ایران‌خودرو از دولت شکایت کرد ایران‌خودرو از دولت شکایت کرد
با اینکه خودروسازان به‌تازگی موفق شدند مجوز افزایش قیمت محصولاتشان را بگیرند، اما به نظر می‌رسد این افزایش نه‌تنها رضایت آنها را جلب نکرده، بلکه حالا یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان کشور پای شکایت به میان آورده است.
صفحه خبر بالای تصاویر