کد خبر: ۱۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: از همکاری‌های مشترک با شرکت‌های دانش بنیان در راستای توسعه صنعت نفت استقبال می‌کنیم

عضو هیات مدیره و معاون اعتباری بانک ملی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که این بانک برای هموار کردن مسیر توسعه صنعت نفت علی الخصوص شرکت‌های دانش بنیان و فناور مصمم است، اظهارداشت: بانک ملی ایران می‌تواند در ارائه خدمات مالی و نیاز‌های ارزی شرکت‌های دانش بنیان بویژه بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و صنایع پتروشیمی و پتروپالایش نیز نقش موثری ایفا کند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: از همکاری‌های مشترک با شرکت‌های دانش بنیان در راستای توسعه صنعت نفت استقبال می‌کنیم

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: از همکاری‌های مشترک با شرکت‌های دانش بنیان در راستای توسعه صنعت نفت استقبال می‌کنیم

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛سید فرید موسوی در ادامه تاکید کرد: توسعه همکاری با معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی و بازمهندسی فرآیند‌های ارائه خدمات جهت تسریع در ارائه پاسخ اثربخش به نیاز‌های خاص این شرکت‌ها در راستای همین سیاست و راهبرد صورت گرفته است.

وی در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در کیش در این گفت گو ارائه خدمات گسترده مالی با هدف دست یابی به ساخت قطعات و تاسیسات مورد نیاز و راهبردی پروژه‌های صنعت پتروشیمی کشور و توانمندسازی شرکت‌های داخلی دانش بنیان را محور کار بانک در این نمایشگاه دانست.

وی در نخستین روز از این نمایشگاه با حضور در غرفه بانک ملی ایران این نمایشگاه را فرصتی مهم برای معرفی دستاورد‌ها و برنامه‌های پیش روی بانک و نیز بررسی فرصت‌های همکاری با شرکت‌های تابعه وزارت نفت و سرمایه گذاران عنوان کرد.

وی تصریح کرد: بانک ملی ایران این آمادگی را دارد که در راستای حمایت از ساخت داخل، رونق تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی با ارائه خدمات و ابزار‌های متنوع مالی صنعت پتروشیمی را در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای خود همراهی نماید.

موسوی با اشاره به افزایش مشارکت بانک ملی ایران در رونق ساخت داخل، این اقدامات را گامی اساسی در توسعه زیر ساخت‌های کشور عنوان کرد و یادآور شد: بانک ملی ایران از سال‌ها پیش با حمایت مالی از بومی سازی و داخلی‌سازی محصولات و قطعات مورد نیاز کشور، رونق تولید شرکت‌های داخلی را در برنامه خود دارد و حمایت از صنایع با ارزش افزوده بالا و صنایع با قابلیت مقابله با تکانه‌های تحریم را در اولویت سیاست‌های اعتباری برای تخصیص تعریف کرده است.

گفتنی است، غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش (جنب فرودگاه)، روبروی درب B، پذیرای فعالان اقتصادی، مدیران صنایع و شرکت‌های پتروشیمی، کارآفرینان و علاقمندان خواهد بود.

 
برچسب ها: بانک ملی ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
چین با هزاران ماهواره وارد فضا شد چین با هزاران ماهواره وارد فضا شد
چین گروهی متشکل از ۱۸ ماهواره را به فضا ارسال کرد. هدف چین تکمیل صورت فلکی فضایی خود یا "G ۶۰" است که به عنوان رقیب آمریکایی استارلینک شناخته می‌شود که با هدف ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ماهواره‌ای به سراسر جهان، برنامه‌ریزی شده است.
هوش مصنوعی منجر به قتل شد هوش مصنوعی منجر به قتل شد
یک زن اهل فلوریدا از استارت‌آپ چت بات هوش مصنوعی «کاراکتر» (Character.AI) شکایت کرده و آن را به دلیل خودکشی پسر ۱۴ ساله‌اش در ماه فوریه متهم کرده است و می‌گوید که او به خدمات این شرکت معتاد شده و عمیقا به چت‌باتی که این شرکت ساخته وابسته شده بود.
اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز اندروید ۱۵ با ۱۲ قابلیت شگفت انگیز
اندروید ۱۵ از راه رسیده و کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جذاب و هیجان انگیز آن نهایت استفاده را ببرند. با ۱۲ ویژگی جدید اندروید ۱۵ آشنا شوید.
سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید سلامت خود را با خوردن برنج سفید به خطر نیندازید
امروزه افراد در اغلب وعده‌های غذایی خود از برنج استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است بدانید که زیاده روی در مصرف برنج عوارض جدی را برای بدن به همراه دارد.
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر