کد خبر: ۱۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
«برایان جانسون» مولتی میلیونر سیلیکون ولی متعهد به سبک زندگی‌ای غیر عادی است که به گفته خود به او کمک کرده روند پیری اش را کُندتر سازد. او برای دستیابی به این هدف با تیمی متشکل از ۳۰ پزشک و متخصص بهداشت یک برنامه همه جانبه را طراحی کرده اند

چگونه به سبک برایان جانسون مولتی میلیونر جوان شویم

مخاطب24- چگونه خود را جوان کنیم- «برایان جانسون» مولتی میلیونر سیلیکون ولی متعهد به سبک زندگی‌ای غیر عادی است که به گفته خود به او کمک کرده روند پیری اش را کُندتر سازد. او که صرفا جوان‌تر به نظر رسیدن برایش راضی کننده نیست در تلاش است تا تمام ۷۸ اندام خود را جوان کند. جانسون برای دستیابی به این هدف با تیمی متشکل از ۳۰ پزشک و متخصص بهداشت یک برنامه بهداشتی همه جانبه را طراحی کرده اند که نام مستعار طرح عملیات برای آن انتخاب شده است.

 

به گزارش فرارو به نقل از دیلی تلگراف، او در سال جاری احتمالا ۲ میلیون دلار به عنوان بخشی از تلاش خود برای داشتن مغز، قلب، ریه، کبد، کلیه، دندان‌ها و پوست یک جوان ۱۸ ساله هزینه خواهد کرد.

رژیم غذایی برایان جانسون برای جوانی

جانسون دستور العمل‌های گیاهی مورد علاقه خود را به صورت آنلاین به اشتراک می‌گذارد. او از رژیم غذایی شدیدا گیاهخواری پیروی می‌کند و سه وعده غذایی در روز می‌خورد. او در وب سایت خود برخی از دستور العمل‌های مورد علاقه اش را به اشتراک می‌گذارد همراه با کالری هر وعده را به اشتراک می‌گذارد از جمله سالاد مارچوبه، سالاد بادام و چغندر، سالاد پرتقال و رازیانه و یک سیب زمینی شیرین پر شده هر کدام به میزان ۵۰۰ کالری. هر عنصر در رژیم غذایی جانسون به طور روشمند بر اساس شواهد علمی استاندارد طلایی برای تغذیه بهینه ساخته شده و با معرفی شواهد تازه کماکان اصلاح می‌شود.

چگونه به سبک برایان جانسون مولتی میلیونر جوان شویم

یکی از مواد غذایی اصلی او یک خمیر سبزیجات سبز تیره با قوام مشابه هوموس است که او آن را "Super Veggie" می‌نامد. این خمیر مخلوطی از سبزیجات ارگانیک از جمله کلم بروکلی، سر و ساقه، گل کلم، زنجبیل، لیموترش، قارچ و دانه کنف است.

او در وب سایت خود افزوده که به تازگی یک قاشق غذاخوری شکلات تلخ را نیز به ترکیب غذایی اش می‌افزاید. او روزانه حدود ۱.۵ لیتر آب می‌نوشد و به مقدار اندکی شراب می‌نوشد. او هم چنین روزانه حدود سه قاشق غذاخوری روغن زیتون بکر مصرف می‌کند که به گفته وی منبع مهمی از چربی‌های سالم مورد نیازش را تامین می‌کند.

در مجموع او هر روز ۱۹۷۷ کالری مصرف می‌کند. جانسون در ویدئویی که رژیم غذایی خود را توضیح می‌دهد می‌گوید:" ما سعی می‌کنیم تک تک کالری‌ها را کاملا برای بدن مان مناسب سازیم".

اقدامات برایان جانسون برای کندی روند پیری

هر روز با یک ساعت تمرین برای جانسون آغاز می‌شود. ورزش مکرر و روزانه بخش بزرگی از به اصطلاح طرح عملیاتی جانسون است. در کل رژیم او شامل ۲۵ تمرین مختلف از جمله وزنه برداری و HIIT (تمرینات تناوبی با شدت بالا) است. او هم چنین هر ماه ده‌ها روش پزشکی از جمله آزمایش خون، MRI، سونوگرافی و کولونوسکوپی را تحمل می‌کند.

تیم پزشکی او به سرپرستی دکتر "الیور زولمن" متخصص پزشکی بازساختی ۲۹ ساله پیشرفت‌های جانسون را اندازه گیری کرده و با انجام انواع معاینات روند بهبود بدن اش را دنبال می‌کند. مراقبت جامع و روتین از پوست نیز بخشی جدایی ناپذیر از برنامه جانسون است. او از چندین کرم و سرم فعال ضد آفتاب معدنی و کرم بدن برند سراوی (Cerave) استفاده می‌کند.

جانسون هر هفته تحت درمان با نور پالس شدید (IPL) قرار می‌گیرد که به گفته او روند از دست دادن کلاژن در لایه میانی پوست را معکوس می‌کند. درمان نور پالسی شدید (IPL) به روشی مشابه سایر درمان‌های لیزری عمل می‌کند. برای جوان سازی پوست و از بین بردن علائم و چین و چروک او تحت درمان‌های لیزر کل بدن و هم چنین لیزر‌های میکروپالس و نورتراپی LED کل بدن قرار می‌گیرد.

چگونه به سبک برایان جانسون مولتی میلیونر جوان شویم

هم چنین، جانسون در تلاش برای ساختن آن چه او "داربست چربی" می‌نامد به صورت اش چربی تزریق می‌کند تا "سلول‌های چربی جوان" تولید شود و او را جوان‌تر نشان می‌دهد. جانسون هر روز صبح مدیتیشن می‌کند و تحت نور درمانی قرار می‌گیرد نوعی درمان که گاهی برای درمان اختلال عاطفی فصلی توصیه می‌شود. این شامل نشستن در کنار یک لامپ با شدت بالا است که نور خورشید از دست رفته در ماه‌های زمستان را شبیه سازی می‌کند.

استفاده از مکمل

جانسون پیش از تمرینات ورزشی نوشیدنی مخصوص خود را می‌نوشد. جانسون و کارشناسان اش مجموعه‌ای از مکمل‌ها را شناسایی کرده اند که این مولتی میلیونر در رژیم پیری خود گنجانده است. نوشیدنی پیش از تمرین او که او آن را "غول سبز" می‌نامد حاوی چندین مکمل از جمله اسپرمیدین، پودر جلبک کلرلا، کراتین و دارچین است. این نوشیدنی هر روز کمی متفاوت به نظر می‌رسد، زیرا روز‌های خاص هفته نیاز به مواد مختلفی دارند. طبق ویدئویی که جانسون در یوتیوب در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر کرده او در روز‌های شنبه یُد مایع را به ترکیب اضافه می‌کند.

دو ساعت پیش از خواب او عینکی می‌زند که نور آبی را مسدود می‌کند تا بهتر بخوابد. او هم چنین پیش از رفتن به رختخواب ملاتونین مصرف می‌کند.

او به تنهایی در یک اتاق تاریک روی یک تشک با دمای کنترل شده با یک ساعت استراحت پیش از رفتن به رختخواب در ساعت هشت و نیم شب می‌خوابد.

 

آخرین اخبار روز را در کانال تلگرام مخاطب24 دنبال کنید

برچسب ها: رژیم غذایی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چه نکات مهمی را باید قیل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی استوک بدانیم؟ title
بسیاری از مردم تمایل دارند کامپیوتر‌های دست دوم را خریداری کنند، زیرا قیمت آن‌ها بسیار کمتر از کامپیوتر‌های نو است.
آپدیت جدید واتساپ با تغییرات گسترده منتشر شد title
انتشار آپدیت جدید واتساپ برای اندروید و iOS آغاز شده است. آخرین به روزرسانی WhatsApp تغییراتی ظاهری و همچنین کاربردی را به دنبال می‌آورد.
برو کشکت و بساب و عمر نوح کن! title
اگر می‌خواهید عمر طولانی و سالمی را تجربه کنید خوردن این خوراکی پرخاصیت را به شما توصیه می‌کنیم.
همسر بهرام رادان دقیقا به کجا خیره شده است؟ title
تصویری از نگاه روبه افق مینا مختاری با فنجان چایی در دست منتشر شده است.
بدترین رانندگان جهان اهل کدام کشور هستند؟ title
احتمال مرگ در یک تصادف رانندگی در جمهوری دومینیکن ۱۵ برابر بیشتر از ایسلند است.
هوش مصنوعی چه مشکلی با فضایی‌ها دارد title
همیشه این سوال وجود داشته است که در جهانی با میلیارد‌ها کهکشان و ستاره چرا ما نشانه‌ای از موجودات بیگانه پیدا نمی‌کنیم. ظاهرا هوش مصنوعی مانع پیدا کردن فضایی‌ها می‌شود
امیرحسین کجاست؟ title
پسر ۱۴ ساله اهل گرگان بعد از ۵ روز مفقودی همچنان پیدا نشده است.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.