به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران :رحمتی این سرویس را در راستای تسریع در انجام امور مربوط به پرداختها عنوان کرد و گفت: بیمه ایران برای الکترونیکی نمودن امور و حصول اطمینان در پرداخت به حساب شخص ذینفع، با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و آمار، امکان استفاده از سرویس پرداخت الکترونیک در رشته بیمه حمل کالا را فراهم کرده است.
وی در ادامه افزود: از ۱۲ بهمن ماه سال جاری، تمامی مبالغ پرداختی در رشتۀ حمل کالا اعم از حواله خسارتی، الحاقی برگشتی، بستانکاران، هزینه کارشناسی و ...، از طریق سامانه متمرکز باربری (صبا) به سامانه دریافت و پرداخت الکترونیک ارسال و پس از طی فرآیندهای مربوطه، در وجه گیرنده واریز میگردد.
شایان ذکر است، در سالهای اخیر، شرکت سهامی بیمه ایران با راه اندازی سامانه بیمه ایران من و استفاده از فناوری اطلاعات و خدمات غیر حضوری، توانسته در سرویسهای خدمت رسانی بی منت خود تحولات بزرگی را ایجاد کند و بهره مناسبی از فناوری اطلاعات ببرد.