کد خبر: ۱۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
تیبا هاچ‌بک پلاس که از خودرو‌های پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز، پنجشنبه، در محدوده ثابت ۳۱۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در روز‌های گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، امروز سه میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۴۶۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. تیپ ۵ این مدل پژو نیز مجددا وارد کانال پایین‌تر شد و به ۴۹۵ میلیون تومان رسید.

افزایش قیمت ۵ خودروی پرطرفدار در بازار/ جدیدترین قیمت پراید، تیبا، ساینا، کوییک، دنا، شاهین و انوع پژو

مخاطب ۲۴،قیمت خودرو در هفته‌های اخیر با نوسانات زیادی همراه شده است. اما بازار در رکود به‌سر می‌برد و خرید و فروشی در آن صورت نمی‌گیرد. کارشناسان معتقدند این رکود از اواسط بهمن از بین می‌رود.

 

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز پنجشنبه، ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو در سایت‌ها و مراکز خرید و فروش خودرو این روز‌ها با نوسانات بسیار و بی‌ثباتی همراه شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روز‌های گذشته روند نوسانی را در پیش گرفته است.

 

پراید ۱۱۱ که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومان شد. اما امروز صبح مجدداً به کانال قبلی بازگشت و با پنج میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت ۲۹۵ میلیون تومان رسید.

 

پراید ۱۳۱ نیز امروز سه میلیون تومان ارزان شد و اکنون در نرخ ۲۸۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

 

گفتنی است اوایل سال جاری بود که پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. اما حالا این خودرو در کمتر از یک سال ۱۰۰ میلیون تومان گران شده است.

 

تارا اتوماتیک هم که این روز‌ها با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده است، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو امروز چهار میلیون تومان گران و در نرخ ۷۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

تیبا هاچ‌بک پلاس که از خودرو‌های پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز، پنجشنبه، در محدوده ثابت ۳۱۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

 

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در روز‌های گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، امروز سه میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۴۶۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. تیپ ۵ این مدل پژو نیز مجددا وارد کانال پایین‌تر شد و به ۴۹۵ میلیون تومان رسید.

 

کوییک که جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روز‌های گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو به ۳۱۲ میلیون تومان رسید.

 

در این میان، شاهین G که در ماه‌های گذشته به مرز ۶۰۰ میلیون تومان نیز رسیده بود، امروز با چهار میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته در قیمت ۵۱۶ میلیون تومان عرضه شد.

محمدرضا حامدی، کارشناس صنعت خودرو گفت: بازار خودرو نسبت به سال گذشته در همین زمان، در وضعیت رکودی قرار دارد. در حال حاضر سطح معاملات بسیار پایین است و عرضه خودرو به بازار همچنان قطره‌چکانی صورت می‌گیرد. عرضه خودرو در بورس کالا نیز تا کنون تاثیری بر روند بازار نداشته است.

 

او افزود: نوسانات دلار نیز بر قیمت خودرو تاثیر گذاشته است و هم‌گام با نوسانات دلاری، نرخ خودرو نیز تغییر می‌کند.

منبع تجارت نیوز

 

برچسب ها: خودرو بازار
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان title
۲۰ شهریور سال گذشته پسر ۱۶ ساله‌ای به نام نوید به همراه پدرش با مراجعه به پلیس آگاهی پایتخت شکایتی را مبنی بر آزار و اذیت چهار متجاوز ثبت کرد.
حشاشین ممنوع شد title
طبق دستور شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.
بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب پلمپ شد؟! title
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می‌شود.
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.