به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران؛حسن کاظمی در این بازدید که با حضور روسا و مسئولان ادارات کل رفاه و درمان، مهندسی و املاک و دیگر مسئولان انجام شد از شعب دور افتاده حوزه چابهار بازدید و از نزدیک با همکاران این شعب گفت و گوکرد و در جریان مشکلات، درخواستها، پیشنهادات و دیدگاههای همکاران قرار گرفت.
وی همچنین هدف از این سفر را آماده سازی و برنامه ریزی جهت ایجاد، تجهیز و تعمیر واحدهای مهمانسرا در این شهر به منظور استفاده همکاران سراسر کشور عنوان کرد.
معاون سرمایه انسانی در ادامه با اشاره به اهمیت وضعیت رفاهی همکاران، استفاده از امکانات و وضعیت اماکن رفاهی را از دغدغهها و اولویتهای مدیران بانک دانست و با توجه به اینکه شهر چابهار (چهار بهار ایران) با وضعیت آب و هوای ویژه امکان حضور همکاران در اکثر ایام سال را داراست؛ بر آماده سازی و بهسازی هرچه سریعتر این امکان به عنوان مهمانسراها تاکید کرد.