به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛نشست کمیته راهبردی مدیریت شعب کهگیلویه وبویراحمد با حضورمدیر شعب استان، معاون، حراست، روسای دوایر و روسای شعب در راستای ارزیابی عملکرد شعب ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ در شاخصهای منابع، مصارف، ضمانت نامهها، بانکداری الکترونیک، مطالبات غیرجاری، خرید دین، سود و زیان، مباحث اعتباری، حقوقی و نظارت، برنامههای بازاریابی و تجهیز منابع، درمدیریت شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه وبویراحمد برگزارشد.
مهدی منتظری مدیر شعب کهگیلویه وبویراحمد ضمن تقدیرازعملکرد همکاران وهمچنین دعوت همکاران به اخلاق مداری، پاکدستی، وعدالت محوری، همدلی، نظم انظباط در کاروتلاش همکاران درپایان سال برای جذب منابع و پیاده سازی برنامههای ابلاغی ستاد از مهمترین اولویتها دانست وافزود: هدف ازبرگزاری این نشست انتقال تجارب واستفاده ازتوانمندیهای همکاران وشناسایی مسائل و مشکلات وارائه نقاط ضعف و قوت درهرشعبه است.
مدیریت شعب کهگیلویه وبویراحمد به مطالعه دقیق بخشنامهها و دستورالعملهای بانک از سوی همکاران اشاره کرد وگفت: مطالعه دقیق به کارگیری دستورالعملها و بخشنامهها و تسلط بر طرحهای ابلاغی به خصوص در جلسات بازاریابی با مشتریان باید توسط روسای شعب مدنظر قرار گیرد.
منتظری برسی وضعیت شعب در شاخصهای کلیدی، راهکارهای جذب منابع و افزایش درآمدها، ارزیابی شاخصهای عملکردی و راهکارهای بهبود عملکرد شعب را ازاولویتهای مهم درجهت پیشبرد اهداف عالیه بانک دانست.
درپایان این نشست همکاران مدیریت شعب استانو رؤسای شعب در حوزههای تخصصی خودشان نظرات و دیدگاههای خود را مطرح کردند و مسائل ومشکلات خود را نیز طرح و راهکار لازم نیز به آنها داده شد.