کد خبر: ۱۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
با توجه به تصمیم کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان‌ها به‌منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، تغییرات ساعات فعالیت برخی از شعب بانک آینده اعلام شد.

اعلام تغییرات ساعات فعالیت برخی از شعب استانی بانک آینده

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک آینده :شعب استان خراسان رضوی: پنج‌شنبه ۱۴۰۱/۱/۲۲ و شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ و دوشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ با شعب کشیک مشخص شده قبلی ارائه خدمت نموده و سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ با ۱۱ شعبه، مشهد-مرکزی-۱۰۰۴، مشهد هاشمیه ۴۰۸۰، مشهد چهار راه لشکر ۱۰۰۳، مشهد شهدا-۱۰۸۴، مشهد طبرسی-۴۰۸۵، مشهد جمهوری-۱۰۴۹، مشهد پیروزی ۴۰۸۱، مشهد خیابان امام رضا-روتانا-۴۰۸۴، نیشابور-۴۰۸۲، سبزوار-۴۰۶۴ و تربت حیدریه ۴۰۳۲ از ساعت ۹ تا ۱۳ به صورت کشیک فعالیت دارند.


شعب استان البرز: پنج‌شنبه ۱۴۰۱/۱/۲۲ تعطیل هستند و روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۳ فعالیت دارند. همچنین روز‌های پنج‌شنبه هر هفته تا پایان بهمن‌ماه، شعب کشیک بهشتی-۱۷۰۱ (۶ و ۲۰ بهمن‌ماه)، گلشهر-۱۷۰۸ (۶ و ۲۰ بهمن‌ماه)، مهرشهر-۱۷۰۶ (۶ و ۲۰ بهمن‌ماه)، عظیمیه-۱۷۰۵ (۶ و ۲۰ بهمن‌ماه)، جهانشهر-۱۷۰۳ (۱۳ و ۲۷ بهمن‌ماه)، رجایی‌شهر (۱۳ و ۲۷ بهمن‌ماه)، محمدشهر-۱۷۰۴ (۱۳ و ۲۷ بهمن‌ماه)، از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ فعال هستند.


شعب استان سمنان: روز پنج‌شنبه ۱۴۰۱/۱/۲۲ و شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ تعطیل و ۲ شعبه، سمنان-۴۸۰۱ و شاهرود-۴۸۰۸ به صورت کشیک فعالیت دارند. همچنین شعب این استان در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و در روز دوشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ تا روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ و پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ ستا ۱۲:۳۰ فعال هستند.


شعب استان اصفهان: روز پنج‌شنبه ۱۴۰۱/۱/۲۲ و شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ تعطیل و ۴ شعبه، سی وسه پل-۱۱۰۳، شاهین شهر-۱۱۰۷، خیابان حمزه-۱۱۱۰ و کاشان-۱۱۱۱ از ساعت ۹ تا ۱۲ به صورت کشیک فعالیت دارند. ضمنا در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۳:۳۰ فعال هستند. شعب این استان به استثناء شعبه کاشان-۱۱۱۱ روز شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ و یک‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ تعطیل هستند.


شعب استان گیلان: روز پنج‌شنبه ۱۴۰۱/۱/۲۲ تعطیل و از شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ تا روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ فعالیت دارند. همچنین شعب این استان، پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ تعطیل می‌باشند.


شعب استان کرمانشاه: پنج‌شنبه ۱۴۰۱/۱/۲۲ از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۲:۳۰ فعالیت دارند و روز یک‌شنبه ۲۵ دی‌ماه و دو پنج‌شنبه، ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ و ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ نیز تعطیل هستند. شنبه ۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ فعال هستند.


شعب استان خراسان جنوبی: پنج‌شنبه ۱۴۰۱/۱/۲۲، شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ و یک‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ از ساعت ۹ تا ۱۲ فعالیت دارند. هم‌چنین، روز‌های ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و تا پایان بهمن‌ماه امسال، ساعات کاری شعب این استان، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و پنج‌شنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ است.


شعب استان خراسان‌شمالی: شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ و یک‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ تعطیل و شعبه بجنورد -۴۲۰۴ از یکشنبه ۲۵ دی‌ماه تا پنج شنبه ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ به صورت کشیک فعالیت دارد. همچنین ساعت‌کاری شعب این استان از روز شنبه ۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تا اطلاع ثانوی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳:۳۰ و پنج‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ است.


شعب استان فارس: روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و روز‌های پنج‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰
شعب استان آذربایجان شرقی: پنج‌شنبه و شنبه ۲۲ و ۲۴ دی‌ماه تعطیل و روز‌های ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه از ۹ تا ۱۴:۳۰ فعال هستند.


شعب استان قم: شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ تعطیل و دو شعبه بلوار امین-۱۹۰۲ و فلکه میثم-۱۹۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۲ به صورت کشیک فعالیت دارند. همچنین در روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه شعب استان از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ باز هستند.


شعب استان قزوین: شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ و یک‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ تعطیل و ۳ شعبه، خیابان دانشگاه-۱۳۰۵، خیابان خیام-۱۳۰۱ و بوئین زهرا-۱۳۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۲ به صورت کشیک فعالیت دارند. همچنین در روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه شعب استان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ باز هستند. همچنین شعب این استان از روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ و پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ فعال هستند.


شعب استان زنجان: شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ تعطیل و شعبه زنجان کد-۲۳۰۱، از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به صورت کشیک فعالیت دارد. همچنین شعب این استان از روز دو‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ فعال هستند.


شعب استان کردستان: تا پایان بهمن‌ماه امسال، ساعات کاری شعب این استان، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ و پنج‌شنبه‌ها تعطیل می‌باشد و روز یک‌شنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل می‌باشند.


شعب استان اردبیل: روز یک‌شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ فعال هستند.


شعب استان کهکیلویه و بویراحمد: شنبه ۲۴ تا چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و پنج شنبه ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعال هستند. همچنین شعب این استان روز‌های پنج‌شنبه هر هفته تا پایان بهمن‌ماه تعطیل است.


شعب استان مازندران: از روز دو‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ تا روز پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ فعال هستند.


شعب استان مرکزی: روز یک‌شنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۳ فعال هستند. همچنین ساعت کاری شعب این استان از روز شنبه ۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تا چهارشنبه ۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ و پنج‌شنبه ۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ است.


شعب استان ایلام: تا اطلاع ثانوی ساعات کاری شعب این استان، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ و پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ است.


شعب استان گلستان: روز دو‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ و پنج‌شنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ فعال هستند. شنبه ۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تا چهارشنبه ۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ و پنج‌شنبه ۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ فعال هستند.


شعب استان همدان: روز دو‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ تعطیل هستند.


شعب استان چهارمحال و بختیاری: روز چهار‌شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ تعطیل هستند. شنبه ۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ فعال هستند.

 
برچسب ها: بانک آینده
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
راز ساخت اهرام بزرگ مصر بالاخره فاش شد title
محققان با تحلیل تصاویر ماهواره‌ای راداری برای نقشه‌برداری از شاخه رودخانه‌ای در نزدیکی اهرام مصر، توانسته‌اند پاسخ بسیاری از معما‌های مطرح‌شده درباره نحوه ساخت و حتی مراسم تدفین فراعنه مصر را رمزگشایی کنند.
حال حامیم خواننده وخیم است title
خواننده پاپ در آی سی یو بستری شد.
ماهواره سنگین وزن ایرانی "طلوع ۳" در آستانه پرتاب title
ماهواره سنگین‌وزن طلوع ۳ یک ماهواره سنجشی است که مراحل ساخت آن به پایان رسیده است؛ این ماهواره قابلیت ارسال تصاویری با دقت ۵ متر (تک طیفی) و ۱۰ متر (رنگی) را دارد همچنین امکان الحاق "رادار دهانه مصنوعی" (سار) بر روی ماهواره طلوع ۳ وجود دارد.
رضا عطاران با گریم صدام حسین می‌آید! title
پروانه ساخت فیلم «صد دام» صادر شد.
از خبرهای درگوشی‌ مجلس دوازدهم چه می‌دانید؟ title
همیشه خبر‌های مهم و اصلی در بسیاری از خبرگزاری‌ها وجود دارد و به سرعت در دسترس است، ولی آنچه که جالب و قابل توجه است مواردی می‌باشد که در خبر‌های رسمی و اصلی به آن‌ها پرداخته نمی‌شود. امروز افتتاحیه مجلس دوازدهم شورای اسلامی بود، ولی با توجه به شهادت رییس جمهور جو سنگینی بر فضای مجلس دوازدهم حاکم بود.
سقوط جنگنده اف-۳۵ در آمریکا title
مقام‌های آمریکایی اعلام کردند که یک جنگنده اف -۳۵ روز سه‌شنبه در نزدیکی پایگاه هوایی «کیرتلند» در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.
ذرات ریزپلاستیک در خون انسان سلامت قلب را تهدید می‌کنند title
محققان هنوز به دنبال درک چگونگی تأثیر میکروپلاستیک‌ها بر سیستم قلبی عروقی هستند.
برگزیده
امام خامنه‌ای:وقت مجلس مصروف مسابقات بی‌فایده رسانه‌ای نشود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی به دوازدهمین دوره مجلس تأکید کردند: در خود مجلس مسابقات بی‌فایده‌ی رسانه‌ای و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیّت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد.
رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی چه مطالبی بیان فرمودند؟ title
بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی
۲۰ جانشین احتمالی رئیسی چه کسانی هستند؟ title
در پی شهادت رئیس جمهور در اتفاقی نادر دوره ریاست جمهوری در ایران نا تمام ماند تا با برگزاری انتخابات زودهنگام سکاندار قوه اجرایی کشور مشخص شود
وداع تاریخی خراسان جنوبی با رئیس جمهور شهید title
خراسان جنوبی امروز تمام قد برای وداع با یار دیرینش به میدان آمدند تا در تاریخ ثبت شود این حضور و شکوه برای همیشه.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.