کد خبر: ۱۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می کند می گوید تقطیع شده است و بعد از ان لشکر سایبری راه می اندازد.» او خطاب به رائفی پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن.»

واکنش تند به ادعاهای عجیب و جنجالی رائفی‌پور درباره اهل بیت

مخاطب ۲۴،به تازگی ویدئویی از سخنان علی‌اکبر رائفی‌پور منتشر شده که او ادعایی عجیب درباره شوخی‌های اهل‌بیت مطرح می‌کند. اظهارات او با انتقادات بی‌سابقه‌ای همراه شده است. 

 

رائفی‌پور می گوید کتاب شوخی‌های اهل بیت منتشر شده است و او نمی‌تواند برخی از شوخی های اهل بیت را بیان کند. رائفی‌پور می گوید: «اگر حتی خانم‌ها هم در این جلسه نمی‌بودند و همه حضار پیرمردهای نود ساله بودند باز هم نمی توانستم برخی شوخی‌های اهل بیت را بیان کنم.»

او این سخنان را در این رابطه مطرح کرده است که نباید چهره‌‌ای خشک از دین ارايه شود.

این اظهارات با واکنش تند حجت‌الاسلام علوی تهرانی مواجه شد. محمد باقر علوی تهرانی در واکنش به ادعای علی اکبر رائفی پور درباره امام معصوم شیعه گفت: "من نمی‌دانم سازمان تبلیغات اسلامی چه کار می‌کند. اصلا خدا شاهد است نمی‌دانم در این مملکت متولی مبارزه با این حرف‌ها کیست. والله اگر وهابیت می‌خواست پول خرج کند که این حرف در ایران زده بشود چقدر باید خرج می‌کرد." 

 

علوی تهرانی با بیان اینکه "هیچ کس زورش به این آدم نمی‌رسد" گفت: «دو کار می‌کند می‌گوید تقطیع شده است و بعد از آن لشکر سایبری راه می‌اندازد.» او خطاب به رائفی‌پور گفت:‌ «اگر تقوای علمی داری با عالمان مناظره کن و اگر تقوای عملی داری توبه کن

منبع فرارو

 

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت