به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش :محمد عزیزی سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش از راه اندازی سامانه خدمات همراه مشتریان سازمانی به نام B۲B- eCare در قالب تکالیف زمستانی خبر داد و گفت: سامانه خدمات همراه مشتریان امکان کنترل و مدیریت همه جانبه حساب و کلیه سرویسها را در هر زمان و مکان بر بستر اینترنت فراهم کرده است.
عزیزی، گفت: سامانه خدمات مشتریان تله کیش با هدف تسهیل روشهای ارتباطی و ارائه ابزاری به منظور مدیریت خدمات از قبیل "مراجعه حضوری یا ارسال درخواست به تله کیش، مدیریت حساب و سرویسها، مدیریت سیمکارتها و شمارهها، دریافت و پرداخت صورتحسابها، شارژ گروهی شمارهها، دریافت گزارشات جامع مورد نیاز" این امکان را در اختیار نمایندگان سازمانها قرار میدهد.
وی افزود: تله کیش آمادگی دارد تا نیاز شرکتها و اشخاص حقوقی را به انواع سیم کارتهای دائمی با قابلیت مدیریت متمرکز و یکپارچه تأمین کند.
سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه (تله کیش)، خاطر نشان کرد: باتوجه به نقش اساسی کارمندان در ایجاد روابط سازمانها با شرکای تجاری و مشتریانشان، ارائه سیم کارتهایی با مالکیت سازمانی از جمله راه کارهای موثر در راستای مدیریت و استمرار این نوع ارتباطات است.
محمد عزیزی اظهار داشت: کارکنان سازمانی که با مشتریان در ارتباط هستند با حفظ حریم خصوصی خود میتوانند شماره کارتهای خود را در اختیار مشتریان قرار دهند و همچنین با روشهای جدید نسبت به برقراری ارتباط بین سیم کارتهای سازمانی مبادرت ورزند.
سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه کیش خاطر نشان کرد: در راستای توسعه سرویسهای مبتنی بر دیتا، سیم کارت سازمانی دیتای تله کیش به سبد محصولات و خدمات تله کیش اضافه شده است.
محمد عزیزی هدف از ارائه این سیم کارتها را تسهیل ارتباط با دستگاههای اندازهگیر، مودمها، انواع سیستمهای کنترلی با ارائه APNهای اختصاصی عنوان کرد و افزود: شبکه امن داخلی و بهکارگیری انواع برنامههای کاربردی که نیاز به بسترهای انتقال دیتا دارد علاوه بر آن، بستههای سازمانی شناور دیتا بر روی این سیم کارتها نیز قابل فعال سازی هستند.
وی با بیان این که سازمانها میتوانند در مواردی که تنها ارسال و دریافت پیامک یا مکالمه با اعمال محدودیتهای مورد نیاز مد نظر باشد، از این نوع سیم کارتها استفاده کنند؛ افزود: فعالسازی و عرضه سیم کارتها بهصورت یکجا، ارائه قیمتهای ترجیحی در خرید سیم کارت ها، امکان تعریف و راهاندازی بستههای متنوع و شناور در مکالمه، پیامک و دیتا، بهره مندی از خدمات صورت حساب، تخصیص اعتبار ریالی و شارژ گروهی از جمله مزایا و کاربردهای سامانه خدمات همراه مشتریان سازمانی تله کیش است.
محمد عزیزی با اشاره به محدودیتهای گردشگران خارجی در مالکیت سیم کارتهای ایرانی تحت سامانههای احراز هویتی و لزوم تسهیل فرآیند واگذاری و شارژینگ سیم کارتهای تحت اختیار، افزود: سه پکیج با توجه به نیاز گردشگران خارجی ورودی به جزیره کیش یا سایر مناطق آزاد با محدودیت زمانی یک هفته هدف گذاری شده است که در حال حاضر مرحله صدور کارت شارژهای فیزیکی تکمیل شده است.
محمد عزیزی با بیان این که برای گردشگران عراقی و عمانی سه بسته ترکیبی در نظر گرفته شده است؛ افزود: بسته ۳ گیگ اینترنت همراه ۳۰ پیامک فارسی یا انگلیسی و ۳۰ دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به قیمت ۱۲۹ هزار تومان از جمله بستههای ترکیبی تعریف شده است.
سرپرست و عضو هیات امنای اپراتور تلفن همراه کیش، گفت: بسته ۶ گیگ اینترنت به همراه ۶۰ پیامک فارسی یا انگلیسی و ۶۰ دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به قیمت ۱۹۹ هزار تومان و بسته ۱۲ گیگ اینترنت به همراه ۱۲۰ پیامک فارسی یا انگلیسی و ۱۲۰ دقیقه مکالمه درون و برون شبکه با قیمت ۳۱۹ هزار تومان از دیگر بستههای ترکیبی میباشد که برای گردشگران عراقی و عمانی در نظر گرفته شده است.