به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :دکتر زارعیان در این نشست که امروز شنبه اول بهمن ماه ۱۴۰۱به منظور بررسی راهکارهای توسعه راهبردی در مخابرات منطقه خوزستان با حضور عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات، جمعی از معاونین ستادی، و مدیران مخابرات مناطق و شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: تببین سیاستهای راهبردی از سوی ستاد و بومی سازی آن در هر منطقه با توجه به ظرفیتها و پتانسیلهای موجود از وظایف و هنر اصلی مخابرات مناطق است.
دکتر زارعیان در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار عنوان کرد:هدف اصلی از اجرای این برنامهها، ایجاد نگاهی نوین و تحقق رضایت مندی مشتریان علی رغم مشکلات نهادینه شده در ساختار حوزه ارتباطات در کشورمان در بیش از یک دههی گذشته است.
وی افزود:در حال حاضر نیاز به فعالیت شرکت مخابرات ایران همسو با چشم اندازهای تعریف شده در بخشهای راهبردی داریم تا در نهایت به رشد مطلوب برسیم.
دکتر زارعیان معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران با تبیین اهمیت نگاه تجاری به توسعه اظهار داشت: با تفکر صرف مهندسی درحال حاضر نمیتوانیم به توسعه دست یابیم، بلکه مدیریت حرفهای در شرایط حاضر بر این مطلب استوار است که بخشهای تجاری و بازاریابی را به موازات مهندسی در نظر داشته باشیم.
دکتر زارعیان با تشریح دگرگونیهای بنیادی در بخش اقتصاد دیجیتال گفت: پارادایم توسعه فنی و تجاری کشور به توسعه شرکت مخابرات ایران بستگی دارد و در حال حاضر در امور راهبردی شرکت مخابرات ایران این سرفصلها به ویژه در بخش تجاری و مشتریان پیگیری میشود.
وی افزود: در حال حاضر ممکن است هنوز بخشی از بدنه کارشناسی و مدیریتی به این نگاه جدیدنرسیده باشند گفت: تحقق این وضعیت از ارزش بالایی برخوردار است، چرا که همه باید به پارادایم توسعه همزمان فنی و تجاری به جای توسعه فنی صرف برسند.
دکتر زارعیان همچنین اظهار داشت: توسعه بازار و جریانهای درآمدی در استانهای مهم مانند خوزستان بسیار اهمیت دارد که در نهایت موجب بهبود تجربه دیجیتال و یکپارچه مشتری میشود.
معاون تجاری و خدمات مشتریان، گفت: در حال حاضر نیاز به فعالیت مخابرات در بخشهای تجاری و مشتریان همسو با چشم انداز تعریف شده در بخش راهبردی داریم تا توسعه شرکت در بخشهای مختلف همگام و پیشرو در سطح اول کشور و در ادامه در استانداردهای پذیرفته شده جهانی پیش برود که مخابرات منطقه خوزستان با توجه به ظرفیتهای خود نقش مهمی ایفا میکند.
در ادامه این همایش، مدیران مربوطه در بخش توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران در منطقه خوزستان و همچنین مدیران مخابرات مناطق شهرهای مختلف استان خوزستان، برنامههای خود را در بخش بهبود فرایندهای کسب و کار به عنوان یکی از مراکز مهم ارتباطی در سطح کشور بیان کردند.