کد خبر: ۱۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
بیمه ملت، با طراحی بیمه‌نامه نوآورانه «راه سبز ملت» و دریافت مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، یک بیمه‌نامه جامع برای پوشش ریسک‌هایی که دوچرخه‌سواران با آن‌ها روبه‌رو هستند، ارائه کرده است.

طرح نوآورانه بیمه ملت برای دوچرخه‌سواران؛ با خیال آسوده رکاب بزنید

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه ملت:دوچرخه که زمانی بهترین خاطرات کودکی ما را رقم می‌زد، این روز‌ها بیش از پیش برای رفت‌وآمد‌های کوتاه، تفریح و ورزش، دوباره به زندگی شهری برگشته است، از دوچرخه‌های شهری که شهرداری‌ها در شهر‌های بزرگ برای کنترل آلودگی و ترافیک، در اختیار مردم قرار داده‌اند تا دوچرخه‌های شخصی که با حضورشان در شهر، رنگارنگی زیبایی را به چهره شهری ما افزوده‌اند.

اما رفت‌وآمد با دوچرخه، خطرات خاص خود را هم به همراه دارد و این احتمال را باید در نظرگرفت که شما در زمان دوچرخه‌سواری ممکن است به عابری برخورد کنید یا به اموال اشخاص آسیب بزنید یا حتی خودتان در هنگام دوچرخه‌سواری آسیب ببینید. احتمال‌هایی که با یقین به خاطر هزینه‌های که به دوچرخه‌سوار تحمیل می‌کنند، دغدغه ما را برای بهره بردن هرچه بیشتر از این وسیله نقلیه پاک را افزایش می‌دهد.

این موضوع، بیمه ملت را بر آن داشت تا با نگاهی ۳۶۰ درجه به ریسک‌های دوچرخه‌سواران و با انگیزه‌های خود برای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و کمک به رونق هرچه بیشتر دوچرخه‌سواری و پاکی مضاعف هوای شهر‌های کشورمان ایران، این بیمه‌نامه را همگام با محصولات بیمه‌ای به روز در جهان، طراحی و برای نخستین بار در ایران همراه با پوشش‌های تکمیلی جذاب از جمله حوادث شخص دوچرخه‌سوار، خسارت وارد به دوچرخه در اثر حادثه تصادف با وسیله نقلیه موتوری، هزینه‌های نقل و انتقال دوچرخه در صورت عدم امکان حرکت دوچرخه ناشی از حادثه و هزینه‌های دفاع و دادرسی ناشی از دعاوی مرتبط با موضوع بیمه‌نامه را ارائه کند.

دوچرخه‌سواران می‌توانند با مراجعه به آدرس http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agent نزدیکترین نمایندگی بیمه ملت به محل سکونت یا محل کار خود را یافته و بیمه‌نامه مسئولیت مدنی دوچرخه‌سواران در قبال اشخاص ثالث را تهیه کنند.

 
برچسب ها: بیمه ملت
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.