به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه معلم؛سعید جبلی نایب رئیس هیئت مدیره بیمه معلم با بیان اینکه استراتژیهای فروش در شرکتهای بیمه در دو بخش خرده فروشی و فروش سازمانی صورت میگیرد، اظهار داشت:
در حوزه فروش سازمانی که سهامداران شرکت نیز در آن حوزه قرار میگیرند، سعی گردیده با برگزاری جلسات و ارتباطات سازمانی نیازهای تخصصی بر اساس نوع فعالیت و ماهیت کاری ایشان شناسایی، طرحهای مناسب بیمهای تهیه، با شرایط و پوششهای کامل و با نرخهای رقابتی عرضه گردد.
سعید جبلی افزود: با عرضه بیمه نامه به سازمانهای بزرگ تلاش میگردد ارتباط آنها با نمایندگان شرکت به نحو مقتضی برقرار تا از طریق ایشان، خدمات بیمهای ارائه و بیمه نامههای خرد مربوط به کارکنان صادر و در صورت بروز خسارات احتمالی نسبت به ارائه مشاوره و پیگیریهای لازم اقدام نمایند.
این اقدام ضمن ایجاد بازار مناسب جهت نمایندگان شرکت، موجبات رضایت کارکنان سازمانی را نیز فراهم میآورد.
نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه معلم در ادامه با اشاره به طرحهای بیمه معلم در این زمینه اظهارداشت: در این ارتباط در سال جاری با ارائه طرحهای ویژه و برگزاری دورههای آموزشی فروش و فنی در سراسر کشور بیمه معلم توانسته پرتفوی جدید قابل توجهی کسب نماید.
این مقام مسئول در خصوص تعامل با سهامداران از جمله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: همچنین در عین توجه به فروش خرد، تعاملات گسترده با سهامداران نیز اهمیت دارد و در همین راستا بیمه معلم تعاملات مطلوبی با کشتیرانی ج. ا. ا رقم زده است و همانطور که گفته شد طرحهای ویژه برای سهامداران باعث شد انعقاد قراداد بین شرکت بیمه معلم و سهامداران در سال جاری انجام پذیرد.
وی افزود: کشتیرانی ج. ا. ا به واسطه تنوع فعالیت و تخصصی بودن امور دریایی نیازمند پوششهای مختلف و مناسب بیمهای ضرورت دارد همواره به جهت صدور بیمه نامهها و کارشناسی خسارات احتمالی ارتباط نزدیکی با بیمه گر داشته باشد. از آنجایی که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سهامداران عمده بیمه معلم میباشد از سالیان گذشته این ارتباط با ایجاد شعبه تخصصی و ارائه خدمات به موقع در محل ایجاد شده است. در این راستا بیمه معلم ضمن جذب بیمههای دریایی با طرحهای جدید نسبت به ارائه خدمات بیمهای به کارکنان در رشتههای مختلف نیز اقدام نموده است. نایب رئیس هیئت مدیره بیمه معلم ادامه داد: در این خصوص بیمه معلم با ارائه طرحهای متنوع بیمهای جهت مشتریان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و طرحهای اختصاصی برای رفاه کارکنان، توانسته ضمن جذب و کسب پرتفوی جدید از سودآوری مناسبی برخوردار شود.
همه این موارد به جهت ارتباطات مناسب با سهامدار عمده و ارائه خدمات به موقع و با کیفیت بدست آمده است.
سعید جبلی در خصوص نقطه قوت بیمه معلم در بیست و هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت بیمهای عنوان داشت:
علاوه بر طرحهای متنوع و سبد کالایی امروزه، شرکت بیمه معلم از تمامی طرحهای جدید و تکنولوژیهای روز استفاده مینماید تا بیمه گذاران بتوانند به راحتی و با کمترین مشکلات از سرویس دهی این شرکت استفاده نمایند.
سعید جبلی نایب رییس هییت مدیره شرکت بیمه معلم در پیامی خطاب به کارکنان و نمایندگان بیمه معلم عنوان داشت:
اینکه امروز و بعد از گذشت ۲۸ سال از اولین روزهای صدور بیمه نامه در این شرکت گذشته، در حال حاضر شرکت بیمه معلم جزء چند شرکت برتر صنعت بیمه میباشد و این شرکت بیمهای توانسته به رتبه ۱ توانگری صعود کند و از لحاظ سهم بازار در بین ۹ شرکت اول بازار قرار گیرد …
قطعا با تلاش کارکنان خدوم و نمایندگان محترم و پیشبرد اهداف و استراتژیهای مدیران ارشد این امر میسر گردیده که جا دارد صمیمانه از زحمات همه این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آید، امیدوارم با کسب تجربیات و تلاش روزافزون گامهای موثرتری در جهت ارائه خدمات و کسب رضایت مشتریان و تحقق اهداف سازمانی برداریم.