به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین :بانکها در این میان نقش موثری را ایفا میکنند. ایجاد فضایی امن در بستر دیجیتال میتواند برگ برندهای برای یک کسب و کار دیجیتال باشد تا تعاملات مالی خود را در آن انجام دهد.
خدمات بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین این امکان را به فعالان در حوزه کسب و کار دیجیتال، تامین کنندگان و تولیدکنندگان داخلی داده است، تا بتوانند خدمات مالی و بانکی خود را در کمترین زمان انجام دهند.
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین تحقق بانکداری دیجیتال در این بانک را حاصل تلاش فراوان از سوی مدیران و همکاران بیان کرد و گفت: تغییر در نحوه ارائه خدمات بانکداری با توجه به اولویتها و نیاز مشتریان صورت میگیرد.
پورسعید افزود: با پیاده سازی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین و همچنین برنامه ریزیهای صورت گرفته مشتریان میتوانند کلیه امور بانکی را هر لحظه که بخواهند با یک اشاره در تلفن همراه خود انجام دهند.
مدیرعامل بانک ایران زمین فعالیت اقتصادی امروزی را مبتنی بر شبکههای مجازی بیان کرد و افزود: کسب وکارها در حال تغییر و تبدیل به یک فضای دیجیتالی هستند. در نتیجه اقتصاد امروز اقتصادی دیجیتالی است که از طریق شــبکههای اجتماعی این امکان را به کســب وکارها میدهد تا ارتباط مســتقیم بین بانک و مشتریان برقرار کنند و این یک امتیاز مثبت برای دو طرف خواهد بود که در محیطی متفاوت و جذاب فعالیت کنند و به سمت پیشرفت و رونق بیشتر اقتصادی کشور قدم برداشته شود.
پورسعید خاطرنشان کرد: میزان تراکنشهای بانک ایران زمین طی ۵ سال گذشته حدود ۱۲ برابر رشد داشته است که خود رقم قابل توجهی است. این نشان میدهد مشتری با ابزارهایی که بانک در اختیارش قرارداده است، سرویس و خدمات امن، سریع و آسان را دریافت کرده است و همین موضوع باعث استقبال و رضایت آنان شده است.
مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: اولویت ما در بانک ایران زمین ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان است. ارائه خدمات عادی و معمول در راستای فعالیتهای سنتی یک بانک است. ایجاد همین بسترهای امن و کاربردی است که باعث میشود مشتری تجربههای جدید کسب کند و همین تجارب ما را یاری میدهد تا بتوانیم نیازهای مشتریان را شناسایی کنیم و بر اساس آن خدمات جدیدتری طراحی کنیم.
پورسعید با بیان اقدامات انجام گرفته برای بهبود وضعیت بانک و نیز اجرای برنامههای توسعهای در راستای اهداف کلان تعیین شده در ادامه خاطر نشان ساخت: همانطور که میدانید سال گذشته بانک ایران زمین گزارش توجیهی افزایش سرمایه از مبلغ ۴،۰۰۰ میلیارد ریال به ۲۰،۰۰۰ میلیارد ریال را به منظور افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی پس از تأیید هیأت مدیره و اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی افشا کرد.
مدیرعامل بانک ایران زمین در خصوص صورتهای مالی این بانک خاطرنشان کرد: تمامی صورتهای مالی به صورت سالانه و کاملا شفاف در سامانه کدال قابل رویت است.
پورسعید از افزایش سرمایه به زودی بانک خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته درایجاد زرساختهای بانکداری دیجیتال و نیز برنامههای تهیه شده برای افزایش سرمایه بانک به طور حتم قطعاً این موضوع باعث ارائه خدمات بهتر و امکانات بیشتر به مشتریان گرامی و همکاران من در بانک خواهد شد.
مدیرعامل بانک ایران زمین رمز موفقیت در امور برنامه ریزی شده بانک را وجود هماهنگی و همکاری در کنار کار تیمی بیان کرد و افزود: در عرصه رقابت، زمین بازی شعب و ستاد بانک هستند و باید با همدلی، همراهی و اتحاد در بازار رقابت همانطور که تا الان پیروز بودیم، به موفقیتهای بیشتری برسیم.
مدیرعامل بانک ایران زمین کارکنان این بانک را یک سرمایه برای پیشرفت آتی بانک اعلام کرد و گفت: روحیه و نوع نگرش بین همکاران بر پایه همکاری است که میتواند بانک را در برابر تمام فراز و نشیبها حفظ کند و به نتایج قابل توجهی برساند.
مدیرعامل بانک ایران زمین در پایان ایجاد تجربههای جدید برای مشتریان را از اولویتهای مهم این بانک دانست و افزود: دیگر معنا و مفهوم بانکداری در نظام بانکی، تغییر کرده است. امروز بر اساس نیاز مشتری، سرویس به صورت اختصاصی طراحی میشود و در اختیار آن قرار داده میشود. علائق، اولویتها و سبک زندگی مشتریان مورد بررسی قرار میگیرد و بر اساس آن خدمات مختص آنها ارائه میشود.