کد خبر: ۱۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
آرش شفیعی تأکید کرد:
جلسه معارفه آرش شفیعی، سرپرست معاونت سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت با حضور مهرداد تولاییان عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری، حمیدرضا رضائی مدیر حوزه مدیرعامل، مدیران و مسئولین حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت ۲۶ دی ماه برگزار شد.

برای چابکی سازمان، مسیر‌ها را اصلاح می‌کنیم

به گزارش مخاطب24به نقل از شرکت ذوب آهن اصفهان؛تولاییان در این جلسه با بیان این که جلسات حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت با مجموعه بهره برداری باید مستمر و مبتنی بر مباحث عمیق باشد گفت: لازم است حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت، قوانین و دستورالعمل‌ها را به صورت درست و واضح به مجموعه بهره برداری اطلاع رسانی کند.


عضو هیات مدیره شرکت با بیان این که در تصمیم‌های مدیریتی هیچگاه جنبه‌های صرفا سیاه و سفید وجود ندارد افزود: مدیران اغلب در مباحثی تصمیم گیری می‌کنند که جنبه‌های سیاه تا سفید در آن نمایان است بنابراین مدیران باید با تشخیص درست، تصمیم‌های مناسبی اتخاذ کنند.


رضائی نیز گفت: از معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت شرکت با کوله باری از رهیافت‌ها و تجربه‌های گران بها در مسئولیت‌های مختلف، انتظار می‌رود مباحث مرتبط با نیروی انسانی را بیش از پیش به روز رسانی و هدفمند کند.


وی افزود: معاون جدید سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت شرکت با رویکرد مناسب، تجربه، دانش و ویژگی‌های شخصیتی که دارد برای همه همکاران در بخش‌های مختلف مقبول بوده که موجبات هم افزایی بیشتر را میسر خواهد ساخت.


مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه‌ای شرکت گفت: با توجه به شرایط پیش رو منابع انسانی و بازنشستگی تعداد کثیری از مدیران و متخصصان، بحث جانشین پروری در شرکت مغفول واقع شده که لازم و ضروری است به بخش جانشین پروری در سازمان بیشتر پرداخته شود.


آرش شفیعی نیز در این جلسه، حل و فصل مباحث مرتبط با نیروی انسانی شرکت را وظیفه حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی و تلاش می‌کنیم مدیران سایر حوزه‌ها به ویژه حوزه بهره برداری با کمترین درگیری با مباحث نیروی انسانی و با آسودگی خاطر به امر تولید، تعمیرات و توسعه محصولات بپردازند.


معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت به روز رسانی و اصلاح آیین نامه ها، دستورالعمل‌ها را موجب تسهیل امور سازمانی دانست و گفت: برای چابک‌تر شدن سازمان، مسیر‌ها را اصلاح خواهیم کرد چرا که مسیر‌های غیر ضروری باعث معطل و بعضا معلق شدن امور سازمانی می‌شود.


شفیعی تاکید کرد: تمام بخش ها، قسمت‌ها و مدیریت‌های حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت به صورت هماهنگ و هم افزا در جهت رفاه، آسایش و نشاط کارگران و خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان، تلاش خواهند کرد.


در این جلسه مدیران و سرپرست‌های حوزه سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت نیز ضمن بیان نقطه نظرات خود بر همدلی، هم افزایی و اتحاد این حوزه تاکید کردند.

 
برچسب ها: ذوب آهن اصفهان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
تیپ جالب مجری و گوینده در کنسرت مصطفی راغب title
استایل المیرا شریفی‌مقدم با مانتو مجلسی در کنسرت مصطفی راغب پربازدید شده است.
بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام title
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک دختربچه و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد و به خانواده‌ها هشدار داد که اجازه چنین برخورد‌های سودجویانه‌ای را که ممکن است آینده فرزندانشان را تحت الشعاع قرار دهند، ندهند.
مشتی که به مرگ انجامید! title
روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.
در این قبرستان جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟ title
قبرستان سفید چاه که به «قبرستان سپید» نیز شهرت دارد، از جا‌های دیدنی بهشهر به شمار می‌آید.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.