کد خبر: ۱۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
امام جمعه کیش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: بر خلاف اهداف و برنامه ریزی‌های انجام شده توسط دشمنان، نقشه شوم آن‌ها با تدابیر مردم و مسوولان کشورمان به شکست منجر شد.

شکست نقشه شوم دشمنان با تدبیر مردم و مسوولان کشور

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش :حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز، در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ۲۳ دی ماه که با حضور مردم ولایتمدار جزیره در مصلی بزرگ کیش برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان اهل بیت، گفت: رهبر انقلاب اسلامی مدّاحی اهل بیت علیهم‌السلام را یک میراث شیعی، هنر ترکیبی دانست که در حال حاضر مداحان این هنر را به یک هنر مرکّب تبدیل کردند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز در ادامه سخنان خود اظهار داشت: مداح اهل بیت باید دغدغه هدایت مردم را داشته باشد و معرفت اندوزی و به روز بودن در مقابل حوادث به عنوان یکی از مولفه‌های مهم یک مداح موفق است.

امام جمعه کیش با اشاره به بخش مهمی از بیانات رهبری، گفت: نقشه دشمن جامع و کامل بوده است و دشمنان همه عوامل اقتصادی و مشکلات معیشتی، امنیتی و نفوذ تیم‌های جاسوسی، تبلیغاتی، ایران هراسی و استفاده کامل از رسانه ها، همراه کردن عناصر داخلی، تحریک اندیشه‌های قومی، مذهبی و سیاسی و ... با یک نقشه کامل و حساب شده جهت تخریب کشور به کار گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند در دل خودم به نقشه خوب دشمن آفرین گفتم چرا که همه چیز را در جای خود و به اندازه خود فراهم کرده بود که این نکته به نظر من نکته بسیار مهمی است که شاید به نحوی هم درد و دل باشد که دست اندرکاران و مردم عزیز و شریف ما در جمهوری اسلامی ایران باید با همه وجود تلاش کنند و در صحنه باشند و مدیران و مسولان، نقشه جامع و کاملی برای رشد و ارتقای کشورمان ارائه دهند.

امام جمعه کیش گفت: دشمن تمام برنامه ریزی‌های حساب شده را انجام می‌دهد و در مقابل آن ما نیز مسوول هستیم که این نقشه‌ها را خنثی کنیم و در این خصوص مقام معظم رهبری فرمودند: دشمن برنامه را خوب طراحی کرده بود، اما موفق نشد چرا که محاسبه دشمن غلط بود.

وی، اظهار داشت: دشمن فکرش این بود که ملت ایران بخاطر مشکلات معیشتی و اقتصادی با آن‌ها همراه خواهد بود، اما مردم با آن‌ها همکاری نکردند و از سویی دیگر تفکر دشمن بر این بود که با بی حرمتی و فحاشی به مسوولان، آن‌ها مایوس شوند و از میدان به در روند، اما مسوولان با حضور فعالانه در صحنه‌ها و با همفکری یکدیگر در صدد رفع مشکلات برآمدند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در پایان با اشاره به اهانت نشریه موهن شارلی ابدو، گفت: این نشریه سابقه توهین به ساحت مقدس رسول الله (ص) را دارد و خواهان پیگیری مسولان در محکوم کردن این نشریه هستیم.

 
برچسب ها: کیش
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
۵ صبحانه کم کالری برای لاغری title
بسیاری از کارشناسان تغذیه صبحانه را مهم‌ترین وعده غذایی روز می‌دانند. این بدان معنا نیست که صبحانه باید همانند ناهار سنگین و مملو از نشاسته و چربی‌ها باشد. در واقع، برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، انتخاب صبحانه‌ای کم کالری می‌تواند گزینه بهتری نسبت به صبحانه‌های پرکالری باشد.
استایل مجری جنجالی صدا و سیما در راه بازگشت از آمریکا! title
ژیلا صادقی مجری خبرساز صداوسیما که در ماه‌های اخیر در چند نوبت بابت پوشش متفاوتش روی آنتن تلویزیون به سوژه شبکه‌های مجازی تبدیل شده است؛
این میوه سبب کاهش وزن می‌شود title
افراد مسن، با گنجاندن انگور در رژیم غذایی خود، می‌توانند به طور بالقوه سلامت چشمشان را بهبود بخشند.
جزئیات جدید از ربودن "یسنا" title
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دو نفر از عاملان ربایش که یکی از آن‌ها در شهرستانی دیگر متواری و مخفی شده بود، دستگیر شدند و پس از بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند.
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.