کد خبر: ۱۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
معاون مدیرعامل در امور استان ها:
بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه‌ای در انجام رسالت و وظایف محوله و تکلیف ابلاغی در مواجهه با مشتریان، عملگرایی را سرلوحه کار خود قرار داده و در همین راستا همکاری خوبی با شرکت‌های خودرو ساز داشته است.

بانک توسعه تعاون همکاری خوبی با شرکت‌های خودروساز داشته است

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون در جلسه‌ای با مدیران شرکت آرین پارس موتور با اعلام مطلب فوق اظهار کرد:بانک توسعه تعاون اگرچه از زمره بانک‌های توسعه‌ای به حساب می‌آید، اما در خلال فعالیت سیزده ساله قابلیت و ظرفیت‌های قابل قبولی را از خود بروز داده و این اتفاق موجب شده است تا زمینه ساز افزایش میزان اعتماد توسط تصمیم گیرندگان به این بانک و واگذاری مسئولیت و عاملیت طرح‌های ملی و استفاده از قابلیت و ظرفیت بانک توسعه تعاون در مقوله‌های کلیدی و مهم از جمله کمک به تولید و اشتغال شده است.

وی بااشاره به شیوه‌های نوین تأمین مالی از بازار‌های سرمایه گفت: امکان تأمین مالی مبالغ بالاتر از طریق بازار سرمایه، بانک‌ها معمولاً از ریسک‌پذیری پایینی برخوردار هستند و سقف وام اعطایی آن‌ها محدود بوده و به رتبه اعتباری شخص متقاضی تسهیلات بستگی دارد. تأمین مالی توسط بانک‌ها عمدتاً برای دوره‌های زمانی کوتاه‌مدت تعریف شده، در حالی‌که تأمین مالی از طریق بازار سرمایه در بازه هایمیان‌مدت و بلندمدت است.

وی در ادامه افزود: خودروسازی می‌تواند از ابزار‌های نوین بانکی در جهت حفظ اشتغال موجود و توسعه این صنعت استفاده کند که بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانک‌های صادر کننده اوراق صکوک و اوراق گام آماده ارائه این خدمات به بنگاه‌های تولیدی است.

گفتنی است، مجتمع صنعتی آرین پارس موتور با ظرفیت تولید سالانه ۶۰ هزار دستگاه انواع خودرو، عضوی از گروه آرین سرمایه است که پیشتر در قالب مجموعه آرین موتور اقدام به واردات خودرو‌های سواری میتسوبیشی و DS می‌کرد، اما به‌واسطه اوج‌گیری تحریم‌ها، مسیر تولید را در پیش گرفته و در همین راستا یکی از سایت‌های تولیدی سایپا که در راستای محرومیت‌زدایی از منطقه شهر خمین در نظر گرفته شده بود را خریداری تا با هدف تولید انواع محصولات سواری، نیمه‌سنگین و سنگین در این کارخانه، رسالتی که بر دوش بخش دولتی صنعت خودرو گذاشته شده بود، را در قالب مجتمع صنعتی متعلق به یک هلدینگ خصوصی ادامه دهد. ازدیگر محصولات این کارخانه خودروی لاماری است که توانسته فروش خوبی را در بورس کالا داشته باشد

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
عمو ابراهیم رییسی با حقوقش چی کار می‌کند؟ title
فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.
دلیل سفید شدن مو‌ها چیست؟ title
از زمان‌های قدیم تا به امروز این باور وجود دارد که کندن مو‌های سفید باعث زیاد شدن آن‌ها می‌شود، اما این فرضیه تا چه حد درست است.
سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد title
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود سعید آقاخانی از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز title
برای انتخاب ظرف مورد نیاز برای پخت غذا باید به امکان تمیز کردن و شست‌وشوی ظرف دقت شود، زیرا اگر ظرف از نظر فیزیکی به گونه‌ای باشد که نتوان خوب آن را تمیز کرد و موجب تجمع باکتر‌های و میکروب‌ها شود، موجب بیماری روده‌ای می‌شود.
تا حالا انگشتر الماس در کیک پیدا کردید؟ title
این روز‌ها زن‌وشوهری که شیرینی‌پزی دارند، دچار کابوس ناراحت‌کننده‌ای شده‌اند. زن شیرینی‌پز، الماس اصلی انگشتر ازدواج خود را که ۴۰۰۰ دلار ارزش داشت موقع پخت شیرینی گم کرده است.
عروس بزرگ امام:آقا مصطفی در حجاب سختگیری نداشت title
معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشور‌های خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم، چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
برگزیده
رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم title
رئیس جمهور گفت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آن‌ها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.