به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ سیدهادی شیخ الاسلامی در جریان این بازدید که مدیران سرمایه انسانی و امور شعب و نمایندگان نیز حضور داشتند، از نزدیک با مدیریت، کارشناسان و نمایندگان این شعبه به گفتگو نشست و ضمن ارزیابی عملکرد و روند فعالیت ها، از تلاشها و زحمات آنان قدردانی و بر تلاش مضاعف برای بهبود عملکرد و جلب رضایتمندی بیمه گذاران تأکید کرد.
شیخ الاسلامی گفت نقش همکاران شعب و شبکه فروش که در خط مقدم و بدنه اصلی شرکت مشغول فعالیت هستند بر کسی پوشیده نیست و این همکاران در تعامل مناسب با مردم و بیمه گذاران، بازاریابی، سرعت عمل در ارائه خدمات و جذب پورتفوی متوازن میتوانند زیرساختهای یک شعبه موفق را استحکام بخشند و در تحقق اهداف مجموعه نقش آفرین باشند.
مدیرعامل بیمه میهن با اعلام این موضوع که نگهداشت شعب به لحاظ مالی و اقتصادی باید توجیه پذیر و برای مجموعه مقرون به صرفه باشد، بر فضای کسب و کار، سنجش و ارزیابی دقیق امور و نقطه بهینه هزینه-درآمد تأکید کرد و گفت کسب درآمد از اهمیت ویژهای برخوردار است و بر نقدینگی شرکت تأثیر بسزایی دارد و شعبه باید تحلیل روشنی از میزان هزینه- درآمد در دورههای مختلف داشته باشد و با درنظر گرفتن هزینه و درآمد در مسیر سوددهی گام بردارند.
مدیرعامل بیمه میهن همچنین از تدوین سند راهبردی منابع انسانی و ارزیابی مشاغل به منظور جبران خدمات آنان خبر داد و بر توانمندسازی کارکنان و شبکه فروش از طریق آموزشهای مورد نیاز و مستمر تأکید کرد.
در نشست مدیرعامل با همکاران این شعبه که شامگاه دیروز صورت گرفت، سرپرست شعبه گزارشی از فعالیتهای خود ارائه کرد و کارکنان و نمایندگان هم مسائل و مشکلات خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند.