مخاطب ۲۴- به نقل از روابط عمومی بانک دی :علیرضا قیطاسی در مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی مدیریت پایه که با مشارکت ۱۶ رئیس شعبه و حضور جمعی از مدیران ارشد در مرکز آموزش بانک برگزار شد، با اشاره به این که «آموزش کارکنان» نقش مهمی در حرکت رو به جلو و بهبود شرایط بانک داشته است، اظهار کرد: همزمان با افزایش تعداد دورههای آموزشی، کیفیت دورهها نیز باید با استفاده از اساتید برجسته و حضور مستمر و آزمون گیری از شرکت کنندگان، افزایش یابد.
وی همچنین با ارزیابی عملکرد مجموعه شعب بانک دی در سراسر کشور، دستاوردهای آنها طی یک سال گذشته را بسیار چشمگیر خواند و گفت: برخی شاخصها در بانک دی مانند جذب سپرده و مشتریان، همچنان به تقویت نیاز دارد که امیدواریم با اقدامات انجام شده، به زودی این بخشها نیز شاهد بهبود باشد.
مدیرعامل بانک دی کنترل روزانه عملکرد شعب توسط روسای شعب و نیز پایبندی صددرصدی به دستورالعملهای بانک مرکزی را از الزامات پیش رو خواند و ادامه داد: همه مستندات از جهش بانک دی در شاخصهای اساسی بانکداری حکایت دارد و ادامه این روند، میتواند در آینده نزدیک بانک دی را به یکی از بانکهای پیشرو در نظام بانکی تبدیل کند.
در ابتدای این جلسه، فرید محمود نوه سی رئیس اداره آموزش بانک دی نیز با بیان این که از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۴۰ دوره آموزشی در قالب ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر ساعت آموزش برای کارکنان بانک ارائه شده است، گفت: علاوه بر دورههای عمومی و تخصصی برای کارکنان بانک، ۶ دوره آموزشی نیز برای کارکنان گروه مالی دی برگزار شده است.