کد خبر: ۱۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
با استفاده از کارت‌های هواداری بانک شهر محقق می‌شود؛
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.

بهره مندی هواداران دو تیم پرطرفدار پایتخت از خدمات برتر بانکی

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک شهر :رضا قنبرزاده افزود: در همین راستا، هواداران این دو تیم می‌توانند با دریافت کارت هواداری تیم محبوب خود، بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای و صرفاً با افزایش موجودی حساب، ضمن انجام فعالیت‌های بانکی و مالی روزمره، از تیم‌های محبوب خویش حمایت و زمینه ساز خلق درآمد پایدار و مستمر برای این دو تیم باشند.


قنبرزاده تصریح کرد: به منظور تسهیل در فرایند دریافت این کارت‌ها برای هواداران، بانک شهر برای اولین بار در کشور، امکان افتتاح حساب و دریافت کارت‌های هواداری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به صورت غیرحضوری از طریق نرم افزار "همراه شهر پلاس" و ارسال به تمامی نقاط کشور و تحویل در محل مدنظر هواداران فراهم کرده است.


وی ادامه داد: علاوه بر این، هواداران می‌توانند از طریق مراجه حضوری به هر یک از شعب، باجه‌ها و شهرنت‌های بانک شهر نیز اقدام به دریافت استقلال کارت و پرسپولیس کارت کنند.


مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر با بیان اینکه در طراحی این کارت‌ها تلاش شده از رنگ‌ها و شاخصه‌های منحصربفرد دو باشگاه محبوب استفاده شود، تاکید کرد: طبق توافقات انجام شده با باشگاه‌ها، این کارت‌ها از قابلیت تبدیل شدن به «کارت شناسایی هواداری» نیز برخوردار بوده و ابزاری برای سازماندهی و معرفی هواداران به باشگاه‌های محبوب خویش جهت بهره‌مندی از مزایای «هوادار وفادار» خواهد بود.


قنبرزاده گفت: هواداران می‌توانند ضمن استفاده از این کارت‌ها (به عنوان یک کارت شتابی) علاوه بر اینکه از مزایای بانکی از جمله دریافت سود، دریافت تسهیلات بر اساس میانگین حساب و انواع خدمات بانکی به صورت حضوری و غیرحضوری برخوردار شوند از مزایای هواداری باشگاه نیز استفاده کنند.


مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر، "امکان حضور هواداران برتر بر اساس امتیاز کسب شده در محل تمرین و بازدید از باشگاه"، "حضور هواداران برتر بر اساس امتیاز کسب شده در مراسم و گردهمایی‌های باشگاه و گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان تیم"، "ارائه لوح تقدیر، توپ بازی‌های باشگاه و لباس ورزشی با امضای بازیکنان محبوب به هواداران وفادار برتر"، "ارائه سهام باشگاه به هواداران وفادار برتر با توجه به امتیاز کسب شده"، "معرفی ۱۰ نفر از هواداران وفادار برتر برای حضور در جایگاه VIP در مسابقات منتخب" و ... را از جمله مهمترین مزایایی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای هواداران وفادار خویش در نظر گرفته اند، عنوان کرد.
وی افزود: بانک شهر نیز با استفاده ظرفیت شرکت‌های زیر مجموعه خود در تلاش است منافع اقتصادی متنوع و گسترده‌ای را برای هواداران این دو تیم فراهم کند.


قنبرزاده ادامه داد: لازم به ذکر است بانک شهر در تکمیل سبد خدمات ویژه قابل ارائه به هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از آمادگی لازم جهت مذاکره و همکاری با سایر شرکت‌ها جهت ورود به این چرخه اقتصادی پویا و ارتقاء منافع اقتصادی تمامی ذینفعان برخوردار می‌باشد.


مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر در پایان گفت: امید است با مشارکت و همراهی هواداران متعصب، کسب و کار‌ها و فعالین اقتصادی در حوزه‌های مختلف و تمامی ارکان ورزش کشور، شاهد ثبات درآمدی و استحکام مالی برای دو باشگاه محبوب کشور باشیم.

برچسب ها: بانک شهر
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
زهره حمیدی: بعد از ابتلا به سرطان انسان دیگری شدم title
زهره حمیدی با اشاره به وضعیت سلامتی خود بعد از ابتلا به سرطان بیان کرد که این روز‌ها حال خوبی دارد و چند جلسه شیمی درمانی انجام داده است.
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
برگزیده
رئیسی: ایران به‌دنبال گسترش روابط کشور‌های همسو و مستقل است title
رئیس جمهور پس از بازگشت از پاکستان و سریلانکا گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشور‌های همسو و مستقل بود.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.