کد خبر: ۱۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
بانک سپه در آذرماه سال جاری بیش از 32 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 83 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های مختلف پرداخت کرده است.

بیش از ۸۳ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه در آذرماه پرداخت شد

بانک سپه آذرماه سال جاری بیش از 32 هزار میلیارد ریال در قالب بیش از 83 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های کمک ودیعه مسکن، قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت کرده است.

به گزارش مخاطب24 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک به‌منظور اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی از تاریخ ابلاغ طرح تسهیلات بدون ضامن تا سقف یک میلیارد ریال، از بهمن‌ماه 1400 تا پایان آذرماه سال جاری، برای بیش از 539 هزار فقره پرونده، معادل 155 هزار و 80 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که از این میزان 16 هزار و 605 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 62 هزار و 317 فقره پرونده مربوط به آذرماه سال جاری است.

همچنین بانک سپه که در زمره بانک‌های برتر درزمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در آذرماه سال جاری به 5 هزار و 310 پرونده به میزان 7 هزار و 357 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد 4 درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه آذرماه سال جاری بالغ‌ بر 3 هزار و 624 میلیارد ریال برای 9 هزار و 14 فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را به میزان 2 هزار و 515 میلیارد ریال در قالب 2 هزار و 933 فقره پرونده، تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی به مبلغ 997 میلیارد ریال بابت یک هزار و 122 فقره پرونده و یک‌هزار و 697 میلیارد ریال در قالب تسهیلات کمک ودیعه مسکن بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار به 2 هزار و 966 پرونده، تسهیلات اعطا کرده است. 

 
برچسب ها: بانک سپه
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟ title
رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.
کشف یک باکتری جهش‌یافته و خطرناک در فضا title
ناسا از کشف ۱۳ سویه از یک باکتری جهش‌یافته در «ایستگاه فضایی بین‌المللی» خبر داد که عامل عفونت خونی فضانوردان است.
محمد صادقی از ایران خارج شد title
محمد صادقی، بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود، از ایران خارج شد.
یک عکس نوشته متفاوت از دیدار کارگران با رهبری title
تصاویری از دیدار کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.
رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است title
وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده، اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.
سانسور یکی از خالکوبی‌های امیر تتلو توسط خبرگزاری قوه قضائیه! title
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد. متهم مقصودلو در پایان این جلسه دادگاه گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم.
ماجرای جالب اولین دیدار عاشقانه رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی title
رضا داوودنژاد در یک مصاحبه، خاطرات جالبی از آشنایی با همسرش تعریف کرده است.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
طرح بزرگ برق آبی «اومااویا» در سفر رئیسی به سریلانکا افتتاح شد title
طرح بزرگ برق آبی اومااویا در سفر رئیس جمهور به سریلانکا افتتاح شد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی است title
رئیس جمهور گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.