کد خبر: ۱۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روی یک غفلت گل دوم را دریافت کردیم، که البته مشکوک به آفساید بود.

مصاحبه یحیی گل محمدی درباره دربی و لوکادیا

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل استقلال در نودونهمین شهرآورد پایتخت اظهار داشت: در مجموع دربی جذابی بود و هر کسی این بازی را دیده لذت برده است. نیمه اول برای ما خوب بود و بازی را کنترل و مدیریت کردیم و توانستیم به گل دست پیدا کنیم. روی یک غفلت و عدم سختگیری گل دریافت کردیم که البته مشکوک به آفساید بود.

 

وی افزود: بعد از گل اول می‌توانستیم باز هم گل بزنیم، اما فرصت سوزی کردیم. در شروع نیمه دوم هم گل خوردیم و باید در کار دفاعی سخت گیرتر عمل می‌کردیم. بعد از گل هم سعی کردیم بهتر عمل کنیم و برای ارسال و ایستگاهی برنامه داشته باشیم و گل زدیم. در مجموع می‌توانستیم برنده باشیم. بازیکنانم انرژی گذاشتند و زحمت کشیدند و فوتبال بازی کردند و حقشان برد بود. از آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم از بازی بعد ببریم.

گل‌محمدی در مورد بازی با سیستم جدید و بدون مهاجم افزود: ما دو روز مانده به بازی با اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی مواجه شدیم. دو مهاجم تخصصی را از دست دادیم، اما به نحوی بازی کردیم که نبود آن‌ها زیاد به چشم نیامد، چون بازی هجومی ارائه دادیم. از بازیکنان خط جلو انتظار داریم کار ترکیبی و پاس عمق ارسال کنند. امروز بازیکنانم خوب اینکار را انجام دادند و کار‌های ترکیبی انجام دادند. درست است مهاجم تخصصی نداشتیم که بتواند سر بزند، اما موقعیت‌های خوبی کسب کردیم.

وی ادامه داد: مجبوریم این روند را ادامه دهیم. اگر تمام فکر ما این باشد دو مهاجم از دست داده‌ایم، بازی‌های بعد را هم از دست می‌دهیم. لوکادیا آقای گل لیگ بود و روند شیخ دیاباته هم مثبت بود. حضور آن‌ها می‌تواند به هر تیمی کمک کند، اما با تمرین بیشتر باید این خلاء را پر کنیم و تمرکزمان روی بازی باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بازگشت لوکادیا گفت: نمی‌دانم. اگر او بخواهد برگردد هم دربی را از دست داده و شاید این بازی سرنوشت قهرمانی را تعیین کند. او در بهترین و سخت‌ترین شرایط رفت و کار برای تیم، ما و حتی خودش سخت می‌شود. این بازی سرنوشت‌ساز بود و بازیکنان و هواداران باید این موضوع را درک کنند. من نمی‌دانم او بازمی‌گردد یا نه. باید منافع باشگاه هم در نظر گرفته شود. رضا درویش (مدیرعامل پرسپولیس) و هیئت مدیره قطعا تصمیم خوبی خواهند گرفت. بحث مدیریتی است، اما من نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم.

وی در مورد اینکه برنامه‌اش برای خط حمله در پنجره نقل و انتقالات چیست، گفت: باید تکلیف لوکادیا مشخص شود. باید دید او باز می‌گردد یا نه. باید منتظر بمانیم و نمی‌توانم جواب دقیقی بدهم. اگر او باز نگردد باید تصمیم بگیریم.

گل‌محمدی در مورد مطرح شدن نام شهریار مغانلو برای بازگشت به پرسپولیس گفت: زمان نقل و انتقالات است اسامی مطرح می‌شود و اینکه از حالا راجع‌به یک مهاجم دیگر حرف بزنیم، حرفه‌ای نیست.

وی در مورد عیسی آل‌کثیر نیز گفت: دوران نقاهت عیسی هنوز در حال سپری شدن است و اگر او بخواهد وارد تیم شود به دو ماه دیگر زمان نیاز دارد و باید تمرین پرفشار انجام دهد. از یک ماه پیش صحبت در مورد او انجام شده است. او قصدش ماندن است و دوست دارد بماند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با حضور هواداران در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: نمی‌دانم در مورد هوادار چه تصمیمی می‌خواهند بگیرند. برگزار شهرآورد با هوادار، برای ما خوشحال کننده بود. دوست داشتیم این بازی خوب را جلوی هواداران‌مان انجام دهیم.

وی ادامه داد: فوتبال برای هواداران است و بدون آن‌ها لطف و مزه‌ای ندارد. امیدوارم تصمیمی گرفته و از هواداران استفاده شود، چون شور و حالی که باید در ورزشگاه باشد الان وجود ندارد. امیدوارم در‌های ورزشگاه باز شود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
جشن تولد ۶۵ سالگی ایرج طهماسب title
ایرج طهماسب مجری مشهور و پرطرفدار کشورمان می‌باشد ۶۵ ساله شد.
بوی بد دهان را با این روش از بین ببرید title
هل، یک چاشنی خوش عطر و بو با خواص فوق‌العاده است و امروزه پای ثابت ادویه‌های مصرفیِ میلیون‌ها آشپز در سراسر جهان شده است.
محققان چینی مغز را پس از انجماد زنده کردند title
طبق خبری که به داستان‌های علمی-تخیلی شباهت دارد، احتمالاً راهی وجود داشته باشد که بتوان بافت مغز منجمد را بدون آسیب احیا کرد. دانشمندان چینی یک معجون شیمیایی جدید ساخته‌اند که اجازه می‌دهد بافت مغز بعد از انجماد دوباره عملکرد خود را بازیابد.
جرمی کلارکسون دوباره جذاب ترین مرد بریتانیا شد title
جرمی کلارکسون در نظرسنجی سایت ایلیسیت انکونترز به‌عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا برگزیده شده است. نکته جالب ماجرا در فهرست افرادی است که بعد از او قرار گرفته‌اند.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.