کد خبر: ۱۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵

افزایش رضایت مشتریان از بیمه شخص ثالث تعاون

برنامه‌ها و اقدامات شرکت بیمه تعاون با هدف افزایش حق بیمه تولیدی به گونه‌ای است که بیمه‌شونده هم بتواند علیرغم اجباری بودن از امتیازات و نفع آن برخوردار شود. یکی از این طرح‌ها و پوشش‌های بیمه‌ای در این شرکت، بیمه شخص ثالث تعاون است که علیرغم اجباری بودن امتیازاتی را داراست که رضایت مشتریان را به دنبال دارد.
افزایش رضایت مشتریان از بیمه شخص ثالث تعاون

مخاطب ۲۴- به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، شرکت بیمه تعاون با سرمایه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در گزارش فعالیت منتهی به آبان ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود به ثبت رساند برابر با ۱۰۵ میلیارد تومان بود و همچنین “وتعاون” از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه از فروش حق بیمه به درآمد تجمیعی ۸۳۰ میلیارد تومانی دست یافت. به اذعان مدیرعامل جوان این شرکت، بیمه تعاون درصدد است تا سرمایه خود را تا هزار میلیارد تومان افزایش دهد.

اقدامات و برنامه‌های شرکت بیمه تعاون، با مدیریت جوان به گونه‌ای است که با انگیزه‌ای که دارد، مسیر خوبی را در حال طی کردن است. به طوری که رئیس کل بیمه مرکزی در این باره می‌گوید: «حتماَ از تجارب مدیرعامل بیمه تعاون برای پیشبرد هرچه مطلوب‌تر صنعت در بیمه مرکزی استفاده خواهیم کرد.» از جمله این برنامه‌ها که به صورت موردی به آن می‌پردازیم بیمه شخص ثالث تعاون است که دارای مزیت‌ها و تخفیفاتی است که اجباری‌بودن این بیمه را برای بیمه‌شوندگان سهل و آسان می‌کند.

رشد تصاعدی جمعیت جهان و رشد سریع تکنولوژی و به اقتضای تولید انبوه وسایل نقلیه موتوری زمینی، درضمن عدم انصراف از منافع غیر قابل انکار آن‌ها در زندگی اجتماعی، آثار دردناک و زیانبار مترتب، علی‌الخصوص خسارات حاصل شده در اثر حوادث رانندگی در سطوح راه‌های بین المللی داخلی کشو باعث شده جهت ساماندهی به موضوع عبور و مرور بیمه نامه‌های متعددی پدید آیند.
بیمه شخص ثالث، پر مخاطب‌ترین نوع بیمه‌ای است که در ایران ارائه می‌شود. باید توجه داشت در صورتی که وسیله نقلیه‌ای، تحت پوشش این بیمه نباشد، مسلما مشکلات و عواقب سنگینی برای راننده در پی خواهد داشت. طبق تعاریفی که برای بیمه شخص ثالث ماشین وجود دارد. فردی که ماشین خودرو را بیمه کرده است، به عنوان شخص اول، شرکت بیمه گر به عنوان شخص دوم و فردی که در حین یک تصادف و حادثه آسیب می‌بیند، به عنوان شخص سوم یا همان ثالث در نظر گرفته می‌شود.

بیمه شخص ثالث خودرو برخلاف بیمه بدنه، یک بیمه اختیاری نیست و همه افراد باید این بیمه را به اجبار خریداری کنند. از نگاه برخی علت این همه استقبال از بیمه شخص ثالث به اجباری بودن آن برمی‌گردد.
اما باید به این نکته توجه داشت که در کنار اجباری بودن، حق انتخاب با قانون اجبار نیست و مختص شرکت بیمه‌ای می‌باشد که مزایای متعددی را برای مشتریان خود فراهم آورده باشد. امکان خرید آسان، انتخاب بدون دردسر طرح موردنظر، قیمت و تخفیفات مناسب و از همه مهمتر پرداخت به موقع خسارت از جمله مواردی است که رضایت و علاقمندی مشتریان شرکت بیمه تعاون را برای خرید بیمه شخص ثالث از این شرکت بیمه‌ای ترغیب می‌کند.

طبق اعلام مدیران شرکت، بیمه تعاون با برنامه‌ای که در زمینه خسارت انجام داده در رشته شخص ثالث، به صورت لحظه‌ای ارزیابی خسارت صورت می‌گیرد و نهایتاً در ۴۸ ساعت پرداخت صورت می‌گیرد و هر ماه با تمام بیمه گذاران تماس گرفته و پیگیر وصول خسارات و ارزیابی رضایت از خدمات آن‌ها می‌شود.
ارائه خدمات آنلاین در تمامی فرآیند‌ها، چه صدور بیمه‌نامه چه پرداخت خسارت شرکت بیمه تعاون مثبت بوده و این اقدام باعث رضایت‌مندی مشتریان شده است. دیجیتالی شدن خدمات به استعلام و پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان در حوادث رانندگی از جمله محور‌های بیمه شخص ثالث و بدنه این شرکت بیمه‌ای است.

مدیر بیمه‌های اتومبیل این شرکت در این باره می‌گوید: «ابتدایی‌ترین اقدام در این زمینه این است که بازدید اولیه به‌صورت غیرحضوری و برخط انجام شود و بیمه‌گذار، تصاویر خودروی خود را به شرکت بیمه ارسال کند؛ در واقع اینکه ما بتوانیم هم خدمات بیمه‌ای را کاملا به شکل آنلاین ارائه دهیم و هم بتوانیم تخلفات و صحنه‌سازی‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود را به صفر برسانیم شاید امکان‌پذیر نباشد، اما می‌توان با فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم، هم از آمار تخلفات کم کرد، هم به سمت خدمات برخط حرکت کرد».
بیمه تعاون در حوزه صدور و فروش دیجیتال بیمه نامه پیشرفت قابل توجهی داشته و از نخستین شرکت‌هایی است که همکاری با استارتاپ‌ها را آغاز کرد و به خوبی توانست از فضا بهره برداری کند. به نظر، بیمه تعاون در حوزه صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت دیجیتال، یک روند برد-برد را تجربه کرده است.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
پخش آهنگ حبیب در صداوسیما پخش آهنگ حبیب در صداوسیما
قطعه «مرگ قو» حبیب محبیان در برنامه ققنوس صداوسیما با اجرای کامران نجف زاده پخش شد. این لحظات را می‌بینید
سعید مدنی از زندان آزاد شده است یا نه؟ سعید مدنی از زندان آزاد شده است یا نه؟
عمادالدین باقی از آزادی سعید مدنی، جامعه شناس، خبر داد و نوشت: این یکی از پاسخ‌های محکم به دشمنان ایران است که طمع بر اختلافات داخلی بسته‌اند.
وریا غفوری در خصوص حمله افراد ناشناس به کافه‌اش توضیح داد! وریا غفوری در خصوص حمله افراد ناشناس به کافه‌اش توضیح داد!
وریا غفوری، کاپیتان پیشین استقلال گفت: تعدادی تندرو کافه‌ام را تعطیل کردند. دوست دارم در کنار یک مربی بزرگ کار کنم.
جزئیات تصادف مرگبار ستاره لیورپول جزئیات تصادف مرگبار ستاره لیورپول
پلیس محلی اسپانیا جزئیات سانحه‌ای که منجر به مرگ دیوگو ژوتا، مهاجم لیورپول شد را اعلام کرد.
تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است
مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درمجمع عمومی عادی سالیانه که روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ به‌صورت الکترونیکی برگزار شد، با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شرکت، به بررسی جایگاه مخابرات در بازار، افق تحول دیجیتال، ضرورت نوسازی زیرساخت‌ها، توسعه خدمات و بهینه‌سازی عملکرد پرداخت و گفت: تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات در آینده است.
اسطوره پرورش اندام جهان در بیمارستان بستری شد اسطوره پرورش اندام جهان در بیمارستان بستری شد
اسطوره پرورش اندام جهان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.
اتباع غیرمجاز همگی از ایران اخراج شدند؟ اتباع غیرمجاز همگی از ایران اخراج شدند؟
لایحه ساختار، وظایف و اختیارات سازمان ملی مهاجرت در حالی اسفندسال گذشته در مجلس اعلام وصول شد که پس از حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان، دولت و مجلس بیش از گذشته نسبت به ساماندهی اتباع بیگانه اصرار دارند.
برگزیده
خودرو زیر قیمت بازار می‌خواهید این مطلب را بخوانید! خودرو زیر قیمت بازار می‌خواهید این مطلب را بخوانید!
تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و هجوم واسطه‌گران در برنامه‌های فروش خودروسازان به واسطه تفاوت قابل ملاحظه بهای کارخانه و بازار، همواره مصرف‌کننده واقعی را از دسترسی به خرید از کارخانه محروم کرده است؛ به‌گونه‌ای که خرید خودرو از کارخانه تبدیل به سودآوردترین اقدام بدون کم‌ترین زحمت و در کوتاه‌ترین زمان برای سرمایه‌گذاران شده بود.
تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات است
مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درمجمع عمومی عادی سالیانه که روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ به‌صورت الکترونیکی برگزار شد، با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شرکت، به بررسی جایگاه مخابرات در بازار، افق تحول دیجیتال، ضرورت نوسازی زیرساخت‌ها، توسعه خدمات و بهینه‌سازی عملکرد پرداخت و گفت: تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامه‌های استراتژی مخابرات در آینده است.
همکاری بانک‌ها با مردم برای گذر از روز‌های سخت! همکاری بانک‌ها با مردم برای گذر از روز‌های سخت!
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جزئیات جلسه اعضای کمیسیون متبوعش با وزیر اقتصاد و معاون وی ارائه کرد.
صفحه خبر بالای تصاویر