کد خبر: ۳۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل فولاد به برتری رسید و با روحیه خوب به استقبال دربی ۱۰۳ رفت.

مخاطب ۲۴- در هفتمین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز تیم‌های پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در شرایطی که در نیمه اول با برتری ۲ بر یک سفیدپوشان خوزستانی به اتمام رسیده بود، در نیمه دوم با کامبک سرخ‌پوشان تهرانی همراه شد تا در نهایت شاگردان اوسمار ویرا ۴ بر ۲ برنده شوند.
با این پیروزی پرسپولیس ۳۹ امتیازی شده و تا قبل از دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول باقی ماند. این تیم چهارمین پیروزی متوالی خود در زمان سرمربی برزیلی را کسب کرد تا در صورت قطعی شدن برگزاری دربی پایتخت در هفته آینده با روحیه بالایی به مصاف استقلال برود.
فولاد نیز با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.
داور: سید رضا مهدوی
کمک‌ها: عباس پورحیدری و رضا حیدری
کارت زرد: محمد حسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس/ حمید بوحمدان از فولاد
کارت قرمز: مجتبی نجاریان (۶۵) از فولاد
گل: اوستون اورونوف (۳۵) عیسی آل کثیر (۵۴) حسین کنعانی‌زادگان (۶۸- پنالتی) و مهدی ترابی (۷۴) برای پرسپولیس/ علیرضا بیرانوند (۱۱-گل به خودی) و عبدالکریم حسن (۴۱) برای فولاد
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۷۸- وحید امیری)، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، حسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی (۷۸- محمد خدابنده‌لو)، مهدی ترابی (۸۴- سعید صادقی)، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف (۱+۹۰- ابوالفضل بابایی) و عیسی آل کثیر
سرمربی: اوسمار ویرا
ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، محمد علی‌نژاد، شاهین توکلی، لوکاس کاندیدو، مجتبی نجاریان، ابراهیم حصار (۵۶- علی شجاعی)، وحید حیدریه (۸۶- احسان پهلوان) و لوسیانو پریرا (۸۶- عادل آرغند)
سرمربی: احمد آل نعمه
دقایق حساس
دقیقه ۵
ارسال دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست به درستی روی سر آل کثیر فرود نیامد تا ضربه مهاجم پرسپولیس از کنار دروازه فولاد بیرون برود.
دقیقه ۱۱
ارسال ضربه ایستگاهی وحید حیدریه از سمت چپ با ضربه سر ساسان انصاری در گوشه محوطه جریمه پرسپولیس به موسی کولیبالی رسید، اما ارسال کوتاه و آرام این بازیکن با اشتباه عجیب علیرضا بیرانوند به گل اول فولاد تبدیل شد.
دقیقه ۱۳
ضربه پای چپ کم دقت اسماعیلی‌فر از بالای دروازه عبور کرد.
دقیقه ۱۶
اورونوف با پاس در عمق عبدالکریم حسن را به حرکت انداخت، اما ارسال کوتاه او در مقابل مهدی ترابی با تکل شاهین توکلی به کرنر رفت.
دقیقه ۱۷
روی کار ترکیبی سرخ‌پوشان، امید عالیشاه در موقعیت شوتزنی قرار گرفت که کنت ضربه او را دفع کرد و در ادامه نیز توپ به کرنر رفت.
دقیقه ۳۰
ضربه اورونوف پس از برخورد به سرآل کثیر با مدافع فولاد هم برخورد داشت که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند باید برای این تیم پنالتی گرفته شود.
دقیقه ۳۵
اورونوف پس از یک و دو و همکاری فوتسالی طور با مهدی ترابی توانست با یک ضربه پای راست دقیق گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند.
دقیقه ۳۸
ضربه پای راست اسماعیلی‌فر پس از برخورد به شاهین توکلی به کرنر رفت و تلاش کنت برای جلوگیری از بیرون رفتن توپ فایده نداشت.
دقیقه ۴۱
این بار ارسال وحید حیدریه با اشتباه فرشاد فرجی و علیرضا بیرانوند همراه شد و درحالیکه توپ در آستانه ورود به دروازه بود، عبدالکریم حسن با یک ضربه سر اشتباه ۲ هم تیمی‌اش را تکمیل کرد تا گل دوم فولاد هم به ثمر برسد.
دقیقه ۴۳
درواز‌ه‌بان فولاد توپ را در موقعیت تک به تک با آل کثیر دفع کرد.
دقیقه ۲+۴۵
کنت ضربه زمینی امید عالیشاه را مهار کرد.
دقیقه ۲+۴۵
شیمبا در موقعیت تک به تک با بیرانوند توپ را به بیرون زد.
دقیقه ۴+۴۵
ضربه ایستگاهی امید عالیشاه با برخورد به مدافعان فولاد راهی کرنر شد.
دقیقه ۴۹
پاس در عمق کنعانی زادگان به عبدالکریم حسن رسید و در شرایطی که دفاع چپ قطری پرسپولیس با عبور از کولیبالی موفق شد دروازه فولاد را باز کند، این گل به دلیل اعلام آفسایدی مشکوک رد شد.
دقیقه ۵۴
روی کار تیمی پرسپولیس این بار اسماعیلی‌فر پس از یک سر توپ، پاس خود را در مقابل کولیبالی به آل کثیر رساند و او هم پس از کنترل با یک ضربه دقیق بار دیگر نتیجه را به تساوی کشید.
دقیقه ۶۴
ضربه سر کنعانی‌زادگان روی ارسال کرنر ترابی با تاثیرگذاری اسماعیلی‌فر همراه شد، اما مجتبی نجاریان با دست مانع ورود توپ به دروازه شد تا کمک داور اول برای پرسپولیس اعلام پنالتی کند.
دقیقه ۶۸
حسین کنعانی‌زادگان پشت این پنالتی قرار گرفت و پس از یک مکث، توپ را موافق جهت حرکت کنت به گوشه سمت راست دروازه فولاد فرستاد تا پرسپولیس برای اولین بار در این بازی از حریف خوزستانی پیش بیفتد.
دقیقه ۷۱
شوت محکم سروش رفیعی از کنار دروازه فولاد بیرون رفت.
دقیقه ۷۴
مهدی ترابی پس از دریافت پاس در عرض حرکت کرد و با یک ضربه پای چپ فوق‌العاده تعداد گل‌های پرسپولیس را به ۴ رساند.
دقیقه ۷۶
ارسال کوتاه اسماعیلی‌فر به شکل خطرناکی از مقابل دروازه فولاد گذشت و آل کثیر و عالیشاه نتوانستند روی آن اثر بگذارند.
دقیقه ۸۱
ضربه فنی آل کثیر پس از دریافت پاس ریگی در اختیار کنت قرار گرفت.
دقیقه ۸۳
این بار آل کثیر با پاس در عمق اورونوف در موقعیت تک به تک قرار گرفت که باز هم دروازه‌بان فولاد ضربه او را مهار کرد.
دقیقه ۸۴
ضربه وحید امیری به تور کنار دروازه فولاد برخورد کرد.
دقیقه ۹۰
شوت از راه دور فرشاد فرجی با واکنش کنت راهی کرنر شد.

برچسب ها: پرسپولیس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
داریوش کاردان: تلویزیون نمی‌بینم، رادیو هم گوش نمی‌دهم title
داریوش کاردان: به همین منظور هم از سال‌ها پیش و به طور ضمنی چندین بار اخطار دادم که این فاصله بین یک طنز فاخر با سطح سلیقه مردم در حال افزایش است و طنز ما روزی به جایی خواهد رسید که اول کوچه بازاری و بعد هم مبتذل شود. من اصلا این فضا را بلد نیستم، نه این که بگویم بد است، شاید هم این طنز‌ها لازم باشد، اما من بلد نیستم. اگر هم بلد باشم حاضر نیستم وارد این فضا شوم
حضور بیش از ۴۰ میلیون نفر ایرانی در اینستا! title
گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
رابطه جنسی بعد از گذشت هفته ها توسط پزشک قابل‌تشخیص است title
با پیشرفت علم پزشکی، امکان اثبات رابطه جنسی به‌راحتی فراهم شده است و باتوجه‌به بروز روابط خارج از هنجار‌ها و قوانین جامعه و همچنین رخداد تجاوز و خشونت، لازم است بتوانیم با استفاده از روش‌های علمی و مستند، اثبات رابطه جنسی را از طریق پزشکان قانونی به انجام برسانیم و به کمک آن، متجاوزان و آن‌هایی که از هنجار‌ها خارج می‌شوند را مجازات کنیم.
عاشقانه‌ای از مدرس title
قاب عاشقانه امیرحسین مدرس و همسرش
رسمی؛ تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس title
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد.
خواص شگفت‌انگیز پوست موز title
همه ما از خاصیت میوه‌ها و سبزیجات برای جسم و جان آگاه هستیم. اما آیا می‌دانستید پوست میوه‌ها و سبزیجات حتی از گوشت آن‌ها سالم ترند. پوست موز نیز دارای خاصیت بسیار برای سلامت بدن و پوست است.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.