کد خبر: ۳۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
رئیس پلیس راه مازندران از احتمال سقوط بهمن و درراه‌ماندگی رانندگان در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

مخاطب 24- سرهنگ جهانتاب رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه احتمال سقوط بهمن و درراه‌ماندگی در جاده‌های کندوان، هراز و سوادکوه متصور است، اظهار داشت: رانندگان تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند.

او افزود: رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان به‌خصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در این جاده وجود دارد.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

تجهیزات زمستانی و سوخت کافی همراه داشته باشید

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران به رعایت نکات ایمنی به‌هنگام تردد از محور‌های مواصلاتی به‌ویژه گردنه‌های استان تأکید و عنوان کرد: به هموطنانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی استان را دارند توصیه می‌شوند حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به‌خصوص زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح‌کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد از جاده‌های کوهستانی را دارند لازم است که قبل از سفر، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی و سوخت کافی مجهز کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۳۶ اکیپ راهداری با به کار گیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در محور‌های کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

هاشمی طول محور‌های برفگیر مازندران را ۳۷۰۰ کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www. ۱۴۱. ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.


منبع: تسنیم

برچسب ها: سقوط بهمن
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
هوش مصنوعی چه مشکلی با فضایی‌ها دارد title
همیشه این سوال وجود داشته است که در جهانی با میلیارد‌ها کهکشان و ستاره چرا ما نشانه‌ای از موجودات بیگانه پیدا نمی‌کنیم. ظاهرا هوش مصنوعی مانع پیدا کردن فضایی‌ها می‌شود
امیرحسین کجاست؟ title
پسر ۱۴ ساله اهل گرگان بعد از ۵ روز مفقودی همچنان پیدا نشده است.
با ۴ میلیارد تومان در این مناطق تهران خانه بخرید title
اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما ۴ میلیارد تومان است، این گزارش را از دست ندهید.
واکنش مورینیو به رابطه مربی سپاهان و شیدا مقصودلو title
سردار آزمون در گفتگو با یکی از رسانه‌ها خاطره جالبی از مورینیو تعریف کرد.
شیدا مقصودلو کیست؟ title
در ادامه بیوگرافی شیدا مقصودلو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر خارجی اش ژوزه مورایس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پس با ما همراه باشید.
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران title
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره‌ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ‌زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.
بالاخره هر روز قهوه بخوریم یا نه؟ title
اگر شما یکی از افرادی هستید که هر روز قهوه می‌نوشید و به این فکر می‌کنید که این عادت چه بلایی سر بدن شما می‌آورد، به خواندن ادامه دهید تا در مورد این موضوع مهم بیشتر بدانید.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.