کد خبر: ۳۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
اصفهان - رییس گروه صنایع غذایی جرعه و چهره ماندگار صنعت ایران گفت: قدردانی و تجلیل از صنعتگران نمونه نشان دهنده این است که امنیت سرمایه گذاری در کشور ایران وجود دارد و به آن بها داده می‌شود.

به گزارش مخاطب ۲۴، محمد عصارزادگان افزود: فراز و نشیب‌های زیادی در فعالیت‌های گروه صنایع غذایی جرعه وجود داشته و این کارخانه از سال ۱۳۹۲ به مدت هشت سال با مشکل مواجه شد، اما عشق، علاقه به مردم و مملکت و کار با صداقت، موجب شد که فراز نشیب‌ها و مشکلات کارخانه را یکی پس از دیگری با همت و تلاش و کمک مسوولان استان و کشور برطرف کنیم.

وی ادامه داد: آغاز فعالیت این مجموعه به سال ۱۳۵۷ و حدود ۵۰ سال پیش بر می‌گردد و امروز ظرفیت تولید انواع آرد این کارخانه از ۱۰ تُن به ۶۰۰ تن رسیده است.

رییس گروه صنایع غذایی جرعه خاطرنشان کرد: گروه صنایع غذایی جرعه با افتخار تامین بخشی از سفره مردم را بر عهده دارد و این کار برای من امری مقدس است که اگر هزاربار هم به عقب برگردم، باز هم این حرفه را برگزینم.

وی بیان کرد: ما در دوران جنگ تحمیلی برای تامین آرد مورد نیاز مردم، شبانه روز تلاش کردیم و امروز نیز در جنگ نابرابر اقتصادی غرب علیه ایران در کنار مردم ایران ایستاده ایم.

این کارآفرین نمونه کشوری افزود: در تمام این سال‌ها ما تلاش کردیم توسعه کمی و کیفی محصول خود را در دستور کار قرار دهیم و موفقیت‌های خوبی نیز به دست آوردیم و خوشحالیم که در بررسی‌های کیفی دستگاه‌های ذیربط همواره توانستیم سربلند بیرون بیاییم، اما مهمتر از آن رضایت مردم از گروه صنایع غذایی جرعه است که این موضوع در نظرسنجی‌ها مشخص و بزرگترین افتخار این مجموعه نیز رضایت مردم از ما می‌باشد.

رییس گروه صنایع غذایی جرعه با بیان اینکه یک بار دیگر در سال ۱۳۸۹ به عنوان چهره ماندگار کشور انتخاب شدم اظهار داشت: بزرگترین سیلوی ذخیره نگهداری گندم با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن برای برقراری امنیت سلامت غذایی مردم در استان برپا شده است.

به گفته وی، از ۱۰ سال گذشته تا کنون هیچگونه بهره برداری از این سیلوی عظیم و مُجهز به عنوان سرمایه ملی انجام نشده و خالی از گندم است و برغم داشتن مصوبات از مراجع ذیصلاح از جمله ستاد رفع موانع تولید کشور، ستاد تسهیل و شورای تامین و دستورات متعدد سازمان بازرسی کل کشور بلاتکلیف رها شده است.

وی اضافه کرد: این کارخانه در سال ۱۴۰۰ و با همت دولت سیزدهم بطور مجدد به مدار تولید بازگشت و در حال حاضر مدیریت سه مجموعه آرد جرعه، آرد جرعه شاهین اصفهان و سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گندمداران اصفهان را بر عهده دارم.

امنیت سرمایه گذاری در ایران وجود دارد و به آن بها داده می‌شود

 گروه صنایع غذایی جُرعه به عنوان یکی از بهترین کارخانه‌های فعال صنایع آرد و گندم کشور شناخته می‌شود که پس از مدت طولانی فعالیت به یک باره ورق برگشت و سایه رکود بر سر این واحد تولیدی قرار گرفت، اما اکنون به همت دولت سیزدهم این کارخانه پس از هشت سال انتظار به چرخه تولید بازگشته است.

هفدهمین جشنواره تولید کنندگان و مدیران جوان و پانزدهمین جشنواره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری در ۲۷ آذرماه سال جاری برگزار شد.

در این مراسم ضمن تجلیل از محمد عصارزادگان، رییس گروه صنایع غذایی جرعه، وی به عنوان چهره ماندگار صنعت ایران معرفی شد.

محمد عصارزادگان پیش از این نیز به عنوان پیشکسوت صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان شناخته شده بود.

منبع : ایرنا 

 

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مشتی که به مرگ انجامید! title
روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.
در این قبرستان جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟ title
قبرستان سفید چاه که به «قبرستان سپید» نیز شهرت دارد، از جا‌های دیدنی بهشهر به شمار می‌آید.
استخراج الماس از گل صدتومانی! title
دانشمندان چینی با استفاده از کربن استخراج‌شده از گل‌های صدتومانی قرمز، الماس ۳ قیراطی تولید کردند.
اولین نسخه از تانک جنگی چلنجر ۳ به میدان آمد؛ مرگبار و مدرن title
ارتش انگلیس به‌تازگی از تانک جنگی چلنجر ۳ به‌عنوان مرگبارترین سلاح خود رونمایی کرده است. درباره تانک مدرن Challenger ۳ بیشتر بدانید.
آیا نفرین باز کردن تابوت فرعون حقیقت دارد؟ title
مقبره‌های مصری همیشه زمینه‌ساز شایعه‌های زیادی بوده‌اند. پژوهش‌ها به شایعه نفرین باز کردن تابوت فرعون و احتمال مرگ انسان پاسخ می‌دهند.
آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس: مورد غضب مافیای خودرو هستم title
یک نماینده مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فورتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنان در برابر سوء رفتار گفت: متأسفانه آنچه ما می‌بینیم این است که پشت پرده این قانون سند ۲۰۳۰ است، علیرغم درخواست مکرر ما برای رفع نواقص اما این نواقص رفع نشده است.
بازیگر قدیمی به کما رفت title
علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.