کد خبر: ۳۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
شرکت پالیز نهم جزو نهالستان‌های قدیمی و قدمت‌دار کشور ایران است که سالیان طولانی توانسته است نیازهای داخلی کشور برای انواع نهال مثمر و غیرمثمر داخلی و خارجی را تامین کند

شرکت پالیز نهم جزو نهالستان‌های قدیمی و قدمت‌دار کشور ایران است که سالیان طولانی توانسته است نیازهای داخلی کشور برای انواع نهال مثمر و غیرمثمر داخلی و خارجی را تامین کند، این نهالستان با بومی سازی کردن نهال میوه خارجی با استفاده از روش‌های گیاه پزشکی و تکنولوژی‌های باغداری تنوع زیادی را ایجاد کرده و باغداران در اقصی نقاط کشور به راحتی می‌توانند انواع نهال گرمسیری و سردسیری و خریداری و در باغات خود کاشت کنند.

منظور از فروش نهال به همراه کارت سلامت چیست؟

وقتی نهالستانی تکثیر و فروش نهال را به همراه کارت سلامت و کارت گارانتی انجام می‌دهد، نشانگر کیفیت بالای نهال است چون کارت سلامت یک نهال به معنای مجوزی است که توسط سازمان جهاد کشاورزی یا دستگاه های مربوطه در خصوص کیفیت و سلامت یک نهال صادر می‌شود.

 این کارت به معنای این است که نهال در فرآیند تولید و رشد خود مورد تایید و کنترل بازرسین وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است و از نظر اصول بهداشتی، فنی و زیست محیطی مطابق استانداردهای مربوطه است؛ در واقع، کارت سلامت نهال نشان‌ دهنده عبور آزمون‌های متعددی در طول فرآیند تولید و رشد نهال است‌

 این فرایند شامل آزمون‌های ویروسی، بیماری‌ شناسی، شیمیایی و فیزیکی بوده و هدف از صدور این کارت ارائه نهال‌هایی با کارایی و کیفیت بالا و جلوگیری از شیوع بیماری‌ها و آفات به نهاده‌های زراعی است، به خاطر همین زمان خرید نهال حتماً به کارت سلامت آن توجه داشته باشید.

با زبان ساده تر باید بگوییم، کارت سلامت یک نهال به معنای یک برگه یا کارتی است که برای نمایش و ثبت اطلاعات مربوط به سلامتی یک نهال یا درخت به کار می‌رود، این کارت معمولاً حاوی اطلاعات مربوط به نوع درخت، سن، وضعیت سلامت، دوره رشد و سایر جزئیات مرتبط با سلامتی نهال است. 

در کارت سلامت درختان چه اطلاعاتی ثبت می‌شود؟

در کارت سلامت درختان چه اطلاعاتی ثبت می‌شود؟ اگر خرید نهال به همراه کارت سلامت انجام شود، باغداران با استفاده از کارت سلامت یک نهال، می‌توانند بهترین روش‌ها را برای حفظ و تقویت سلامتی درختان در هر مرحله از رشد آنها بررسی و اعمال کنند، هدف از استفاده از کارت سلامت یک نهال، تشخیص سریع مشکلات سلامتی نهال و اقدام درمانی مورد نیاز است، در کارت سلامت یک نهال، اطلاعات زیر ثبت می‌شود:

  • نوع و گونه نهال: اطلاعاتی مانند نام علمی، نام محلی، ویژگی‌های بومی و غیره درباره نوع و گونه نهال ثبت می‌شود، همین اطلاعات در زمان خرید نهال به کشاورز اطمینان می‌دهد که نهال خریداری شده اصیل است.
  • تاریخ و محل کاشت: تاریخ و محل انتقال و کاشت نهال نیز در کارت سلامت ثبت می‌شود، چون فروش نهال ۲ ساله به کشاورزان توصیه می‌شود شما با مطالعه کارت سلامت از سن نهال مطمئن می‌شوید.
  • منبع نهال: اطلاعات مربوط به منبع یا مکانی که نهال از آن تامین شده است گزارش می‌شود، به طور معمول، این شامل نام نهالستانی بودن که نهال‌ها را تولید کرده است، با شناختن نهالستان مادر در صورت بیمار شدن نهال می‌توانید با نهالستان مرجع تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن نهاد استفاده کنید.

 

نهال میوه لیبل دار

نهال میوه لیبل دار

نهال میوه لیبل دار چه شناسنامه رسمی خود را از وزارت جهاد کشاورزی گرفته است تمامی اطلاعات لازم و مورد نیاز درخت بر روی آن درج شده است:

  • خصوصیات فیزیکی نهال: اطلاعات درباره ارتفاع، قطر ساقه، تعداد شاخه‌ها، وزن، حجم ریشه، رنگ برگ و گل و عوامل دیگری که نشان دهنده وضعیت فیزیکی نهال است ثبت می‌شود.
  • وضعیت بیماری‌ها و آفات: در این بخش کارت سلامت، وضعیت نهال در مقابل بیماری‌ها و حمله آفات را گزارش می‌کنند، این شامل جزئیات علائم بیماری، آفت یا گزارش تغییرات ظاهری در نهال است.
  • روش های دارویی و تغذیه‌ای برای درمان بیماری‌ها و آفات: در صورت نیاز، روش‌های تشخیصی و درمانی مورد استفاده برای بهبودی نهال ثبت می‌شود.

مزایای خرید نهال به صورت اینترنتی از شرکت پالیز نهال

از مزایای خرید نهال به صورت اینترنتی از شرکت پالیز نهال در سایت paliznahal.ir خرید نهال با تضمین کیفیت و تضمین قیمت است؛ یکی از دلایل تکثیر و فروش دو میلیون اصله نهال  در شرکت پالیز نهال دسترسی آسان و فروش نهال به صورت اینترنتی و غیر حضوری به تمامی نقاط کشور است، با خرید نهال اینترنتی، می‌توان به راحتی از هر جایی و در هر زمانی به نهال‌ها دسترسی پیدا کرد، این روش خرید برای افرادی که در مناطق دوردست و دسترسی مناسبی به نهالکاری‌ها ندارند، بسیار مفید است.

در نهالستان‌های آنلاین، تنوع بیشتری در انتخابات نهال وجود دارد، می‌توانید از تعداد وسیعی از نهال‌های مختلف با انواع گوناگون استفاده کنید و به سادگی آنچه که دلتان می‌خواهد را بخرید؛ خرید نهال آنلاین در مقایسه با خرید حضوری، زمان و هزینه کمتری را صرف کرده و نیازی نیست به نهالستان‌های محلی مراجعه کنید و هزینه‌های مرتبط با سفر و سوخت را پرداخت کنید.

این نهالستان خدمات مطمئنی را برای مشتریان خود ارائه داده و نهال‌های با کیفیت بالایی را ارائه می‌دهند، قیمت نهال در این مرکز کاملاً اقتصادی و در راستای رفاه حال باغداران و کشاورزان عزیز است، البته با توجه به تکثیر ۲ میلیون نهال در این شرکت کاملاً مشخص است که تمامی خریداران رضایت کامل را دارند.

کلام آخر

با توجه به موارد فوق برای احداث باغ مدرن حتماً خرید نهال به روش اینترنتی را از نهالستان معتبر تجربه کنید، کارشناسان نهالستان در هر لحظه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

تماس با پالیز نهال:

09144501007

09144501008

 

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
امیرحسین کجاست؟ title
پسر ۱۴ ساله اهل گرگان بعد از ۵ روز مفقودی همچنان پیدا نشده است.
با ۴ میلیارد تومان در این مناطق تهران خانه بخرید title
اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما ۴ میلیارد تومان است، این گزارش را از دست ندهید.
واکنش مورینیو به رابطه مربی سپاهان و شیدا مقصودلو title
سردار آزمون در گفتگو با یکی از رسانه‌ها خاطره جالبی از مورینیو تعریف کرد.
شیدا مقصودلو کیست؟ title
در ادامه بیوگرافی شیدا مقصودلو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر خارجی اش ژوزه مورایس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پس با ما همراه باشید.
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران title
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره‌ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ‌زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.
بالاخره هر روز قهوه بخوریم یا نه؟ title
اگر شما یکی از افرادی هستید که هر روز قهوه می‌نوشید و به این فکر می‌کنید که این عادت چه بلایی سر بدن شما می‌آورد، به خواندن ادامه دهید تا در مورد این موضوع مهم بیشتر بدانید.
آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ title
هر یک از ما برای خواب به شکل و مدل خاص خود عادت داریم. آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ آیا دلایل علمی در این زمینه وجود دارد؟
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.