کد خبر: ۲۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
همدان یکی از تاریخی‌ترین و دیدنی‌ترین شهرهای ایران با جاذبه‌های گردشگری متنوع است که همه ساله میزبان گردشگران و مسافران از سراسر کشور می‌باش

همدان یکی از تاریخی‌ترین و دیدنی‌ترین شهرهای ایران با جاذبه‌های گردشگری متنوع است که همه ساله میزبان گردشگران و مسافران از سراسر کشور می‌باشد. این شهر علاوه بر جاذبه‌های تاریخی و مانند  مسجد جامع، میدان شیرسنگی، آرامگاه باباطاهر و ابوعلی سینا، هگمتانه و ... مراکز خرید متعددی دارد که مورد علاقه بسیاری از گردشگران و مسافران است. در ادامه نیز به معرفی جدیدترین و پرطرفدارترین مراکز خرید همدان برای گشت و گذار و خرید می‌پردازیم.

مرکز خرید مهستان همدان

یکی از مشهورترین مراکز خرید همدان، پاساژ مهستان است که در پیاده راه بوعلی واقع شده و در سه طبقه مجزا همراه با آسانسور و پله برقی ساخته شده است. بیشتر مغازه‌های این مرکز خرید در حوزه لباس زنانه فعالیت کرده و اجناس باکیفیت با قیمتی بسیار مناسب را به مشتریان عرضه می‌کنند.

 

مرکز خرید پوشاک ایرانیان

از دیگر مراکز خرید در این شهر می ‌توان به فروشگاه پوشاک ایرانیان همدان واقع در میدان فلسطین، بلوار جانبازان، جنب هتل سفیر  اشاره کرد. این مرکز خرید که در بیشتر شهرهای ایران شعبه دارد، یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع پوشاک زنانه و مردانه است. این فروشگاه در استان همدان، در شهر همدان و ملایر شعبه دارد که در آن طیف متنوعی از لباس‌ها از لباس‌های راحتی گرفته تا لباس‌های مجلسی و اداری و زیورآلات و ... عرضه می ‌شود و از این رو مورد رضایت بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. اگر شما نیز قصد سفر به همدان را دارید، پیشنهاد می‌ کنیم در طول اقامت خود حتماً از این مرکز خرید دیدن کرده و آیتم‌های مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. این فروشگاه پوشاک علاوه بر اینکه در بسیاری از شهرهای کشور شعبه دارد و امکان خرید حضوری را برای شهروندان فراهم کرده است، یک وب سایت فروشگاهی آنلاین نیز دارد که با مراجعه به آن می‌توانید اقلام مورد نیاز خود را به صورت کاملاً آنلاین خریداری کنید. برای این منظور می‌توانید به سایت پوشاک ایرانیان مراجعه کرده و از میان طیف گسترده‌ ای از البسه و پوشاک، لباس‌ها و یا اکسسوری‌ های موردنظر خود را خریداری کنید.

مرکز خرید وحدت همدان

مرکز خرید وحدت نیز از دیگر مراکز خریدی است که در همدان بسیار مشهور و شناخته شده است. این مرکز خرید بیشتر در حوزه لباس مردانه و پسرانه فعالیت می‌کند و در پیاده راه بوعلی واقع شده است. اگر شما نیز به دنبال خرید لباس و کیف و کفش چرمی مردانه هستید، پیشنهاد می‌کنم حتماً از این مرکز خرید دیدن کنید. این پاساژ نیز در سه طبقه مجزا اما بدون پله برقی و آسانسور ساخته شده است.

 

مرکز خرید پایتخت همدان

مرکز خرید پایتخت نیز مانند بسیاری از پاساژها و مراکز خرید همدان در پیاده راه بوعلی واقع شده است و نسبت به سایر مراکز خرید این شهر، جدیدتر و تازه ساخت‌تر است. این مرکز خرید در ۴ طبقه مجزا با پله برقی و آسانسور ساخته شده است و این امکان را به مشتریان می‌دهد تا راحت‌تر بین طبقات تردد کنند. بیشتر واحدهای تجاری مرکز خرید پایتخت در زمینه لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، زیور آلات و عطر و ادکلن فعالیت دارند.

 

مرکز خرید الماس همدان

مرکز خرید الماس یکی از مراکز خرید قدیمی در همدان است که در گذشته انواع لباس و کیف و کفش مردانه را عرضه می‌کرده است. امروزه این مرکز خرید کاملاً بازسازی شده و مغازه‌های جدیدی در آن افتتاح شده است که اجناس باکیفیتی را ارائه می‌کند. این مرکز خرید نمای زیبایی دارد و با داشتن آسانسور تردد در میان طبقات را برای گردشگران و مسافران آسان‌تر کرده است.

 

مرکز خرید میلاد همدان

این مرکز خرید یکی از جدیدترین مراکز خرید شهر همدان است که با معماری شیک و مدرنی که دارد، تنوع  مغازه‌های آن بالا بوده و از فروش خوبی برخوردار است. این مرکز خرید در خیابان جهاد و میدان بعث واقع شده است و در هر طبقه آن کافه‌هایی دیده می‌شود که گردشگران و اهالی شهر می‌توانند در میان خرید، در این کافه‌ها اوقان خوشی را تجربه کنند. این مرکز خرید از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب دایر بوده و آماده میزبانی از مسافران و شهروندان همدانی می‌باشد.

مراکز خرید شهر همدان

مرکز خرید سعیدیه همدان

 مجتمع تجاری و اداری سعدیه یکی از زیباترین و لوکس‌ترین مراکز خرید همدان است که هم در بخش اداری و هم تجاری فعالیت دارد. این مرکز خرید در سه طبقه مجزا با آسانسور و پله برقی طراحی و ساخته شده است و برندهای مطرحی در آن شعبه دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به چرم مشهد اشاره کرد. این مجتمع تجاری در خیابان سعدیه پایین قرار گرفته و همه روزه از صبح تا شب پذیرای مسافرین و اهالی همدان است.

 

مرکز خرید زاگرس همدان

برج زاگرس همدان یکی از زیباترین و لوکس‌ترین مراکز خرید این شهر با معماری بسیار جذاب و خیره کننده و نورپردازی‌های منحصر به فرد است که جلوه بی‌نظیری به شهر بخشیده است. مرکز تجاری زاگرس از جمله لوکس‌ترین و جدید‌ترین مجتمع‌های شهر همدان است که هم در حوزه اداری ‌ هم تجاری فعالیت دارد. بیشتر مغازه‌های پوشاک و کیف و کفش در سه طبقه اول این برج واقع شده‌اند و طبقات بالاتر منحصراً به واحدهای اداری اختصاص داده شده است.

 

 مرکز خرید شهر آرا همدان

مرکز خرید شهر آرا از دیگر مراکز خرید جدید و مدرن شهر همدان است که با طراحی لوکس و بی‌نظیری که دارد، به مکانی مجهز و دیدنی برای گردشگران و شهروندان همدانی تبدیل شده است. این مرکز خرید در سه بخش تجاری، رفاهی و خدماتی فعالیت دارد و شامل هفت طبقه مجزا با ۱۹۴ واحد تجاری است. واحدهای تجاری این مرکز خرید در زمینه پوشاک، کیف و کفش، زیو آلات و آرایشی و بهداشتی و محصولات ورزشی و .. هستند. پاساژ شهر آرا یکی از به روزترین مراکز تجاری در همدان است و برای راحتی شهروندان و مسافران امکانات رفاهی مناسبی را ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به دو طبقه پارکینگ اختصاصی، ۸ دستگاه پله برقی در طبقات مختلف، دو آسانسور مجزا و پله‌های‌ ثابت و رستوران در طبقه آخر اشاره کرد. این مرکز خرید شیک و مدرن در میدان آرامگاه همدان و در خیابان بوعلی واقع شده است.

 

 

برچسب ها: گردشگری
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
تیپ جالب مجری و گوینده در کنسرت مصطفی راغب title
استایل المیرا شریفی‌مقدم با مانتو مجلسی در کنسرت مصطفی راغب پربازدید شده است.
بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام title
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک دختربچه و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد و به خانواده‌ها هشدار داد که اجازه چنین برخورد‌های سودجویانه‌ای را که ممکن است آینده فرزندانشان را تحت الشعاع قرار دهند، ندهند.
مشتی که به مرگ انجامید! title
روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.
در این قبرستان جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟ title
قبرستان سفید چاه که به «قبرستان سپید» نیز شهرت دارد، از جا‌های دیدنی بهشهر به شمار می‌آید.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.