کد خبر: ۱۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
اسطوره برزیلی و سابق تیم فوتبال پورتو ضمن حمایت از مهدی طارمی، اظهار امیدواری کرد این بازیکن ایرانی رکورد گل‌هایش را در پورتو بشکند.

پیغام اسطوره برزیلی به مهدی طارمی؛ از من بگذر!

مخاطب۲۴ :‌به نقل از همشهری آنلاین ؛ مهدی طارمی مهاجم ۳۰ ساله ایران در شرایطی به سومین سال حضورش در تیم پورتو پرتغال نزدیک می‌شود که در این سه سال در مجموع ۷۹ گل برای این تیم به ثمر رسانده است. طارمی با این آمار، به جمع سه گلزن برتر خارجی تاریخ پورتو رسید و اگر سال آینده هم به کارش در پورتو ادامه بدهد می‌تواند به جایگاه بالاتر هم صعود کند.

در حال حاضر فقط «جکسون مارتینز» (۹۲ گل) و «ماریو ژاردل» (۱۶۸ گل) بالاتر از مهاجم ایران در باشگاه پورتو ایستاده‌اند. رسیدن به آمار ژاردل کمی رویایی و دور از انتظار به نظر می‌رسد، ولی ادامه بازی در سال آخر قرارداد در پورتو برای طارمی می‌تواند شکستن رکورد مارتنیز را محتمل کند.

 

ژاردل که یکی از مهاجمان افسانه‌ای فوتبال محسوب می‌شود در هفته‌های اخیر و به ویژه بعد از «پوکر» طارمی برابر فامالیکائو بار‌ها با رسانه‌های پرتغالی گفتگو کرده و درباره طارمی نظراتی را داده است.

در تازه‌ترین مورد، ژاردل امروز گفتگویی را با روزنامه «اوجوگو» پرتغال انجام داده که این گفتگو با عکس طارمی در صفحه اول این روزنامه منتشر شده است.

مهاجم افسانه‌ای پورتو در مهمترین بخش این مصاحبه، از طارمی حمایت و اظهار امیدواری کرد که مهاجم ایران رکورد او را هم بشکند و از ۱۶۸ گل در پورتو عبور کند.

پیغام اسطوره برزیلی به مهدی طارمی؛ از من بگذر!

برچسب ها: مهدی طارمی پورتو
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
حراج ساعت طلایی ثروتمندترین مسافر تایتانیک title
یک ساعت جیبی طلایی که از جیب‌های جسد جان جیکوب آستور، یکی از ثروتمندترین مسافران کشتی تایتانیک پیدا شده بود، روز شنبه به حراج گذاشته می‌شود.
قاتل مجنون چرا باید آزد باشد؟ title
سوابق مرد معتادی که بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
مرد نقاش رنگ مرگ به زندگی خانواده زد! title
اواخر فروردین امسال، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
استاد سارا هم وارد دنیای بدون کیش و مات مد شد! title
سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی است. سارا خادم الشریعه از ۸ سالگی شطرنج را شروع کرده. سارا خادم الشریعه در سال ۱۳۹۴ قهرمان شطرنج زنان شد. سارا خادم الشریعه به اسپانیا پناهده شده است. حالا عکس سارا خادم الشریعه روی یک جلد مجله مد ثبت شده است.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.