کد خبر: ۱۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
بررسی ها نشان میدهد برخی از پیام رسان‌های داخلی از ساعتی پیش از دسترس کاربران خارج شده اند.

برخی پیام‌رسان‌های داخلی از دسترس خارج شدند

قطعی پیام رسانهای ایرانی، قطعی بله، قطعی ایتا، قطعی ویراستی، مخاطب24 بررسی ها نشان میدهد برخی از پیام رسان‌های داخلی از ساعتی پیش از دسترس کاربران خارج شده اند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام کاربران فضای مجازی، برخی پیام‌رسان‌های داخلی از جمله، ایتا، بله و ویراستی از ساعتی پیش (بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت) از دسترس خارج شده و کاربران دچار مشکل شده‌اند.

 

روابط عمومی وزارت ارتباطات در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد یکی از دیتاسنترهای وزارت ارتباطات به مدت پنج دقیقه با مشکل تامین برق مواجه شده است. او تاکید کرد تلاش دارند تا این اختلال تا یک ساعت آینده برطرف خواهد شد.

توضیح وزارت ارتباطات درباره علت اختلال پیام‌رسان‌های داخلی

شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات درباره اختلال پیش آمده در عملکرد پیام رسان‌های داخلی گفت: از نظر ما برخی مشکل‌ها حل شده اما اتصال پیام رسان‌ها ممکن است تا یک ساعت دیگر به زمان نیاز داشته باشد که بلافاصله بعد از حل مشکل، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، محمد احسان خرامید_ مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره اختلال رخ در برخی پیام رسان های داخلی اظهار کرد: ضمن عرض پوزش از هموطنان به دلیل مشکل پیش آمده این اختلال به دلیل مشکل در شبکه تامین برق در یکی از دیتاسنتر های شرکت ارتباطات زیرساخت به وجود آمد که سبب شد حدود پنج دقیقه ما قطعی برق داشته باشیم.

وی افزود: بلافاصله همکاران ما در تلاش بودند و مشکل برق رسانی حل شد. درتلاشیم که فرایند فنی که بعد از حل شدن برق را طی می کند مرتفع شود و ادامه خدمت رسانی از طریق پیام رسان های داخلی را داشته باشیم.

خرامید درباره گستردگی این اختلال گفت: این اختلال در حد یکی از مراکز ماست و اینگونه نیست که مشکل سراسری باشد و الحمدالله مشکل حل شده است. دوستانی که فنی هستند می دانند بعد از اینکه سیستم برق وصل می‌شود و اتفاق افتاده مرتفع می‌شود ، لحظاتی طول می کشد تا ادامه خدمت رسانی مانند گذشته انجام شود. همکاران ما در تلاش‌اند این مشکل حل شود و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

او تاکید کرد: درحال حاضر از نظر ما برخی مشکل ها حل شده اما چیزی که مردم باید در گوشی های خود یعنی اتصال پیام رسان‌ها را ببینند ممکن است تا یک ساعت دیگر به زمان نیاز داشته باشد اما بلافاصله به محض اینکه مشکل برطرف شود ما اطلاع رسانی خواهیم کرد، مشکل فنی مشکلی نیست که از قبل اطلاع دهد بلکه یک دفعه ایجاد میشود و ما وظیفه خود می دانیم به محض اینکه اطلاعات جدید کسب کنیم اطلاع‌رسانی و شفاف سازی شود.

همچنین شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.

 

برچسب ها: بله ایتا
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
امیرحسین کجاست؟ title
پسر ۱۴ ساله اهل گرگان بعد از ۵ روز مفقودی همچنان پیدا نشده است.
با ۴ میلیارد تومان در این مناطق تهران خانه بخرید title
اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما ۴ میلیارد تومان است، این گزارش را از دست ندهید.
واکنش مورینیو به رابطه مربی سپاهان و شیدا مقصودلو title
سردار آزمون در گفتگو با یکی از رسانه‌ها خاطره جالبی از مورینیو تعریف کرد.
شیدا مقصودلو کیست؟ title
در ادامه بیوگرافی شیدا مقصودلو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر خارجی اش ژوزه مورایس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پس با ما همراه باشید.
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران title
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره‌ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ‌زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.
بالاخره هر روز قهوه بخوریم یا نه؟ title
اگر شما یکی از افرادی هستید که هر روز قهوه می‌نوشید و به این فکر می‌کنید که این عادت چه بلایی سر بدن شما می‌آورد، به خواندن ادامه دهید تا در مورد این موضوع مهم بیشتر بدانید.
آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ title
هر یک از ما برای خواب به شکل و مدل خاص خود عادت داریم. آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ آیا دلایل علمی در این زمینه وجود دارد؟
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.