کد خبر: ۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
گروه خودروسازی سایپا اولین محموله صادراتی از خودروها و محصولات تولیدی خود را به کشور لبنان صادرکرد.
سايت تدابير، احمد اسماعیلی قائم مقام معاونت صادرات گروه خودروسازی سایپا با بیان  این مطلب افزود: پیرو فعالیت های بازاریابی  سایپا در بازار لبنان، با بررسی های همه جانبه و در نظرگرفتن شرایط اقتصادی بازار لبنان و بهره برداری از مزایای این بازار به عنوان یکی از مراکز اصلی گردشگری جهان و همچنین مذاکرات مستمر با متقاضیان همکاری در این کشور، گروه خودروسازی سایپا در بهمن ماه سال 94 موفق به امضای قرارداد فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود در بازار لبنان شد.

اولین خودروهای سایپا به لبنان صادر شد (+عکس)

اسماعیلی افزود: پیرو این توافق، سفارش های لازم از انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا به عنوان یکی از اولین گام های حضور در بازار لبنان دریافت و متعاقب آن تولید انجام شد و محصولات تولیدی در فرایند صادرات قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: این محموله در حالی به کشور لبنان صادرمی شود که تاکید برمزیت های رقابتی محصولات گروه سایپا شامل قیمت اقتصادی، مصرف پائین سوخت، خدمات پس ازفروش گسترده و قطعات یدکی باقیمت مناسب، این فرصت را برای سایپا مهیا کرده تا با همکاری طرف لبنانی، نسبت بهسیاستگذاریبرای حضورموفق وکسب سهم قابل توجهی ازفروش سالیانه خودرو در کشور لبنان تمرکزنماید.

قائم مقام معاونت صادرات گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: حضور گسترده تمامی برندهای مطرح آمریکایی، اروپایی، آسیایی و همچنین ورود خودروهای دست دوم به کشور لبنان از چالش های اساسی سایپا در این مسیر است که امیدواریم با بهره برداری از شرایط و مزایای رقابتی محصولات گروه سایپا و نیز فرصتهاو ظرفیت های موجود در بازار خودروی لبنان، شاهد حضور جدی و مستمر گروه خودروسازی سایپا در این بازارباشیم.

اسماعیلی در پایان گفت: اولین محموله صادراتی سایپا به لبنان ، تعداد 152 دستگاه است که دربرگیرنده طیف وسیعی از محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا از خودروهای سبک سواری ، تجاری و خودروهای تجاری نیمه سنگین و سنگین است.

وی این خودروها را شامل خودروهای خانواده X100 ( انواع پراید )، خانواده تیبا، خانواده H200وH300  تولیدی در شرکت های سایپا و پارس خودرو، خودروی سواری آریو، وانت های زامیاد Z24، ریچ و کامیونت الوند (سایپادیزل) ذکر کرد.

منبع: عصر ايران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.