کد خبر: ۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
حذف تیم ملی فوتبال آلمان از جام جهانی ۲۰۲۲ با تمسخر عجیب از سوی مجریان تلویزیون قطر همراه شد.

به گزارش مخاطب 24، تمسخر تیم ملی آلمان توسط مجریان تلویزیون قطر به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. پس از آنکه تیم ملی آلمان با وجود پیروزی ۴ بر ۲ بر کاستاریکا از صعود به مرحله بعد مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ باز ماند، مجریان این شبکه تلویزیون به سبک اعتراض بازیکنان آلمان در بازی اول به تمسخر آن‌ها پرداختند.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توئیتر دست به دست می‌شود ۱۱نفر از مجریان این شبکه قطری، ضمن تقلید حرکت آلمانی ها، دست دیگرشان را به نشانه خداحافظی و حذف آلمان از جام جهانی تکان می‌دهند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان در نخستین بازی خود مقابل ژاپن و هنگام ثبت عکس تیمی با قراردادن دست خود در مقابل دهانشان به سیاست‌های فیفا اعتراض کرده بودند. در همین حال مجریان این شبکه قطری نیز روز جمعه در یک برنامه ورزشی با تکرار این عمل تیم آلمان را به سخره گرفتند.

البته این تنها حاشیه حذف زودهنگام آلمان از جام جهانی نبود. گروهی از طرفداران با وجود پیروزی آلمان برابر کاستاریکا پس از حذف این تیم، پلاکارد‌هایی از عکس مسعود اوزیل، ستاره ترک تبار تیم ملی آلمان را در دست داشتند. این ستاره سابق تیم باشگاه آرسنال، چهار سال پیش در شرایطی جنجالی و پس از دیدارش با رجب طیب اردوغان در سال ۲۰۱۸ از تیم ملی آلمان کنار گذاشته شده بود. اوزیل در مورد این تبعیض ناعادلانه گفته بود: «هنگامی که آلمان برنده می‌شود، من آلمانی ام، وقتی که آلمان می‌بازد، من مهاجر محسوب می‌شوم!»

گفتنی است؛ تیم ملی فوتبال آلمان بازی‌های ضعیفی را در این دوره از مسابقات جام جهانی از خود به نمایش گذاشت. آلمان‌ها در دیدار نخست با نتیجه ۲ بر ۱ به ژاپن باختند. در مقابل اسپانیا با خوش شانسی و کسب تساویر ۱ بر ۱، موفق به کسب یک امتیاز شدند. در بازی آخر گروه خود دیشب نیز کاستاریکا را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دادند. با این حال اسپانیا با وجود پذیرش شکست برابر ژاپن و هم امتیازی با آلمان، به خاطر برتری تفاضل گل نسبت به آلمان‌ها به مرحله بعد صعود کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تغییر چهره شگفت انگیز بازیگر سریال «نوروز رنگی» title
حمیدرضا حافظ شجری که با نام جعفر در سریال نوروز رنگی شناخته شد حالا با ۲۰ کیلو کاهش وزن ۲۰ سالگی خود را جشن گرفته است. او این روز‌ها برای بازی در سریال طنز ۹۰ شبی «چرخ گردون» با بازی حمید لولایی و علیرضا خمسه جلوی دوربین رفته است.
عمو کاووس نون خ چند ساله است؟ title
ماشاالله وروایی با نقش عمو کاووس در سریال نون خ در حال حاضر ۷۴ ساله است.
اطلاعیه پلیس درباره ویدیوی منتشرشده از درگیری بازیگر زن و یک مامور title
به دنبال انتشار ویدیویی از درگیری یکی از بازیگران زن با مامور پلیس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد که این موضوع ارتباطی به طرح عفاف و حجاب ندارد.
شبکه‌های اجتماعی عملکرد بخشی از مغز نوجوانان را مختل می‌کند title
محققان کالیفرنیا طی مطالعه‌ای بر روی مغز نوجوانان دریافتند استفاده زیاد از شبکه‌های اجتماعی در عملکرد بخشی از مغز که مربوط به تصمیم‌گیری است، اختلال ایجاد می‌کند.
استاتین‌ها برای افراد بالای ۷۵ سال هم موثرند title
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که حتی افراد بالای ۷۵ سال نیز می‌توانند از مزایای قلبی ناشی از مصرف استاتین‌ها بهره‌مند شوند.
هنرپیشه سریال آخرین شاه، یک سیاه پوست شبیه محمدرضا پهلوی است title
بعد از تایید خبر ساخت سریال آخرین شاه با موضوع دوران حکومت محمدرضا شاه پهلوی، حال اولین تصویر از هنرپیشه سریال آخرین شاه منتشر شده که یک سیاه پوست با شباهت زیاد به محمدرضا پهلوی است.
راز ساخت اهرام بزرگ مصر بالاخره فاش شد title
محققان با تحلیل تصاویر ماهواره‌ای راداری برای نقشه‌برداری از شاخه رودخانه‌ای در نزدیکی اهرام مصر، توانسته‌اند پاسخ بسیاری از معما‌های مطرح‌شده درباره نحوه ساخت و حتی مراسم تدفین فراعنه مصر را رمزگشایی کنند.
برگزیده
امام خامنه‌ای:وقت مجلس مصروف مسابقات بی‌فایده رسانه‌ای نشود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی به دوازدهمین دوره مجلس تأکید کردند: در خود مجلس مسابقات بی‌فایده‌ی رسانه‌ای و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیّت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد.
رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی چه مطالبی بیان فرمودند؟ title
بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی
۲۰ جانشین احتمالی رئیسی چه کسانی هستند؟ title
در پی شهادت رئیس جمهور در اتفاقی نادر دوره ریاست جمهوری در ایران نا تمام ماند تا با برگزاری انتخابات زودهنگام سکاندار قوه اجرایی کشور مشخص شود
وداع تاریخی خراسان جنوبی با رئیس جمهور شهید title
خراسان جنوبی امروز تمام قد برای وداع با یار دیرینش به میدان آمدند تا در تاریخ ثبت شود این حضور و شکوه برای همیشه.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.