کد خبر: ۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام‌های جهانی در عصر تلخ دوشنبه سی ام آبان هزار و چهارصد و یک مقابل انگلیس به ثبت رسید.

مخاطب۲۴- دومین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شرایطی بین ایران و انگلیس در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه برگزار خواهد شد که حساسیت‌های بسیار زیاد این مسابقه بر هیچ‌کس پوشیده نیست و بازیکنان ایرانی امیدوارند تحت هدایت کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از باسابقه‌ترین سرمربیان این دوره از مسابقات، بتوانند برابر یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این تورنمنت، نمایش قابل قبولی داشته و حتی آن طور که سرمربی پرتغالی گفته، برای پیروزی تلاش کنند و از سوی دیگر، سه‌شیر‌ها به جهت خط و نشان کشیدن برای سایر مدعیان جام، با تمام قدرت در جستجوی برداشتن گامی محکم به سمت قهرمانی خواهند بود.

ترکیب انگلیس برای دیدار با ایران مشخص شد: پیکفورد، شاو، استونز، مگوایر، تریپیه، بلینگهام، رایس، ساکا، ماونت، استرلینگ و هری کین

ترکیب ایران برای دیدار برابر انگلیس مشخص شد: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیدمجید حسینی، میلاد محمدی، روزبه چشمی، علی کریمی، احسان حاج‌صفی، احمد نورالهی، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی.

شرح بازی ایران انگلیس

تمام ظرفیت ورزشگاه خلیفه برای حضور تماشاگران، تکمیل شده است.

در سومین دقیقه مسابقه، اولین برخورد حساس بازی پیش آمد و در محوطه جریمه روی کرنر ارسالی از سوی تریپیه، روزبه چشمی با هری مگوایر دچار برخورد شد که داور تصمیم به ادامه بازی گرفت.

سیدحسین حسینی در دقیقه 20 بازی به جای علیرضا بیرانوند که مصدوم شده بود وارد زمین شد.

روی چندمین ارسال لوک شاو به محوطه جریمه، بلینگهام که از مرکز زمین خودش را به دهانه دروازه ایران رسانده بود، با یک ضربه سر دقیق دروازه حسینی را باز کرد تا نخستین گل بازی به ثمر برسد.

روی ارسال دقیقه 43 لوک شاو، هری مگوایر با یک ضربه سر توپ برا برای باکایو ساکا آماده کرد و ضربه والی این بازیکن پس از برخورد با طارمی به زیر طاق دروازه رفت تا حسینی برای دومین بار دروازه خود را باز شده ببیند.

درحالی که به وضوح شیرازه بازی ایران از هم پاشیده، روی سلسله‌ای از اشتباهات فردی هری کین با ارسال یک پاس عرضی، رحیم استرلینگ را در مقابل دروازه با حسینی تک به تک کرد تا این بازیکن با ضربه‌ای سرضرب گل سوم را وارد دروازه ایران کند.

پایان نیمه اول

عدم تمرکز و قدرت غیرقابل مهار حریف

نیمه اول دیدار ایران برابر انگلیس به بدترین شکل ممکن برای کی‌روش و شاگردانش پیش رفته و حالا همه نگران رقم خوردن نتیجه‌ای تلخ‌تر در پایان نیمه دوم هستند.
 
با شروع نیمه دوم، چشمی، علیرضا جهانبخش و علی کریمی جای خود را به کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده و سعید عزت‌الهی دادند.
بوکایو ساکا در دقیقه 62 بازی بعد از چندبار سر توپ زدن در محوطه جریمه با یک ضربه زمینی دروازه ایران را برای چهارمین بار باز کرد.
 

ویدیو : گل‌های بازی ایران انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲


 
 
مهدی طارمی در شصت و پنجمین دقیقه مسابقه توانست روی حرکت ترکیبی خوبی که از سمت راست و توسط محرمی آغاز شده بود، روی پاس علی قلی‌زاده دروازه پیکفورد را با یک ضربه زیرطاقی باز کند.
 
مارکوس رشفورد که در دقیقه 71 بازی به همراه فودن و گریلیش وارد زمین شدند، توانست روی پاس عرضی هری کین با اولین لمس توپش دروازه ایران را برای پنجمین بار باز کند.
 
مهدی طارمی بعد از اعلام خطای پنالتی روی مرتضی پورعلی‌گنجی پس از بازبینی ویدیویی تصویر، با گل کردن توپ به اولین دوگله تاریخ ایران در جام های جهانی تبدیل شد
 
 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.