کد خبر: ۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
شاید برای شما هم سوال باشد شرکت کننده‌ها و قهرمان‌های مسابقات استعدادیابی که روزگاری آرزوی دیده شدن داشتند حالا برای شرکت در یک برنامه و مراسم چقدر پول می‌گیرند؟

مخاطب۲۴ - شاید برای شما هم سوال باشد شرکت کننده‌ها و قهرمان‌های مسابقات استعدادیابی که روزگاری آرزوی دیده شدن داشتند حالا برای شرکت در یک برنامه و مراسم چقدر پول می‌گیرند؟ در گزارش امروز به صورت تلفنی، تلگرامی یا در دایرکت سراغ چند چهره کمدین، خواننده، شعبده باز و... رفتیم و به عنوان یک برند معروف از آن‌ها پرسیدیم که برای یک اجرای کوتاه در مراسم چقدر پول می‌گیرند؟

 

 

 

کار و کاسبی سکه استعداد‌های برنده مسابقات استعدادیابی تلویزیون

از «خنداننده شو» تا «فوتبال ۱۲۰»

کار و کاسبی سکه استعداد‌های برنده مسابقات استعدادیابی تلویزیون

همان روزی که رامبد جوان از شدت خنده، خودکار را پرتاب کرد و فریاد زد «اجازه بده نفس بکشیم»، می‌شد حدس زد ابوطالب حسینی به زودی یکی از برترین استندآپ‌کمدین‌های تلویزیون شناخته شود. نایب قهرمان فصل دوم «خنداننده شو»، در ادامه در بخش فان برنامه «فوتبال ۱۲۰» شبکه ورزش هم با شوخی‌ها و کنایه‌هایش درخشید و در آخرین فصل از «خنداننده شو» به عنوان مربی حضور داشت. مدیر برنامه او از اولین شرط دعوت مراسم توسط ابوطالب حسینی می‌گوید: «لازم است که سالن مراسم به شکل آمفی تئاتری باشد، وگرنه این کمدین در سالن‌هایی مانند تالار‌ها و سالن اجتماعات و... اجرا نمی‌کند.» او هزینه اجرای ابوطالب حسینی را برای هر ۲۰ دقیقه، ۱۵ میلیون اعلام می‌کند.

شعبده‌بازی‌های میلیونی فینالیست «عصر جدید»

کار و کاسبی سکه استعداد‌های برنده مسابقات استعدادیابی تلویزیون

سعید فتحی روشن، شعبده باز و منتالیست معروف سال‌های اخیر یکی از ۵ فینالیست «عصر جدید» است. اجرا‌های او در زمان پخش فصل اول برنامه به قدری تعجب برانگیز بود که شایعات درباره قدرت ماورایی‌اش در برخی صفحات زرد اینستاگرامی قوت گرفت. او می‌گوید: «اجرای برنامه برای نهاد‌ها و سازمان‌ها ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد.» او البته هزینه طراحی یک شعبده بازی اختصاصی را حداقل ۱۵ میلیون اعلام می‌کند که بسته به شرایط اجرا، مبلغ هم افزایش پیدا می‌کند. این شعبده باز همچنین می‌گوید به دلیل شلوغی برنامه‌هایش، لازم است از مدتی پیش زمان مراسم را با او هماهنگ کنیم.

شرایط خاص کمدین «عصر جدید»

کار و کاسبی سکه استعداد‌های برنده مسابقات استعدادیابی تلویزیون

علی فریادی، دانشجوی رشته پزشکی از تبریز را حتما یادتان هست. او یکی از شرکت کننده‌های فصل دوم عصر جدید بود که بخش‌هایی از استندآپش درباره «مردم معمولی» و «خانواده‌های معمولی» وایرال شد. مدیر برنامه این کمدین در گفتگو با خبرنگار ما توضیح می‌دهد: «شرط اول اجرای علی فریادی این است که سالن مراسم، آمفی تئاتری باشد و صحنه استیج از نظر نور و صدا هم شرایط استانداردی داشته باشد.» او ادامه می‌دهد: «هزینه اجرا‌های علی فریادی از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است و بستگی به این دارد که چند دقیقه اجرا بخواهید، بلیت فروشی داشته باشید یا نه و... مثلا برای ۱۰ دقیقه اجرایی که فقط کارمندان خودتان در آن حاضر باشند ۱۰ میلیون تومان می‌گیریم و این برای اجرا‌هایی است که متن اختصاصی نخواهید.»

استندآپ، دقیقه‌ای ۷۵۰ هزار تومان

کار و کاسبی سکه استعداد‌های برنده مسابقات استعدادیابی تلویزیون

امیرحسین قیاسی از شرکت کنندگان فصل دوم «خنداننده شو» بود و همان زمان اجراهایش اعلام کرد بیشتر شوخی‌ها و متن استندآپش را خودش می‌نویسد و در متن کمدین‌های دیگر هم، دستی در نوشتن دارد. او که روزگاری بخش طنز برنامه «هفت» را اجرا می‌کرد، این روز‌ها برنامه‌ای هفتگی در پلتفرم فیلیمو دارد. مدیر برنامه این کمدین هم هزینه اجرای او را دقیقا مشابه ابوطالب حسینی اعلام می‌کند. یعنی هر ۲۰ دقیقه ۱۵ میلیون تومان. او اضافه می‌کند: «ما می‌توانیم ۳-۴ دقیقه شوخی اختصاصی برایتان بنویسیم و بقیه شوخی‌هایمان همان متن‌هایی است که در سازمان‌های دیگر اجرا کردیم.»

اجرا‌های ۸ میلیونی سهرابیِ دل‌ها

کار و کاسبی سکه استعداد‌های برنده مسابقات استعدادیابی تلویزیون

نیما سهرابی از اولین قسمت «خنداننده شو ۳» که با وجود تعریف و تمجید داوران، به مرحله آرای مردمی رفت، به عنوان کمدین مظلوم و آرام و احساساتی «خندوانه» شناخته شد. مدیر برنامه نیما سهرابی هم هزینه اجرای او را مانند محمدحسین توسلی برای هر ۲۰ دقیقه ۸ میلیون اعلام می‌کند، اما می‌گوید: «کمدین‌ها مثل آقای ریوندی، شومن نیستند و کار متفاوتی دارند. شومن‌ها تقلید صدا، موسیقی و... دارند و گاهی حتی تا یک ساعت هم می‌توانند روی صحنه باشند، اما کمدین‌ها بر مبنای متن کار می‌کنند و نمی‌توانند بیشتر از ۲۰ دقیقه روی صحنه باشند.» او ادامه می‌دهد: «روال کارمان این شکلی است که از ۲ هفته قبل هماهنگ می‌کنیم و شرایط پرداختی‌مان هم به این شکل است که نصف مبلغ را پیش پرداخت می‌گیریم و روز قبل از مراسم هم باقی مانده را تسویه می‌کنیم.»

اجرای ۸ میلیونی فینالیست «خنداننده شو ۳»

کار و کاسبی سکه استعداد‌های برنده مسابقات استعدادیابی تلویزیون

محمدحسین توسلی یکی از کمدین‌های فصل سوم مسابقه «خنداننده شو» بود که موفق شد با رای مردمی تا فینال این مسابقات راه پیدا کند. مدیر برنامه او هزینه اجرای یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای را مبلغ ۸ میلیون تومان اعلام می‌کند و می‌گوید: «این هزینه‌ها برای مراسم داخل تهران است. اگر بخواهید این چهره یزدی را به شهرستان‌ها دعوت کنید، ۱۵ درصد به این مبلغ اضافه می‌شود. ضمن این‌که هزینه بلیت هواپیما و اسکان و... هم با دعوت کننده است.»

کار و کاسبی سکه استعداد‌های برنده مسابقات استعدادیابی تلویزیون

منبع: خراسان

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چرا گوگل نام Gemini را برای هوش مصنوعی خود انتخاب کرد؟ title
جمینای نام پروژه سابق ناسا به‌منظور ارسال فضانوردان به سطح ماه است، اما گوگل به علت دیگری این نام را برگزیده است.
برخورد با تخلفات سزارین‌های تقویمی! title
معاون درمان وزارت بهداشت، با صدور بخشنامه‌ای نسبت به ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی تاکید کرد.
ازدواج یک بازیگر و مجری ایرانی! title
شیدا خلیق بازیگر مشهور ایرانی عکس‌هایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش را داد.
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شیراز چه بود؟ title
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری زری خوشکام title
زهرا خوشکام، ملقب به زری خوشکام صبح امروز در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع کرد
شیطان پرستان تهران دستگیر شدند! title
یک تیم شیطان پرستی در تهران متلاشی شد.
نوشیدنی که برای کودکان مفید نیست! title
در کنار همه گزینه‌های مناسبی که می‌توانید به عنوان نوشیدنی مفید برای کودکان در نظر بگیرید، انتخاب بعضی نوشیدنی‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای برای بچه‌ها ندارد، بلکه می‌تواند مضر باشد و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.