کد خبر: ۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
مراسم تشییع پیکر زهره فکور صبور، بازیگر صبح پنجشنبه - ۱۲ اسفند ماه - در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی مخاطب ۲۴ به نقل از ایسنا، مراسم تشییع و تدفین پیکر زهره فکور صبور (بازیگر) صبح امروز با حضور خانواده آن مرحومه و جمعی از هنرمندان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.

 

زهره فکور صبور به خاک سپرده شد

 


بیشتر بخوانید: زهره فکور صبور درگذشت



فریبا نادری، فریبا کوثری، الناز حبیبی، زهرا داوودنژاد، مهران مهام، کاظم هژیرآزاد، کاوه خداشناس و بهرنگ توفیقی از جمله حاضران در مراسم تشییع پیکر زهره فکور صبور بودند.

 


حوالی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح پیکر بی جان این هنرمند در میان شیون و بی تابی مادر و خانواده اش و نیز اندوه و گریه برخی از همکارانش به قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آورده شد و پس از اقامه نماز، به خاک سپرده شد.
پیکر مرحومه زهره فکورصبور در قطعه هنرمندان (۸۸) ردیف ۱۶۴ و در همسایگی محمدرضا (هومن) قدرت نما - فیلمساز، عکاس و نوازنده - به خاک سپرده شد. سنگ مزار جمشید اسماعیل خانی - بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون - کشورمان نیز کمی آن طرف‌تر از مزار زهره فکور صبور به چشم می‌خورد.
از صحنه‌های دردناک این مراسم که پیشتر هم دیده شده، حضور مردم عادی برای گرفتن عکس با بازیگران و چهره‌های حاضر در مراسم آن هم در شرایط کرونا بود. به نحوی که حتی برخی از آنها، با مزار این بازیگر فقید هم سلفی می‌گرفتند!

 

زهره فکور صبور به خاک سپرده شد


مراسم ترحیم فکورصبور هم شنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ بر سر مزارش در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

 

زهره فکور صبور به خاک سپرده شد


به گزارش ایسنا، زهره فکور صبور ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ در سن ۴۳ سالگی و به طور ناگهانی درگذشت. او در سریال هایی، چون «دلنوازان»، «مسافری از هند»، «روزگار جوانی»، «دردسر‌های عظیم»، «دنگ‌وفنگ» و ... ایفای نقش کرده بود.

 

زهره فکور صبور به خاک سپرده شد


سریالی به نام بی همگان از این بازیگر در حال ساخت بود که نقشش در آن نیمه کاره ماند.

 

زهره فکور صبور به خاک سپرده شد

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.