کد خبر: ۴۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
در سفر یک روزه مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به زنجان؛
مهندس مجید سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، در نشست تخصصی “نجما” ضمن ارزیابی وضعیت ارتباطی استان به بررسی وضعیت توسعه‌ای پروژه نجما و تحقق برنامه‌های واگذاری و دایری FTTH پرداخت.

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن اشاره به اینکه زمان در اجرای پروژه نجما بسیار مهم است، اظهار داشت: با توجه به تمامی محدودیت‌هایی که در دسترسی به منابع وجود دارد در بخش توسعه پروژه فیبرنوری “نجما”پیشرفت خوبی در استان صورت گرفته است که انشاله در بخش دایری FTTH نیز با توجه به برنامه‌ها و زمان پیش بینی شده بصورت جهادی اقدامات اساسی انجام خواهد شد.
مهندس سلطانی با اشاره به اینکه پروژه نجما از مهمترین برنامه‌های جهادی شرکت مخابرات است، افزود: توسعه زیرساخت فیبرنوری در رشد اقتصادی استان اثر گذار خواهد بود و باید از تمام ظرفیت‌ها جهت تحقق این امر استفاده کرد. برای رسیدن به اهداف، در مسیر ارائه خدمات به مردم و به صورت مصمم باید گام برداشت.
وی خاطر نشان کرد: در اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها نیز باید از تمام ظرفیت‌ها جهت تحقق این امر استفاده و با هدف رفاه حال مشتریان و بهره برداری از زیرساخت فیبرنوری، سرویس‌های جدیدی ایجاد کرد.

مهندس مجید سلطانی با اشاره به عملیات توسعه ارتباطات روستایی “پروژه تار” گفت: گسترش شبکه خدمات دهی، نیازمند به برقراری ارتباطات جدید متناسب است که با اجرای پروژه تار در روستاها، خدمات ارتباطی و زیرساخت‌های شبکه اطلاعات توسعه یافته و میزان دسترسی خانوار‌های روستایی به شبکه مذکور و ارائه خدمات نوین و توسعه زیرساخت ارتباطی در روستا افزایش می‌یابد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر ارتباط و تعامل دو طرفه بین حوزه‌های مختلف از جمله شبکه و تجاری گفت: فرایند و بستر لازم توسط حوزه شبکه باید ایجاد شود و طرح به صورت آماده و بدون مشکل تحویل حوزه تجاری گردد تا اجرا و فروش توسط حوزه تجاری در کمترین زمان ممکن انجام شود.
مهندس حبیب اله شبستانی، مدیر مخابرات منطقه زنجان، گزارشی از اقدامات مخابرات منطقه که از ابتدای طرح نجما از سال ۱۴۰۱ صورت گرفته بود را ارائه کرد.
مهندس شبستانی همچنین به اجرای موفق طرح خودیاری اشاره کرد و افزود: در طرح خودیاری استان ۴۰ کیلومتر فیبرکشی و ۷۱۷ FAT جهت امکان واگذاری سرویس بر بستر فیبرنوری ایجاد شده است.
وی خاطر نشان کرد، طرح نجما در استان با ۲۱ زون در دو فاز از سال ۱۴۰۱ آغاز شده که هم اکنون توسعه ۱۱ زون پایان یافته و آماده ارائه سرویس است. در این راستا ۱۰ زون فاز دوم تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.

در ادامه این نشست، مدیران بخش‌های مختلف، گزارش‌هایی از وضیعت حوزه‌های تحت مدیریت خود را در جلسه ارائه کردند. همچنین مقرر شد مشکلات دایری FTTH، از جمله تامین مودم و ارتقای پهنای باند استان بررسی و اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرد.
مهندس سلطانی با حضور در فاز ۶ کوی گلشهر زنجان از پروژه در حال اجرای نجما بازدید میدانی کرد و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت و نحوه اجرای این پروژه نیز قرار گرفت.
وی در ادامه سفر خود با مهدی رسولی فرزند شهید جواد رسولی نیز دیدار و گفتگو کرد و ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، گفت: قطعاً تجلیل و تکریم فرزندان معظم شهدا یادآور حماسه و ایثار آن عزیزان بوده که نباید به فراموشی سپرده شود چرا که ما هر چه داریم از برکت خون این شهدای گرانقدر است.
در این دیدار ضمن پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر، به ادامه دادن راه شهدا و دفاع از آرمان‌های آن‌ها تاکید شد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
جشن تولد ۶۵ سالگی ایرج طهماسب title
ایرج طهماسب مجری مشهور و پرطرفدار کشورمان می‌باشد ۶۵ ساله شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.