کد خبر: ۴۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
مدیرعامل گروه سایپا در حاشیه مراسم افتتاحیه ایران اکسپو مطرح کرد:
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تاثیر برگزاری رویداد ایران اکسپو ۱۴۰۳ و نمایش توانمندی‌های صادراتی کشور بر حوزه خودرو، گفت: امسال برای صادرات ۲۰ هزار دستگاه خودرو برنامه‌ریزی کرده‌ایم و، چون تنها خودروسازی در ایران هستیم که خودروی اقتصادی تامین می‌کنیم و این خودرو‌های اقتصادی در کشور‌های آفریقایی بازار خوبی دارند، بنابراین می‌توان انتظار صادرات به کشور‌های آفریقایی را داشت.

مخاطب24:جواد توسلی‌مهر، در حاشیه مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در خصوص اصلی‌ترین تاثیر برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران بر توسعه روابط تجاری کشور، اظهارداشت: یکی از محاسن این رویداد‌ها این است که بازار‌های صادراتی بیشتر شناخته می‌شوند؛ همچنین بازار‌های هدف از محصولات ما اطلاعات بیشتری به دست می‌آوردند و تعامل خوبی می‌تواند برای صادرات محصولات ایجاد کند.

گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه مهم و استراتژیک، تازه‌ترین دستاورد‌های خود در زمینه تولید خودرو‌های سبک و تجاری، موتور‌های تولید داخل، قطعات مصرفی خودرو‌ها و آخرین یافته‌های تحقیقاتی و صنعتی خود را عرضه کرده است.

در این نمایشگاه نمونه‌هایی از خودرو‌های شاهین پلاس اتوماتیک، سهند، وانت نیسان اکستند چپ فرمان، وانت نیسان راست فرمان، پادرا پلاس کمپرسی و نیسان لانگ به نمایش در آمده است. از گروه خودروسازی سایپا، شرکت سایپا (خودروساز) به همراه هفت شرکت تحت پوشش خود، پارس خودرو (خودروساز)، زامیاد (خودروساز)، سایپا یدک (تامین کننده قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش)، مالیبل سایپا (تولیدکننده قطعات ریخته گری و انواع مصنوعات فلزی)، فنرسازی زر سایپا (تولیدکننده انواع فنر، میل موجگیر و تورشن بار) و رادیاتور ایران (از بزرگترین تولیدکنندگان رادیاتور خودرو و مبدل‏‌های حرارتی در خاورمیانه)، دستاورد‌های خود در زمینه‌های مختلف را در معرض دید عموم قرار دادند.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران؛ از روز گذشته کار خود را آغاز کرد و در این نمایشگاه بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۸۵ کشور جهان حضور دارند. نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳، مورد استقبال گسترده و منحصر به فرد تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان خارجی قرار گرفته است. نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران تا ۱۲ اردیبهشت ماه برپا است و بازدید برای عموم مردم، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از ساعت ۹ تا ۱۶ فراهم است.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در ۱۷ سالن نمایشگاهی در متراژ ۵۰ هزار متر با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود. در این نمایشگاه امکاناتی از جمله هماهنگی جلسات اختصاصی بی تو بی (B۲B) بین بازدیدکننـدگان خارجـی و شرکت‌های ایرانــی، گردهمایی‌های صنعت محور با بازدیدکنندگان خارجی، تور‌های تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، برگزاری وبینار‌های آشنایی با توانمندی‌های صنعتی ایران، برگــزاری وبینارهــای تخصصی، معرفی دسته محصولات منتخب ایـران، انتشار گزارش‌های تخصصی بازار محصولات منتخب صنایع خودرو، صنایع غذایی، انتشار گزارش‌های تخصصی، معرفی محصولات منتخب صنایـع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره در طول برگزاری نمایشگاه، دسترسی به نرم افزار اختصاصی، دسترسی به مترجم و سایر موارد ارائه می‌شود.

برچسب ها: سایپا
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازداشت داروفروشی که تاریخ انقضای دارو‌ها را تمدید می‌کرد title
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش دارو‌های غیرمجاز و تاریخ‌گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیرشده بیش از ۵۰هزار قلم انواع داروی تاریخ‌مصرف‌گذشته، نایاب و کمیاب کشف شد.
مرگ مردی که با کلیه خوک زندگی می‌کرد title
مردی که اولین پیوند کلیه خوک در جهان را دریافت کرده بود، درگذشت.
علائم اولیه آلزایمر در کدام قسمت بدن ظاهر می‌شود؟ title
محققان اظهار کردند که علائم اولیه آلزایمر در دهان فرد آشکار می‌شود.
عروس، مرد از آب درآمد title
مرد جوان اندونزیایی وقتی متوجه شد، زنی که۱۲ روز است با او ازدواج کرده، درواقع مردی است که خود را به‌جای زن جا زده است شوکه شد.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز دو زن title
به‌دنبال مرگ مشکوک دو زن در دو پرونده جداگانه و شکایت خانواده آنها، دختر یکی از آن‌ها و شوهر دیگری بازداشت شده‌اند.
چه نکات مهمی را باید قیل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی استوک بدانیم؟ title
بسیاری از مردم تمایل دارند کامپیوتر‌های دست دوم را خریداری کنند، زیرا قیمت آن‌ها بسیار کمتر از کامپیوتر‌های نو است.
آپدیت جدید واتساپ با تغییرات گسترده منتشر شد title
انتشار آپدیت جدید واتساپ برای اندروید و iOS آغاز شده است. آخرین به روزرسانی WhatsApp تغییراتی ظاهری و همچنین کاربردی را به دنبال می‌آورد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.