کد خبر: ۳۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در پایان دیدار ایران و ژاپن وقتی آقایان رئیسی و قالیباف تماس گرفتند تا آن موفقیت تیم ملی را تبریک بگویند، تنها روی یک موضوع تاکید کردیم.

مخاطب ۲۴- امیر قلعه‌نویی گفت: در ابتدا باید سال نو را به مردم عزیز ایران تبریک بگویم. سال گذشته برای مردم ما با مشکلات اقتصادی همراه بود در حالیکه این مردم لایق بهترین زندگی هستند، چون مردم بسیار خوب و نجیبی داریم. امیدوارم در سال جدید این مشکلات به حداقل برسد تا تا هیچ پدری شرمنده خانواده خود نباشد. بنده و مهدی طارمی در پایان دیدار ایران و ژاپن وقتی آقایان رئیسی و قالیباف تماس گرفتند تا آن موفقیت را تبریک بگویند تنها روی یک موضوع تاکید کردیم و آن هم مشکلات اقتصادی مردم بود و آقایان هم گفتند تلاش می‌کنیم تا این مشکلات مرتفع شود. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. ایران کشور ثروتمندی است و مردمش باید زندگی بهتری داشته باشند.


وی در ادامه در پاسخ به این سوال که سال ۱۴۰۲ برای خودش چگونه گذشت گفت: سال برای بنده با اتفاقات خوب و بدی همراه بود، اما تنها یک حسرت دارم و آن هم به بازی‌های جام ملت‌های آسیا مربوط می‌شود و آن بازی برابر قطر. تنها حسرتم این است که چرا نتوانستیم مردم ایران را مثل بازی با ژاپن خوشحال کنیم. هنوز هم به آن بازی فکر می‌کنم. حق ما پیروزی بود، اما اتفاقات فوتبال اجازه نداد به حق مان برسیم. بار‌ها فیلم آن بازی را تماشا کرده ام و هنوز ناراحت آن فرصت‌هایی هستم که از دست دادیم.

بیشتر بخوانید


قلعه نویی درباره انتقادات به کادر فنی تیم ملی در پایان جام ملت‌های آسیا گفت: بنده با انتقاد مخالف نیستم، اما انتقادی که از روی دلسوزی باشد نه از روی حب و بغض. عده‌ای از روی بغض انتقاد کردند. ما هم خیلی ایراد داریم؛ انسان هستیم و اشتباه می‌کنیم؛ معصوم که نیستیم، ولی باید انصاف را هم رعایت کرد. عده‌ای رفتار‌هایی می‌کنند که به فوتبال کمکی نمی‌کند؛ البته همه اینگونه نیستند. مگر آقای جلال چراغپور از ما انتقاد نکرد؟ خیلی هم خوشحال شدیم.


وی پیرامون این بحث که؛ بار‌ها عذرخواهی کرده، اما به اشتباهات کادر فنی اشاره‌ای نکرده است گفت: من با فضای مجازی و برخی صحبت‌هایی که آنجا شده کاری ندارم بلکه می‌گویم کدام مربی قبل از ما بعد از شکست آمد و عذرخواهی کرد؟ کدام شان آمدند در یک برنامه زنده و به مردم توضیح دادند؟ بعد از این همه سال که در فوتبال هستم می‌دانم چه کسی از روی بغض حرف می‌زند و چه کسی دلش برای فوتبال می‌سوزد.


قلعه نویی درباره انتقادات خداداد عزیزی بعد از جدایی از کادر فنی گفت: خداداد به نظر من خیلی باهوش است و اگر انتخاب‌های بهتری در فوتبال داشت می‌توانست یکی از بهترین مربیان کشور باشد. با او حرف‌هایی به صورت تلفنی زدم که اجازه بدهیم امانت بماند. اشکالی ندارد انتقاد، اما همه ما باید در زمان انتقاد کردن منصف باشیم.


وی در پایان گفت: وارد سال جدید شده ایم و جا دارد از همه مردم حلالیت بطلبم. تمام تلاش ما این است که فوتبال ملی را به مسیر اصلی خود برگردانیم. طی یکسال گذشته تلاش بنده و همکارانم فقط این بود که شادی را به مردم هدیه کنیم و از حالا به بعد هم با همین نگاه جلو می‌رویم.

برچسب ها: امیر قلعه‌نویی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.