کد خبر: ۳۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
سرمربی پورتو اقدام عجیبی نسبت به مهاجم ایرانی تیمش انجام داد.

 مخاطب 24- مهدی طارمی پس از یک ماه دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، سه‌شنبه شب هفته گذشته در مسابقه برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال به میدان رفت که در حضور تعویضی خود نتوانست مثمر ثمر کار کند و مانع از شکست و حذف تیمش شود، اما او حالا با اتفاق غیر منتظره‌ای در دیدار لیگ برتری پرتغال برابر ویزلا مواجه شده است.

مهاجم ایرانی پورتو که در ۱۶ مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال نتوانسته آمار مورد انتظارش را داشته باشد و فقط سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، در دو دیدار جام حذفی یک گل زده و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز هفت بار به میدان رفته و دو گل و دو پاس گل ثبت کرده، حالا با اتفاق عجیبی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید



مهدی طارمی که آمار گلزنی پایین‌تری در مقایسه با مدت مشابه نسبت به تمام سالیان گذشته در لیگ برتر پرتغال بر جای گذاشته و نتوانسته نمایش همیشگی را ارائه کند، پس از سپری کردن مصدومیت یک ماهه و حضور تعویضی مقابل آرسنال، حالا در جدال با ویزلا از فهرست نفرات تیمش کنار رفته است.

مهاجم ایرانی پورتو که مصدومیتی نداشت و در تمرینات اخیرشان نیز حاضر بود، در اقدامی عجیب از سوی سرخیو کونسیسائو از فهرست نفرات تیمش کنار رفته و مقابل ویزلا غایب است.

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۴ شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو، یکی از دیدار‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر پرتغال را مقابل ویزلا آغاز کرد که در این مسابقه مهدی طارمی برخلاف انتظار در فهرست حضور نداشت.
لج‌بازی کونسیسائو با مهدی طارمی
طارمی در سه تقابل اخیر پورتو مقابل ویزلا همواره گلزنی کرده و در دیدار رفت همین فصل هم از روی نقطه پنالتی با ضربه پنالتی موفق به انجام این کار شده بود، اما شنبه شب در فهرست قرار نگرفت

مهدی طارمی که پس از جام ملت‌های آسیا فقط یک بازی در لیگ برتر پرتغال با حضور تعویضی مقابل آروکا انجام داده و بعد از آن در یک مسابقه نیمکت‌نشین و در چهار بازی داخلی این کشور غایب بوده، در دیدار شنبه شب برابر ویزلا نیز از لیست خط خورد که برخی رسانه‌های پرتغال دلیل این اتفاق را تصمیم فنی از سوی سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو عنوان کردند، چراکه هیچ گزارشی مبنی بر مصدومیت ستاره ایرانی اعلام نشده است.

طارمی چهار شب پس از اینکه در لیگ قهرمانان اروپا با احساس مصدومیت مقابل آرسنال به میدان رفت و بخاطر همین مسئله پشت ضربه پنالتی تیمش قرار نگرفت، حالا دوباره از فهرست اژد‌ها فاصله گرفته است.

آخرین حضور فیکس طارمی در ترکیب پورتو در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال قبل از جام ملت‌های آسیا بود، اما طی یک ماه و نیم اخیر مصدومیت نگذاشته او دوباره در مسابقات داخلی جزو ترکیب تیمش قرار بگیرد و مقابل ویزلا هم غایب است که البته این بار رسانه‌های پرتغالی اعلام کردند مهاجم ایرانی مصدومیت ندارد.

طارمی که دوباره به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده و باید به زودی به تهران برگردد، برای نخستین بار بخاطر مسائل فنی پس از لژیونر شدن از فهرست کنار رفته که البته هنوز این موضوع به طور ۱۰۰ درصد تایید نشده و احتمال دارد مهاجم ایرانی پورتو همچنان با مصدومیت مواجه باشد.

منبع: ورزش سه

برچسب ها: مهدی طارمی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.