کد خبر: ۳۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، شب گذشته در برنامه تلویزیونی فوتسال ۲۰۲۰، با ادبیاتی عجیب و غیرمستقیم، به سرمربی سابق تیم ملی حمله کرد.

مخاطب 24- وحید شمسایی- ماجرای حضور لژیونر‌های فوتسال در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ که در لیگا اسپانیا توپ می‌زنند به قدری پیچیده شده است که نه تنها فدراسیون فوتبال و تیم ملی را با باشگاه مایورکا پالما درگیر کرده است، بلکه دو دستگی بسیار بزرگی در جامعه فوتسال ایران شکل گرفته که راس هر جبهه را چهره‌های سرشناس و معتبر این رشته ورزشی تشکیل می‌دهند و این مسئله برای تیم‌ملی فوتسال ایران که حدود ۱ ماه دیگر عازم جام ملت‌های آسیا می‌شود، نگران کننده خواهد بود و به هیچ عنوان شوخی‌بردار نیست. به خصوص که ناکامی در دوره قبلی مسابقات انتقادات و هجمه‌های بسیاری زیادی را برای کادرفنی تیم ملی به همراه داشت.

تاریخ برگزاری جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ خارج از تقویم فیفادی بوده است و همین موضوع باعث شده تا تیم مایورکا پالما اسپانیا که قهرمان اروپا و جهان به شمار می‌رود برای حضور ستاره‌های ایرانی‌اش (حسین طیبی، مسلم اولاد قباد و سالار آقاپور) درخواست ۲۴ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد که این شرط بلافاصله از سوی کمیته فوتسال رد شد. اگرچه به علت اینکه دو بازیکن تیم ملی و مایورکا پالما سرباز محسوب می‌شوند و مجوز خروج آن‌ها تا ۲۹ اسفند ماه اعتبار دارد، خیال فدراسیون فوتبال را از حضور آن‌ها در ایران و پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا راحت کرده است.

بیشتر بخوانید



با این حال، برخی از بزرگان فوتسال از جمله حسین شمس، سرمربی سابق تیم ملی که او را پدر این رشته ورزشی در ایران می‌خوانند، در مصاحبه‌های مختلفی که یکی از آن‌ها با سایت ورزش سه بوده است، اعتقاد داشته که غیبت لژیونر‌ها در جام ملت‌های آسیا نگران کننده نیست و با توجه به سطح کیفی رقابت‌ها و البته وجود فوتسالیست‌های خوش قریحه و بااستعداد در دل لیگ برتر فوتسال، به مربیان تیم ملی کمک می‌کند تا جای خالی لژیونر‌ها به راحتی پُر شود و نباید وجهه فوتسال ایران در اروپا و جهان، پیرامون بازیکنان سرباز خراب شود و برای همیشه قید ستاره‌های جوان و فوتسالیست‌های ایرانی را بزنند که گویا صحبت‌های حسین شمس، نه تنها به هیچ عنوان برای وحید شمسایی قانع‌کننده نبوده است، حتی باعث غضب و دلخوری سرمربی تیم ملی هم شده است.

وحید شمسایی شب گذشته مهمان برنامه تلویزیونی فوتسال ۲۰۲۰ بود و با ادبیاتی عجیب و غیرمستقیم به حسین شمس حمله کرد و در بخشی از صحبت‌های تند خود گفت: «این عزیز، خود را سردمدار، کوتاه و بلند فوتسال می‌داند!.»

بولت پرسپولیسدر ادامه بخشی از صحبت‌های تند وحید شمسایی خطاب به حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی و همچنین مجری برنامه تلویزیونی فوتسال ۲۰۲۰ را می‌خوانید:

بولت زیر مجموعهمجری: راه رسیدن به جام جهانی، همین جام ملت‌های آسیا است و شاید این عزیزی که گفته چه می‌شود اگر نیایند، از این موضوع بی خبر بوده است!

بولت زیر مجموعهوحید شمسایی: این دیالوگ را، این عزیزی که می‌گویم ... (شمسایی اندکی مکث کرد و سعی کرد خودش را کنترل کند) و بعد گفت استغفرالله!

بولت زیر مجموعهمجری: حالا شاید این بنده خدا نمی‌دانسته! با خنده...

بولت زیر مجموعهوحید شمسایی: بنده خدا، خودش از کسایی است که می‌گوید من سردمدار فوتسالم و بلندم و کوتاهم و... فشار می‌گذارد. آقا تو رو قرآن، خائن نباشیم. من مهمانم به عنوان سرمربی تیم‌ملی. ببخشید به عنوان خادم فوتسال. یک روزی بازیکن تیم ملی بودم و پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کردم و برای من هزینه شده، امروزم به عنوان مربی بالای سر این مجموعه هستم.

البته سرمربی تیم ملی فوتسال در کنار کنایه زدن به حسین شمس، بلکه به مجری برنامه تلویزیونی فوتسال ۲۰۲۰ گفت: وجود آدم‌هایی که نقش دلال را دارند از فوتسال باید پاک شود. یکی از این دوستان (عوامل برنامه ۲۰۲۰) را اینجا دیدم و انرژیم خالی شد!

منبع: ورزش سه

برچسب ها: وحید شمسایی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.