کد خبر: ۳۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
متقاضیانی که در اولین حراج سکه شرکت کردند نتوانستند برنده شوند، نه‌تن‌ها موفق به دریافت سکه نشدند، بلکه در آستانه حراج سوم سکه هنوز پولشان هم به آن‌ها بازنگشته است.

مخاطب 24- با گذشت نزدیک‌به یک هفته از زمان برگزاری اولین حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلا، هنوز هم بسیاری از متقاضیان که در این حراج شرکت کرده، اما برنده نشدند، نتوانستند پول خود را دریافت کنند. بدین‌صورت که پولشان در کیف پول بلوکه شده و نه امکان شرکت در حراجی‌های دیگر را داشتند و نه امکان برگشت پولشان به حساب بانکی‌شان وجود داشته است.

سازکار حراجی به این صورت بود افراد متقاضی، هزینه مورد نظر خود را برای شرکت در حراجی اعلام کرده و به اندازه آن، کیف پول خود را شارژ می‌کردند؛ پس از برگزاری حراج و اعلام برندگان، مقرر بود پول کسانی که برنده نشدند، به کیف پول آنان عودت داده شده و متقاضی در هر زمان بتواند موجودی کیف پول را برداشت کند.

بیشتر بخوانید



به نظر می‌رسد این مشکل مربوط به اولین حراج باشد؛ زیرا در حالی که حراج دوم هم چهارشنبه ۱۶ اسفند برگزار شد؛ اما بسیاری از متقاضیان که در حراج اول شرکت کردند، مدعی هستند که پولشان برنگشته است. در عین حال که زمان برگزاری اولین حراج هم سایت مرکز مبادله با اختلال مواجه شده بود و بسیاری از کسانی که پول خود را واریز کرده بودند، حتی نتوانستند در حراج شرکت کنند.

پس از تماس‌های مکرر با مرکز مبادله، پاسخی از سوی این مرکز دریافت نشد. پیش از این سخنگوی مرکز مبادله در پاسخ به ایسنا گفته بود که مردم نگرانی از بابت پول‌هایشان نداشته باشند و پولشان برمی‌گردد. این در شرایطی است که در روز‌های پایانی سال، هر فردی برای سرمایه خود برنامه‌ای داشته و اکنون به نظر می‌رسد متقاضی شرکت در حراج، نه‌تن‌ها موفق به دریافت سکه نشدند، بلکه متضرر هم شدند.

یکی از مخاطبان در تماس با ایسنا، با اعتراض نسبت به روند برگزاری حراج و پولی در کیف پول بلوکه شده، عنوان کرد که حتی در تماس با مرکز مبادله و اعلام شماره ملی خود هم موفق به دریافت پول نشده‌است.

از سوی دیگر عده‌ای از مخاطبان ایسنا در نظراتشان اینطور اعلام کردند که با گذشت چند روز از زمان برگزاری حراج، در حالی پولشان به حساب برگشته که کارمزد بانکی هم از آن‌ها گرفته شده است. این در شرایطی است که قیمت سکه در روز‌های گذشته با افزایش هم مواجه بوده و باید دید آیا مرکز مبادله، سازکاری برای جبران خسارت کسانی که پولشان در هفته گذشته در این مرکز بلوکه شده، در نظر گرفته است یا خیر.

این در شرایطی است که سومین حراج سکه نیز امروز ساعت ۱۲ برگزار می‌شود؛ اما هنوز پاسخی از سوی مرکز مبادله برای کسانی که پولشان به حساب برنگشته، داده نشده است.
منبع: ایسنا

برچسب ها: سکه
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
برگزیده
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.