کد خبر: ۳۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
فرمانده کل ارتش تاکید کرد نیرو‌های مسلح، آن‌هایی که قرار است از آرمان‌ها و تمامیت ارضی و استقلال و ناموس و کیان ملت دفاع کنند باید همواره در اوج قدرت و آمادگی باشند وگرنه خوی استکباری شیاطین راه را بر استقلال و پیشرفت آن‌ها خواهد بست.

مخاطب 24- امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، در مراسم رونمایی و الحاق دستاورد‌های نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: این روز‌ها جهان تحت الشعاع نام بلند فلسطین و صبر و مقاومت کم نظیر مردم مظلوم و مقتدر غزه است.

او با بیان این‌که «دنیا شاهد تقابل خباثت و جنایت در مقابل مظلومیت، اقتدار و مقاومت است»، ادامه داد: برای کسانی که می‌خواستند حق و باطل را بشناسند این روز‌ها شفاف‌ترین و صریح‌ترین عرصه تمییز حق از باطل در گستره غزه فراهم شده است. هابیل و قابیل، ابراهیم و نمرود، موسی و فرعون اردوگاه یزدید و یزیدیان و قافله حسینی امروز به عیان در غزه مشخص است. شاید یکی از برجسته‌ترین نتایج اتفاقات این هفتاد و هشت روزی که گذشت این باشد که آن‌چه که سال‌ها می‌گفتیم زوج خبیث آمریکای جنایتکار و رژیم نحس و نامشروع صهیونیستی امروز نه تنها اثبات شده، بلکه حتی برای خود ما هم روشن‌تر و دقیق‌تر شده که آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث و رژیم جعلی صهیونیستی یکی هستند که در چهره‌های مختلف خود را نشان می‌دهند.


او ادامه داد: بی آبرویی اردوگاه شیطان و شیاطین در مقابل راه خدا و حق مشخص شد و همه به چشم خواهیم دید که حق بر باطل پیروز خواهد شد. این حوادثی که پیش آمد یک موضوع دیگر را برای بعضی ساده اندیشان روشن‌تر کرد و آن این است که ما هر چه می‌توانیم باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم. نیرو‌های مسلح، یک ملت و مجموعه‌ای از آن‌هایی که قرار است از آرمان‌ها و تمامیت ارضی و استقلال و ناموس و کیان ملت دفاع کنند باید همواره در اوج قدرت و آمادگی باشند وگرنه خوی استکباری شیاطین راه را بر استقلال و پیشرفت آن‌ها خواهد بست.


او با بیان اینکه ما هر روز به دنبال تقویت قدرت دفاعی خود هستیم، گفت: از مهمترین لوازم توسعه دریا محور و استفاده هر چه بیشتر از مواهب اقیانوس‌ها داشتن یک نیروی دریایی قوی، راهبردی و مقتدر است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: یک نیروی دریایی قوی و راهبردی باید بتواند به بهترین نحو ممکن، از خود و منافع ملت در هر کجای جهان که لازم باشد دفاع کند؛ همچنین بتواند در مقابل تهدیدات احتمالی و مقابل دشمنان بایستد و فاتح و پیروز بیرون بیاید.


بیشتر بخوانید


او با تاکید بر این‌که «عقل و تجربه نشان داده که باید هر روز قوی‌تر شد» گفت: در مجموعه تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) می‌بینیم که همواره بر تقویت توان دفاعی تاکید فرمودند و از همه بالاتر فرمان خداوند در قرآن است. آن‌چه که امروز شاهدیم لبیک نیروی دریایی راهبردی ارتش به فرامین، الزامات و باید‌ها برای سربلندی ایران عزیز و ملت بزرگ ایران است. برای رسیدن به نیروی دریایی که در شان ملت ایران باشد هنوز میدان وسیعی از نیاز‌ها از یک یک سو و از این سو ایمان، همت، شجاعت، تجربه، به دل کار رفتن و فناوری پیش رو داریم که باید محکم پیش برویم. به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر چه پیش برویم این راه باز است و برکت این تلاش‌ها بنا به فرمان خداوند بزرگ شامل همه مجاهدان راه خدا خواهد بود.


او خاطرنشان کرد: خداوند بزرگ را برای تمامی موفقیت ها، پیشرفت‌ها و افتخاراتی که به دست توانمند شما جوانان برومند این آب و خاک آفریده شاکرم و از شما همرزمان عزیز، فرمانده نیروی دریایی ارتش، برادران عزیز در مجموعه صنایع وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و نخبگان صمیمانه تشکر می‌کنم.

 

منبع: اقتصاد نیوز

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مغز خاطرات عجیب را بیشتر به یاد می‌آورد title
پژوهش جدید دانشمندان «دانشگاه ییل» نشان می‌دهد که هرچه خاطرات عجیب‌تر و دور از ذهن باشند، مغز تمایل بیشتری به یادآوری آن‌ها دارد.
رمزگشایی از چرایی زمین گیر شدن جنگنده‌های چین! title
نفوذ سیاسی نقش بسزایی در فروش هواپیما‌های جنگنده دارد. بازار بین‌المللی هواپیما‌های جنگنده فقط به کیفیت و هزینه مربوط نمی‌شود، بلکه به شراکت‌ها و پیوند‌های سیاسی نیز مربوط می‌شود.
فروش ۳۵۰ میلیاردی نمایشگاه کتاب title
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران، مجموع فروش نمایشگاه در بخش مجازی و حضوری را، ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
حمله مسلحانه گانگستر‌های نقابدار به خانه‌های تهران title
۵ مرد مسلح با خونسردی وارد ساختمان می‌شوند. با یک کارت در آپارتمان را باز کرده و درحالی‌که صورت‌هایشان را پوشانده‌اند و یک ساک مشکی در دست دارند، وارد آپارتمان می‌شوند. سپس اعضای خانه را با کلت و کلاشینکف تهدید می‌کنند تا اموال قیمتی را به سرقت ببرند.
دیوید کاپرفیلد متهم به آزارگری زنان شد! title
دیوید کاپرفیلد یکی از مشهورترین شعبده‌باز‌های تاریخ به سوءرفتار جنسی با زنان متهم شد.
حیوانات روی فرش قرمز کن! title
فرش قرمز هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن، یکی از بااعتبارترین و بزرگترین رویداد‌های سینمایی جهان، سه‌شنبه در شهر کن در جنوب فرانسه پهن شد تا یکبار دیگر این شهر کوچک ساحلی، محل تلاقی سیاست، فرهنگ و هنر باشد و نگاه‌ها در دو هفته پیش‌رو به این جشنواره دوخته شود.
یوگا می‌تواند به قوی ماندن بیماران قلبی کمک کند title
یک مطالعه جدید نشان داده است که یوگا می‌تواند به بهبود سلامت طولانی مدت افراد مبتلا به نارسایی قلبی کمک کند
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.